Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka treffeillä yöksi toisen luo? Mitä mieltä miehestä, joka ehdottaa tällaista?

Vierailija
12.01.2007 |

Olin ensimmäisillä treffeillä yhden miehen kanssa. Olin tavannut hänet kerran aiemmin. Ei mitkään huikean hienot treffit, oli aika tylsää ja vaikea keksiä juteltavaa. Mies ehdotti, että tulisin hänen luokseen jatkoille ja juotaisiin viiniä ja voisin jäädä yöksi. Sanoin, että ei oikein käy. Perustelin sillä, että minulla oli töihinmeno klo 7 aamulla ja olin sitä paitsi autolla. Mies ei uskonut kerrasta vaan kärtti vielä monta kertaa samaa asiaa (jätä auto tänne, vien sut sitten kotiin aamulla, ei oo kiva juoda viiniä yksin jne jne jne), vaikka sanoin, että en voi enkä halua.

Olenko mielestänne tiukkapipo, jos en lähde yöksi ekoilta treffeiltä? Vai onko se nykyään tapana? Minulla oli mielestäni oikein hyvät syyt kieltäytyä. Mies ehdotti tekstarilla uutta tapaamista. En aio suostua. Alkoi pänniä tuo painostaminen. Jos tyyppi on jo ekoilla treffeillä tuollainen niin mitä sitten myöhemmin olisikaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen varmaan olen, mutta se ei haittaa yhtään. Itseni kanssa minun on elämäni elettävä, sen tähden toimittava niin kuin parhaaksi näen. Itsekunnioitukseni on estänyt menemästä miehen luo yöksi ekana iltana. Ei haittaa, jos muut tekevät niin. Minä en.

t. 13

Vierailija
22/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kiinnosta, en enää edes lähtisi ulos.

Minäkin naimisissa miehen kanssa joka vei heti jalat alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jäit omien ennakkoluulojesi vangiksi? Illastahan olisi voinut tulla vaikka kuinka ikimuistoinen! Ei sitä tiedä jos ei katso..

Vierailija
24/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä sosiaaliluokastakin, fiksut miehet nimenomaan eivät halua tuoda suvun ja kavereiden nähtäväksi naista jota koko kylä on käynyt naimassa.

Itse en haluaisi miestä, joka olisi käynyt kymmeniä naisia tökkimässä.

AP:lle, minä olisin sanonut ettei tee mieli sänkyyn kun ei tunneta kunnolla, jos ei siis olisi tehnyt mieli. Eri asia, jos sinua olisi haluttanut. En olisi vaivautunut selittämään mitään työvuoroista. Olisit kysynyt siltä, pitääkö jokaiselle kyselijälle jakaa?? Vonkaus on aivan looserin meininkiä, ja jos mies siitä liukenee kun ei ekalla anna, niin antaa liueta.

>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Samaa mieltä. Fiksu mies ei välitä, kuka ja kuinka moni on ehtinyt käymään naisen sisällä ennen häntä...

Vierailija:

Kunnioituksen pitäisi perustua vähän oleellisempiin asioihin, toisen persoonaan, älyyn, luonteeseen. Tarkoitan vain sitä, että jos seksi tekee naisesta vähemmän kunnioitettavan, niin jotain on pielessä.

Vierailija
25/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiertäen sama. Silloin miehen olisi pitänyt uskoa vastaus, joka sekin oli samalla tavalla kiertäen ilmaistu, etten halua.

Vierailija:

AP:lle, minä olisin sanonut ettei tee mieli sänkyyn kun ei tunneta kunnolla, jos ei siis olisi tehnyt mieli. Eri asia, jos sinua olisi haluttanut. En olisi vaivautunut selittämään mitään työvuoroista. Olisit kysynyt siltä, pitääkö jokaiselle kyselijälle jakaa?? Vonkaus on aivan looserin meininkiä, ja jos mies siitä liukenee kun ei ekalla anna, niin antaa liueta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi