Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadat parinvaihtajat kokoontuivat salaa Silja Symphonylla kanssamatkustaja järkyttyi

Vierailija
06.02.2024 |

Tallink Siljan viestintäjohtajan mukaan parinvaihtajat varasivat matkansa yksittäisvarauksina, eikä laivayhtiö saanut ilmoitusta suuresta ryhmästä etukäteen.

Lukijan mukaan useiden parinvaihtajien hyttien ovet olivat auki, kun laivamatka alkoi. Lukija kertoo nähneensä laivan yleisissä tiloissa myös vähäpukeisia ihmisiä ja seksivälineitä. Porukkaan kuuluneilla henkilöillä oli lukijan mukaan punaiset rannekkeet.

Kun porukka rupesi olemaan kännissä, meininki alkoi tulemaan silmille. Laivalla oli kanssamatkustajina myös perheitä ja lapsia, lukija kuvailee.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010207050.html

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miltein kaikilla perusristeilyillä on vuosien varrella ollut kansaa laidasta laitaan, ja ylilyöntejä on sattunut yksilöllä jos toisella. Parikymppisenä hyttibileet oli parhautta kun oli varaa vaan kotoa tuotuihin tai taxfree juomiin ja discossa ei kuullut keskustella. Hytin ovi auki ja röökipaikalta raahattiin sitten uusia tuttuja juttelemaan, hihii kun oli jännää. Buffajonossa saattoi jo lähtiessä silloinkin olla sedät ja tädit niin änkyrässä, ettei pysynyt lihapullat lautasilla. Oli liian lyhyttä hametta ja kannelta oli toisten pissattava vastatuuleen. Oksennuksia käytävällä ja lasinsiruja siellä täällä. Ja porauslauttojahan nää on olleet jo ilman isompia porukoitakin. Hah. Kuka kirjoittelee niistä lehtiin?

Jos jokin harrasteporukka tykkää kokoontua, ei ole tarkoitus altistaa toisia touhuille. Siljan sirkusesityksessäkin oli päällä verkkosukkiksia, pvctä ja esim tankotanssia, ohhoh. Sitä vanhemmat sitten toivat lapsensa katsomaan klo 21, voi voi voi. Se että toisilla on monipuolisia sosiaalisia suhteita, ja kivaa suljettujen ovien takana (siellä voi vaikka pelata korttia), ei pitäisi ihan näin monen nenää palkoonnuttaa?

Vierailija
142/149 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näistä sun spermafantasioista tai miten itse yleensä toimit mutta normaalisti kaikki ihmiset käyvät pesulla ennen altaaseen menoa👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nämä pervot alustavasti varanneet koko laivan käyttöönsä. Ei tarvi mielensä pahoittajien harmistua enempää

Vierailija
144/149 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolla risteilyllä mieheni kanssa ja ihan oli hytin ovi kiinni, kun ryhmässä harrastettiin seksiä. Ei varmasti häirinnyt ketään.

Kiitos kun suljitte oven.

Oksettavia ihmisiä

Vierailija
145/149 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ällöä oli muinoin sattua lesboristeilylle. Kyllä nämä sukupuoli- ja seksiteemat saisi jättää kotiin tai keskittää sinne Himokselle. 

Vierailija
146/149 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että sukupuolitautien kirjo on moninaistunut ja unholaan jäänneet sukupuolitaudit ovat heränneet uudelleen eloon. Antibiootit eivät meinaa tehota. Toivottavasti nämä elämää niin vahvasti elävät tyypit maksavat itse omat hoitokulunsa ilman, että tavallisten ja tylsien veronmaksajien pitää osallistua maksamiseen. Henkisten haavojen hoidot ja terapiat maksakoot myös itse. 

Vierailija
147/149 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hypännyt laidan yli mereen

Vierailija
148/149 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että sukupuolitautien kirjo on moninaistunut ja unholaan jäänneet sukupuolitaudit ovat heränneet uudelleen eloon. Antibiootit eivät meinaa tehota. Toivottavasti nämä elämää niin vahvasti elävät tyypit maksavat itse omat hoitokulunsa ilman, että tavallisten ja tylsien veronmaksajien pitää osallistua maksamiseen. Henkisten haavojen hoidot ja terapiat maksakoot myös itse. 

No oma kokemus on, että en ole varmaan missään törmännyt yhtä valveutuneisiin ihmisiin, mitä tulee taudeilta suojautumiseen kuin juuri näissä porukoissa. Kondomin käyttö on itsestäänselvyys, suuseksisuojia käyttää myös todella moni.

Ero on valtava verrattuna johonkin tyypilliseen tinderdeittiin, joka alkaa heti mankua, että eikö me voitais panna paljaalla, "ei mulla kato mitään oo".

Vierailija
149/149 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininkiä porauslautalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi