Jos sun pitäisi mennä työvaatteillasi treffeille millaiset vaatteet sulla olisi?
Itsellä kaksiosainen vaatetus, siniset housut ja vaihteleva jakku,esim valkoinen tai turkoosi tai sininen. Valkoinen vilutakki ja sisäkengät.
Kommentit (236)
Nudena menisin. Oon alstonsiivooja.
Jumpperi, pillifarkut ja maiharit.
Musta tyköistuva bleiseri kahdella napilla, hyvin istuvat mustat suorat housut, valkoinen röyhelöpaita, korkonilkkurit, huoliteltu ulkonäkö. Aijuu ja bleiserin rinnassa lukee Vartija ja yrityksen logo.
Todennäköisesti neulemekko tai muuta mukavaa väljää. Olen koulunkäynninohjaaja.
Tummansininen puku taskuliinalla ja valkoinen kauluspaita, ilman skragaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tyköistuva bleiseri kahdella napilla, hyvin istuvat mustat suorat housut, valkoinen röyhelöpaita, korkonilkkurit, huoliteltu ulkonäkö. Aijuu ja bleiserin rinnassa lukee Vartija ja yrityksen logo.
Korkonilkkurit ja vartija ei oikein kuulosta todelta. Vai ootko "vartijana" jossain LV:llä?
Jos olen asiakastapaamisissa niin smart casual. Jos teen etätöitä niin saatan olla pyjamissa.
Olisi pitkä neule + värikäs huivi, pitkät housut tai hame ja talvikengät.
Huomiovaatetus, turvakengät, kypärä, suojalasit, kuulosuojaimet, hengityssuojain ja viiltosuoja hanskat.
Liituraitaa. Sorry mutta tykkään retrosta. Ja se näyttää mulla hyvältä. Työssäni tumma puku on oletus sekä miehille että naisille (pääomasijoituspiirit).
N60
Pitsiä,korkokengät polviin asti turkki tietysti talvella.
Aatamin aikainen nahkapuku, pitää hyvin kylmän loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkonilkkurit ja vartija ei oikein kuulosta todelta. Vai ootko "vartijana" jossain LV:llä?
Kas kun ei lihapiirakka kahdella munalla.
Nahkanaamari dildonenällä, anustappi piikikkäällä ulko-osalla, kanalinnun höyhentakki, erikoispaksut norsunjalkahousut, dildosormikkaat, waginakengät.
Attendon tummansininen hoitajan vaatetus.
tissiliivit ja joku liina tussun edessä
Raksatamineet, vois äijällä leuka loksahtaa astelisi fiiniin ravintolaan....
Tänään olis villapaita ja farkut, jos treffit ois aamulla jo tiedossa niin olis varmaan farkut ja pidempi trikoopaita tai t-paita ja pellavaneuletakki tai jotain vastaavaa. Ei mulla oikeestaan ole työvaatteita erikseen jos ei firman logopaitoja lasketa.