Miten aiotte viettää ystävänpäivää?
Onko treffi-ilta, vai näettekö ystäviä? Tai kenties ihan normaali koti-ilta, ei mitään poikkeuksellista.
Itse aion flunssailla kotona, valitettavasti. Olisi ollut kiva mennä treffeille.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Noteeraan kuten kiitospäivänkin.
Hyvä! En itsekään erityisesti pidä jenkkipäivien juhlimisesta Suomessa, mutta hyvin ne näyttää maatuneen kulttuuriin.
Taitaa olla ensimmäinen vuosi, kun en ystävänpäivänä muista yhtään ketään. En laita kortteja enkä mitään lahjoja kellekään. Ystävä äänesti Kokoomusta, niin loppui siihen kaikki mun yksipuoliset muistamiset. Näin. Ite se kannatti maailmaa, jossa köyhällä ei enää ole varaa muistaa ystäviä. Antoi äänen sen puolesta, niin en minäkään sille mitään ystävänpäiväkortteja ostele.
Ystävä sä lapsien,
katso minuun pienehen.
Minne käynkin maailmassa,
sinä olet hoitamassa.
Onni täällä vaihtelee,
taivaan Isä suojelee.
Lasten kanssa iso-isovanhemmille kylään herkkujen kanssa. Annetaan kortteja ystäville.
Töissä olen nuorten kanssa ja huomenna kaikki pukeutuu hassusti. Leivotaan, askarrellaan ystävänpäivän teemaan sopivia juttuja.
Todennäköisesti vietän koko päivän lukuisten ystävieni seurassa, ja illan kruunaa romanttinen illallinen rakkaan naisystäväni kanssa.
Eikun hetkinen... Uneksinkin, todellisuudessa kökötän kotona ja katselen sarjoja.
Terveisin Naispelko30
Turhin "juhlapäivä" ikinä. Juhlikoot amerikkalaiset
SAN VALENTIN - Ulkomailla, korkealla vuoren päällä sijaitsevassa linnahotellissa**** kahdestaan mieheni kanssa
Aion viettää ystävänpäivän kotona 4-vuotiaan lapseni kanssa. Päiväkoti on kiinni lakon takia. Saa nähdä, millaiset leikit me keksitään Duploilla, Brio-junaradalla ja pikkuautoilla!
Teen tänne koko päivän nimiketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä sä lapsien,
katso minuun pienehen.
Minne käynkin maailmassa,
sinä olet hoitamassa.
Onni täällä vaihtelee,
taivaan Isä suojelee.
Eikö tuu jostain syyte, jos on lapsella tuollainen ystävä?
Vietän leppoisan päivän parhaan ystäväni eli itseni kanssa.
Huomenna vaihdetaan vain kortit , mutta perjantaina kun on lapsivapaa , pidetään romanttinen treffi-ilta, juodaan viiniä ja rakastellaan takkatulen ääressä. Ihanaa!
Juhlin sitä yhtä railakkaasti kuin Kiitospäivää, Halloweeniä, 4th of Julya, Hanukkaa, Minna Canthin päivää ja Prideä.
Olen yövuorossa juuri, joten nukun päivän ja illalla vien miehen ja pojan syömään pihviravintolaan ja illalla käperrytään koko perhe viltin alle katsomaan elokuvaa poppareiden ja limujen kanssa.
Meitä on tiivis 6 hengen porukka ystävyksiä, mennään syömään ja juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ensimmäinen vuosi, kun en ystävänpäivänä muista yhtään ketään. En laita kortteja enkä mitään lahjoja kellekään. Ystävä äänesti Kokoomusta, niin loppui siihen kaikki mun yksipuoliset muistamiset. Näin. Ite se kannatti maailmaa, jossa köyhällä ei enää ole varaa muistaa ystäviä. Antoi äänen sen puolesta, niin en minäkään sille mitään ystävänpäiväkortteja ostele.
Antaisitko kuitenkin pikkukakkosta ystävälliselle miehelle?
En ole ladyboy. Suotta täällä ruinaat akoilta kakkosta, kun voit hakea Thaimaasta ladyboyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko kuitenkin pikkukakkosta ystävälliselle miehelle?
En ole ladyboy. Suotta täällä ruinaat akoilta kakkosta, kun voit hakea Thaimaasta ladyboyn.
Pitkäaikaistyöttömällä kelaelätillä ei ole varaa ladyboihin 🤷
Noteeraan kuten kiitospäivänkin.