Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadat parinvaihtajat kokoontuivat salaa Silja Symphonylla kanssamatkustaja järkyttyi

Vierailija
06.02.2024 |

Tallink Siljan viestintäjohtajan mukaan parinvaihtajat varasivat matkansa yksittäisvarauksina, eikä laivayhtiö saanut ilmoitusta suuresta ryhmästä etukäteen.

Lukijan mukaan useiden parinvaihtajien hyttien ovet olivat auki, kun laivamatka alkoi. Lukija kertoo nähneensä laivan yleisissä tiloissa myös vähäpukeisia ihmisiä ja seksivälineitä. Porukkaan kuuluneilla henkilöillä oli lukijan mukaan punaiset rannekkeet.

Kun porukka rupesi olemaan kännissä, meininki alkoi tulemaan silmille. Laivalla oli kanssamatkustajina myös perheitä ja lapsia, lukija kuvailee.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010207050.html

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisivät ne hytin ovet kiinni ja bileet hytissä niin kukaan ei edes tietäisi.

Mutta mitä ideaa siinä sitten olisi, jos kukaan ei tietäisi? Sehän on koko homman pointti: "pliiiiiis, huomatkaa minut!"

Vierailija
122/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt tätä kautta iltaa xu:n chattiin. 

Ihana reissu ja ei mekään ehditty palauttaa bingolappua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan että niiden hytin ovet on ollu auki missä on harrastettu seksiä? Kuinka moni näki tätä?

yksi ihminen on ilmoittanut lehteen häiritsevästä käytöksestä. Siellä on ollu myös paljon nuoria tähän porukkaan kuulumatonta väkeä ja bilettäneet isolla äänellä. 

ihmettelen kun näistä ei koskaan kirjoiteta lehdissä mitään. Haluaisin esim ensi viikon lopun jälkeen lukea millaista menoa siellä laivalla on ollut kun ei nää parinvaihtajat ollu mukana. Onko ne hytin ovet silloinkin auki ja ovatko osanneet käyttäytyä.

Vierailija
124/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö himoksella ollut tilaa 

Tuon takia en kulje ikinä "ruotsinlaivoilla" Muitakin vaihtoehtoja on onneksi tarjolla 

Vierailija
125/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää samat ristiin nussija pervot kokoontuu monta kertaa vuodessa Himokselle vielä isommalla porukalla 

Vierailija
126/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan laivalla on niitä jotka metelöi ja pitää hytin ovia auki. Ei tuolla risteilyllä sen kummempaa tainnut tapahtua? Keskenään ja vapaaehtoisesti kai kuitenkin vaihtelivat.

Siljalla on mm hyteissä puhelimet ja vartijat liikkuvat nopeasti. Silja saa tästä täydet pisteet

Vierailija
127/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykskää teistä ei vissiin ole harrastanu seksiä muualla kuin kotona pimeässä peiton alla? 

Itse en voisi sanoa ettei ikinä kukaan muu ole harrastanu laivalla seksiä saatikka sitten bilettäny aamuun saakka.

ja onko tää hyttien ovien auki pitäminen nyt joku uusi juttu? Itse muistan kuinka teininäkin jätettiin hytin ovia auki joka oli merkki siitä että saa tulla juttelemaan ni voi tutustua uusiin ihmisiin.

Nimenomaan silloin pentuna noin tehtiin. Ei tänä päivänä ovia enää jätetä auki. Onko sulla peitto heilunut laivalla, ovi auki ?

Vierailija
128/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Perussuomalaisten puoluekokous Seinäjoella, johon tämä pervosakki soluttautui ja rikkoi monta hyvää parisuhdetta.

1. Kukaan ei soluttautunut yhtään mihinkään. Parinvaihto-bileet oli leirintäalueella, johon oli syystä tai toisesta (bileet oli tiedossa) majoittunut myös perussuomalaisia.

2. Kukaan ei pakottanut ketään yhtään mihinkään kaikki osallistuivat vapaaehtoisesti kuka mihinkin. Voihan se olla järkytys 15 vuoden yhdessä olon jälkeen huomata että aviomiehelle maistuu vieras mies.

Joopajoo siellä oli kaikenlaista pervoutta ihan kokouspaikallakin mm. vessoissa.

Vierailija
129/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on tällä kertaa hytin ovet ollu auki "merkkinä et voi tulla juttelemaan". Ehkä merkkinä jollekin muulle mukaan  tulemiselle tai nähdyksi tulemiselle. Kyllä seksiä harrastetaan todellakin muuallakin kuin kotona. Mutta miks nykyään on jostain syystä pakko näytellä sitä ähräämistä muille??

Olin mukana risteilyssä ja siellä ei tapahtui muuta kun tavallissa abi/polttari/puoluekokouksessa. En itse olen nähnyt mikään orgiat käytävässä lapsien edessä siellä.

Sitten jos olet kävelämässä laivalla kl 23-06 lapsien kanssa ja ne näkevät ihmiset joka on kännissä pitäis ehkä miettä vähän miksi lapset ei ovat nukkumassa jo.

Vierailija
130/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivat heittäneet ne pervot laidan yli mereen.

Tulee mieleen persujen ratkaisut, joilla ei ole mitään arvoa elävässä elämässä. Kuka haluaa murjhasyytteen heittämällä toisen mereen? 

Ei ole sellaista aihetta mihin punikkitrolli ei vedä persuja mukaan. Hanki elämä tuon persupakkomielteen tilalle.

Kuinka kertoa olevansa persu sanomatta olevansa persu.

Kuinka kertoa olevansa henkisesti hiekkalaatikolla.

Vierailija
131/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fridigit tädit taas taivastelmassa 😆

Vierailija
132/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykskää teistä ei vissiin ole harrastanu seksiä muualla kuin kotona pimeässä peiton alla? 

Itse en voisi sanoa ettei ikinä kukaan muu ole harrastanu laivalla seksiä saatikka sitten bilettäny aamuun saakka.

ja onko tää hyttien ovien auki pitäminen nyt joku uusi juttu? Itse muistan kuinka teininäkin jätettiin hytin ovia auki joka oli merkki siitä että saa tulla juttelemaan ni voi tutustua uusiin ihmisiin.

Ovet saa pitää auki, mut ei silloin kun siellä harrastetaan seksiä. Ei vaikka olis pimeässä ja peiton alla. Sorry, mut en halua itse nähdä, saati et haluisin et lapseni näkee muiden karvaturreja.

Huomaa että mummolla oli seksiä viimeksi 70-luvulla kun puhut katvaturreista. 

Vierailija
133/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat teitä ja meitä. Hankala olla kun naama meinaa vaan kokouksessakin nauraa. Me ei ehditty edes hakea bingolappuja

Vierailija
134/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan silloin pentuna noin tehtiin. Ei tänä päivänä ovia enää jätetä auki. Onko sulla peitto heilunut laivalla, ovi auki ?

Eihän siellä ole ovia pidetty auki kun seksiä on harrastettu, enkä näin ole väittänytkään. Lähinnä tarkoitin sitä, että se on yleinen käytäntö joillakin pitää ne hytin ovet auki merkkinä siitä, että saa tulla juttelemaan ja tutustumaan ja nimen omaan vaatteet päällä. Edes silloin nuorempana en pitänyt ovia auki jos siellä hytissä tapahtui jotain muuta kuin juttelua.

Vierailija
135/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai siellä oli hyttien ovet auki, koska laivan henkilökunta joutui menemään siitä huomauttamaan ja pyytämään että ovet suljetaan. 

Vierailija
136/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoria ärsyttää seksin harrastaminen. He eivät itse sitä harrasta, joten muutkaan eivät saa sitä harrastaa. Vasta tuli äsken tutkimustulos, jonka mukaan z-sukupolvi ja osin millenniaalit eivät halua nähdä seksikohtauksia ollenkaan elokuvissa tai sarjoissa, vaan ainoastaan ystävyyssuhteita. Kun he eivät niitä ystävyyssuhteitakaan osaa solmia, kun kaikki aika menee netissä.

En itse harrasta parinvaihtoa, mutta teille, jotka harrastatte, sanon: jatkakaa vaan! Olette kapinallisia.

Vierailija
137/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten normaaliksi viikonlopun risteilyksi Nöjd kertoo laivamatkan olleen tavanomaista rauhallisempi. Parinvaihtajista on tullut vain muutamia yksittäisiä palautteita.

Silja Symphonyllä liiallista alastomuutta (iltalehti.fi)

Vierailija
138/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervobileet sitten seuraavalla kerralla johonkin Lapin erämaahan kauas ihmisasutuksista. Pervoilkaa siellä soilla mäkäräisten syötävinä ihan niin paljon kuin sielu sietää. Muille ei paskaanne tarvitse väkisin tuputtaa.

Vierailija
139/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, rumat pervot eivät päässeet laivalle kuin huijaamalla...

Vierailija
140/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse n. 20 vuotta järjestyksenvalvojana töitä tehneenä, voin kertoa, että tuo kyseinen risteily oli ihan käsittämättömän rauhallinen, siisti ja Hyväntuulinen.

Varsinkin rannekeväki käyttäytyi esimerkillisen hienosti. Eniten häiriöitä aiheutti ihan ns. normiristeilijät.

Pahimpia irstailijoita risteilyillä on opettajat, sairaanhoitajat, politiikan puolueväet ja opiskelijat.

Tässä ei ole nyt mistään muusta kyse, kuin pippelinpuutteesta kärsivien frigidien äitien ulina. Perusristeilyillä on vähintään yhtä paljon seksiä harrastavia ja moninverroin känniörveltäjiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi