Jos sun pitäisi mennä työvaatteillasi treffeille millaiset vaatteet sulla olisi?
Itsellä kaksiosainen vaatetus, siniset housut ja vaihteleva jakku,esim valkoinen tai turkoosi tai sininen. Valkoinen vilutakki ja sisäkengät.
Kommentit (236)
Alasti tai alusvaatteet. Olen työtön
Tavallinen toimistovaatetus. Tänään oli mustat farkut, pitkä paitapusero ja tummansininen neule.
Likainen työhaalari ja turvakengät.
Farkut, jotka voi olla mustat, beiget tai siniset, trikoopaita ja mahdoillisesti neulejakku. Sitten olisi sellaiset umpisandaalit mitä työkenkinä myydään.
Oranssi huomioliivi, tummansiniset työhousut ja -takki
T-paita ja leggingsit, eivät ihan ehjät. Teen etätöitä.
Nyppääntunut ylisuuri neule, thermolegginsit ja villasukat. Olen pääosin kotitoimistolla :D
Jalassa työkenkä crocksit, musta hattu, mustat housut musta t-paita tai työtakki.
Lääketehdas, kaksiosainen sininen pyjama. Vihreät sukat, turvakengät. Leikkaussalin myssy päässä.
No sotilas asu kauluslaatoissa 2 leijonaa
Firman logolla varustettu t-paita. Näillä säillä olisi varmasti lisäksi firman logolla varustettu musta paitatakki, musta-harmaat työhousut, joissa paljon taskuja. Ja turvakengät jalassa. Mahdollisesti kaikki vaatteet metallipölyissä, joten treffeistä ei tulisi kovin miellyttävää.
Siniset suorat housut ja musta neule oli tänään. Kai niissä vois treffeille mennä, mutta aika tylsä asu olis. Töissä ei ollut asiakastapaamisia tänään.
Sairaalan sininen mikrokuitupyjama. Kaulassa avaimet, taskunreunassa henkilökortti, reisitaskuissa puhelimet ja jalassa superpehmeät skechers-sandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Hoitsun asu.
Ja alla sukkanauhaliivit?
En ole ollut työelämässä vuoden 2005 jälkeen. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Mutta jos pitäisi mennä treffeille työasussa (viimeistä duunipaikkaa vastaava asu) niin sitten työhaalarit ja pitkät kumisaappaat. Saapuisin treffeille kuraisissa vaatteissa ja hevosenlantaa saappaissa. Asun kruunaa lippis, jossa mainostetaan Kekkikän Kanankakkaa. :D
Terveisin,
MMM eli maatalous- ja metsätieteiden maisteri