Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka treffeillä yöksi toisen luo? Mitä mieltä miehestä, joka ehdottaa tällaista?

Vierailija
12.01.2007 |

Olin ensimmäisillä treffeillä yhden miehen kanssa. Olin tavannut hänet kerran aiemmin. Ei mitkään huikean hienot treffit, oli aika tylsää ja vaikea keksiä juteltavaa. Mies ehdotti, että tulisin hänen luokseen jatkoille ja juotaisiin viiniä ja voisin jäädä yöksi. Sanoin, että ei oikein käy. Perustelin sillä, että minulla oli töihinmeno klo 7 aamulla ja olin sitä paitsi autolla. Mies ei uskonut kerrasta vaan kärtti vielä monta kertaa samaa asiaa (jätä auto tänne, vien sut sitten kotiin aamulla, ei oo kiva juoda viiniä yksin jne jne jne), vaikka sanoin, että en voi enkä halua.

Olenko mielestänne tiukkapipo, jos en lähde yöksi ekoilta treffeiltä? Vai onko se nykyään tapana? Minulla oli mielestäni oikein hyvät syyt kieltäytyä. Mies ehdotti tekstarilla uutta tapaamista. En aio suostua. Alkoi pänniä tuo painostaminen. Jos tyyppi on jo ekoilla treffeillä tuollainen niin mitä sitten myöhemmin olisikaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olisi mennyt, jos treffit olisivat olleet noin tylsät ja mies olisi vielä jäänyt kärttämään! Kyllä sen täytyy tuntua molemmista luonnolliselta ja oikealta.

Vierailija
2/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaa vasta toista kertaa, niin eihän silloin vielä edes tunne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffeillä. Miks jatkaa tapailua jos ei seksiäkään tipu- on niitten ajatusmaailma.

Vierailija
4/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta juuri siihen menemiseen pitää olla syy, ei menemättä jättämiseen. En olisi yhteydessä, kuulostaa idiootilta.

Vierailija
5/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhyh, ehkä en jatkaisi tapailuja tuollaisen kanssa, lisäksi jos vaikeaa on keksiä edes juttua..

Vierailija
6/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ois ollu " tavallinen" eikä mikään sykähdyttävä ilta, en olis mennyt. pitää olla joku lataus ja halu mennä yöksi - kun oikea tunne päällä, ei haittaa vaikkei nukkuisi tuntiakaan ennen töihin menoa ;)

7/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:

En olisi yhteydessä, kuulostaa idiootilta.

Vierailija
8/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tosin ei harrastettu heti vaikka yöksi jäinkin. :-)

Vierailija
9/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varsinkin alkuvaiheessa voi helposti alkaa joku asia tökkiä ja jos se tapahtuu liian alussa, kiinnostus koko tyyppiin lopahtaa kuin seinään. Mutta näissä tapauksissa koskaan en ole katunut että uskoin intuitiotani, ei ole jälkeenpäin kaduttanut.

Olisin reagoinut aivan kuten sinä ap! Kärttämistä en mieheltä kestä ollenkaan, pidän sitä aika lapsellisena käytöksenä, itsekunnioituksen puutteena jopa. Arvostan sitä ajattelua, että jos tässä on jotain niin sitä kannattaa ja voi odottaa. Myös se muuten vaikuttaa erittäin paljon, että treffit eivät olleet menneet mielestäsi mitenkään erityisen hyvin (tosin mieshän voi olla eri mieltä?).

Muutenkaan en mene ekalla treffillä miehen luo. Mies on luonnostaan metsästäjä, ja jos tosiaan kiinnostaa, hänen kunnioituksensa sua kohtaan kasvaa, kun ei heti saa kun kotiin vie ja viiniä juottaa. Miehen täytyy vähän piirittää... (niin, en kyllä asu Suomessa, täällä tällainen on ainakin ihan normaalia).

Kyllä minä vastaisin miehen viestiin, sehän on mukava että viestitti vaikket mennytkään. Sanoisin rehellisesti kuinka asia on. Että en tykkää edetä liian nopeasti, vaan tutustua ja edetä rauhassa. Ja että kun on työvuoro kl 7, on vastuuntuntoista mennä kotiin sillä kertaa. Vastuuntuntoinen ihminen toimii niin.

Vierailija
10/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS molemmista siltä tuntuu! Tuollainen ap:n kuvaama kärttäminen olisi pistänyt mullakin jarrut päälle välittömästi. En myöskään varmaan tapaisi miestä enää uudelleen. Kysyä tietty aina saa, mutta kärttäminen on epätoivoista ja epäkunnioittavaa!

Vierailija
11/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua tuntea itseinhoa, jos tyyppi liukeneekin vähin äänin yhteisen yön jälkeen.

Joka kerta on kannattanut! Olen jäänyt yöksi, mutta sanonut selkeäsi etukäteen, että turha odottaa seksiä vielä. Nämä suhteet ovat edenneet kunnon seurustelusuhteeseen ja tämä viimeisin avioliittoon...

Vierailija
12/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kyllä sä ainkain osaat yksin tissutella.

Ei se mitään viiniä olis ees tasjonnu, pilluahan se halsu

Vierailija
13/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan kannata ajatella, että nykymiehet liukenisi " saatuaan" . Kyllä se niin on, että jos synkkaa, niin synkkaa ja siinä se. Näiden sun vakkarimiestenkin kanssa olisit varmasti seurustellut ja mennyt viimeisen kanssa naimisiin, vaikka olisit ekoilla treffeillä mennyt sänkyyn.

Vierailija:

En vain halua tuntea itseinhoa, jos tyyppi liukeneekin vähin äänin yhteisen yön jälkeen.

Joka kerta on kannattanut! Olen jäänyt yöksi, mutta sanonut selkeäsi etukäteen, että turha odottaa seksiä vielä. Nämä suhteet ovat edenneet kunnon seurustelusuhteeseen ja tämä viimeisin avioliittoon...

Vierailija
14/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt miehiä pienemmästäkin syystä ;)

Oikeesti, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka luulee että naisen ' ei' on oikeasti kyllä, mutta nainen ei vaan kehtaa myöntyä samantien vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa... ei kuulu mun tyyliin ainakaan.

Olen kerran mennyt miehen luo yöksi ensitapaamisella, seksiäkin harrastimme. Se suhde johti 8 v avioliittoon ja kahteen yhteiseen lapseen.

Vierailija
15/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostuneelta koko tyypistä. Ja tuo kärttäminenkin on tympeää. Itse kyllä menin noin 10 v sitten, tuntui ihan luonnolliselta. Syystäkin, sillä avo-, myöhemmin avioliittomme alkoi suurin piirtein siitä, enkä ole katunut.

Vierailija
16/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yksillä treffeillä miehen luona. Hän kylläkin kutsui jo etukäteen kotiinsa syömään ja jossain vaiheessa iltaa, varmisti että voiko jatkaa viinin lipittämistä vai lopettaako, nimittäin ei voinut sen jälkeen ajaa mua takaisin kaupunkiin. Sanoin että ok, sen kuin jatketaan. Juteltiin pitkälle aamuyöhön, ja sen jälkeen nukuttiin vierekkäin.

----- nyt olemme kuudetta vuotta naimisissa ja yksi lapsikin on.

Mutta jos olisi ensi tapaamisellä ravintolasta suoraan kärttänyt mukaan, uh. Ei kiitos.

Vierailija
17/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kuitenkaan kannata ajatella, että nykymiehet liukenisi " saatuaan" . Kyllä se niin on, että jos synkkaa, niin synkkaa ja siinä se. Näiden sun vakkarimiestenkin kanssa olisit varmasti seurustellut ja mennyt viimeisen kanssa naimisiin, vaikka olisit ekoilla treffeillä mennyt sänkyyn.

Vierailija:

Vierailija
18/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kunnioitan itseäni yhä erittäin paljon, vaikka on muutama yhden illan juttukin tullut koettua. Ne tosin oli sellaisia, että en itsekään kuvitellut niistä mitään vakavaa syntyvän, eli kukaan ei huijannut ketään sänkyyn.

Vierailija:

Mieluummin vanhanaikainen ja säilytän itsekunnioitukseni (ja toisen kunnioituksen)!

Vierailija
19/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioituksen pitäisi perustua vähän oleellisempiin asioihin, toisen persoonaan, älyyn, luonteeseen. Tarkoitan vain sitä, että jos seksi tekee naisesta vähemmän kunnioitettavan, niin jotain on pielessä.

Vierailija
20/25 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunnioituksen pitäisi perustua vähän oleellisempiin asioihin, toisen persoonaan, älyyn, luonteeseen. Tarkoitan vain sitä, että jos seksi tekee naisesta vähemmän kunnioitettavan, niin jotain on pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi