Jos sun pitäisi mennä työvaatteillasi treffeille millaiset vaatteet sulla olisi?
Itsellä kaksiosainen vaatetus, siniset housut ja vaihteleva jakku,esim valkoinen tai turkoosi tai sininen. Valkoinen vilutakki ja sisäkengät.
Kommentit (236)
Hauska fakta: Olimme mieheni kanssa "ekoilla treffeillämme" työvaatteissamme. Pidimme tauon eräs päivä samaan aikaan ja sovimme tauko treffit :D Eri aloilla työskentelemme, mutta samassa laitoksessa. Minulla oli ylläni laitoshuoltajan vaatteet ja hänellä rajavartiolaitoksen univormu :)
Mitkä hoitsujen kokoontusajot täällä on nyt ?
Toppi, huppari, siniset farkut ja villasukat. Kenkinä Merrelin ulkoilukengät.
turkoosi tai musta t-paita, tummansiniset reisitaskutyöhousut, harmaa tai turkoosi huppari tai musta fleeecetakki. olen sivooja.
Perstyneet verskat, urheilusukat t-paita ja huppari. Etänä. Löhitöissä on fiksut vaattwet ja voisin mennä niissö deitille
Kireä valkoinen sairaanhoitajan mekko. Työstä poiketen ylänappi auki, korkokengät, punaista huulipunaa, ja punaiset kynnet. Hilkka vain puuttuu.
Alasti. Terveisin vastentahtoinen seksityöläinen, oikeita töitå ei ole ja tuet ei riitä vuokraan ja elämiseen. Kiitos hallitus!
Ihan mitä aamulla sattuu päällä olemaan, teen etätöitä kotona.
No sitten minulla olisi siellä treffeillä ne työvaatteet.
Rönttöset ja unisexit. Likainen ja fyysinen työ. Työkengät rikki tuhannesta paikkaa. Ei näillä kyllä miestä saisi...
Rasvaiset haalarit joiden selässä kusenkeltainen teksti POLTINHUOLTO , taskussa trasselitukko, Jalas-turvakengät, Nestelippis ja Peltor-kuulosuojaimet. Termospullo+ kahvia ( mustana )ja Tokmannin eväsrasia, muovinen, harmaa keltaisella kannella, jossa keitetty muna ja lauantaimakkara-voileipä. Naamani ja käteni mahdollisesti pesen ennen h-hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
T-paita, huppari ja kollarit.
Oletko katukauppias?
Hyvin heijastavat keltaiset huomiovaatteet, musta pipo ja kuulosuojaimet. Tulisin treffeille trukilla. Sekin on keltainen.
Alasti. Olen digitaalisen sisällön tuottaja onlyfansissa.
Riippuu onko etäpäivä vai toimistopäivä.
Toimistopäivänä suorat mustat housut, avokkaat, tummansininen kauluspaita ja musta bleiseri. Vaihtoehtoisesti harmaa tai tummansininen kotelomekko ja mustat sukkikset ja avokkaat ja joku tumman sävyinen neule.
Etäpäivänä valtava hieman reikäinen t-paita, jossa on joku haalistunut kuva ja ehkä jotkut verkkarit jos olen jaksanut etsiä housut. Villasukat.
Toimistovaatteet on ihan toimivat trefffivaatteet, etävaatteissa tuskin tulisi kutsua toisille treffeille.
Stringit ja poliisinhattu.
T. Miespuolinen prostituoitu.
Neil Armstrong työasussaan treffeillä.
Treffiseuralainen: Maista nyt ihmeessä, tää juustokakku on aivan suussasulavaa!
Armstrong: Ei pysty.
Legginsit tai farkut ja t paita tai toppahousut pakkasilla ja talvella, pusero takin alla, pipo ja hanskat
-yrittäjä -