Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisitkö töissä jos voittaisit lotossa yli 10 miljoonaa?

Vierailija
05.02.2024 |

Minä tekisin vain vapaaehtoistyötä, niin paljon kuin suinkin jaksaisin. 

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes Kaikki oikeasti rikkaatkin tekevät töitä. Minunkin ystäväni vanhemmilla on kymmenien miljoonien omaisuus, mutta tekevät pitkää päivää.

Miksi ihmeessä???

Normaalielämässä ei ne miljoonat työtä pelkäävälle kasaannu. 

Esim Sarasvuo töitä se on tehnyt miljooniensa eteen. Sillai huono esimerkki, kun hänen duuninsa on ollut paskanpuhuminen... Eka esimerkki mulla oli Hjallis, mutta muistin, että on vanhaa rahaa, se tietty jelppas.

Topi Sukari taitaa olla täysin itsenäisesti aloittanut miljoonan tekijä. Yhä painaa, kun vaimon tyydyttämiseltään kerkee.

Vierailija
102/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kolmena päivänä viikossa klo 9-16. Työni on auttamistyötä, josta saa itselleenkin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kävisi!

Vierailija
104/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kävisi!

Itseasiassa yksi miljoona jo riittäisi. Se tekisi 2083e käteen/kk 40 vuotta. Se riittäisi mainiosti, kun on velaton talo ja mökki. 40v päästä olisin 80v, jos sattuisin niin kauan edes elämään. Sitten se on ihan sama, onko sitä rahaa vai ei, kun ei semmosena käpynä mitään jaksa tehdä kuitenkaan. 

Vierailija
105/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ainakin aluksi töissä jotta "pöly laskeutuisi" ja omat jatkosuunnitelmat selkenisivät. Ehkä sitten jäisin vaikka vuorotteluvapaalle (jota olen miettinyt) ja sitten tekisin 3-4 päivää viikossa. Olen niin erakoitunut jo nyt että töistä poisjääminen ei tekisi pääkopalle hyvää. Nukkuminen aamuisin kyllä olisi hyvä. Nyt sitä alitajuisesti nukkuu huonosti aina kun on tulossa työpäivä ja on aikainen nousu.

Vierailija
106/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ainakin aluksi töissä jotta "pöly laskeutuisi" ja omat jatkosuunnitelmat selkenisivät. Ehkä sitten jäisin vaikka vuorotteluvapaalle (jota olen miettinyt) ja sitten tekisin 3-4 päivää viikossa. Olen niin erakoitunut jo nyt että töistä poisjääminen ei tekisi pääkopalle hyvää. Nukkuminen aamuisin kyllä olisi hyvä. Nyt sitä alitajuisesti nukkuu huonosti aina kun on tulossa työpäivä ja on aikainen nousu.

Onnistuisko ihan noin vaan 3-4 päiväiseen siirtyminen? Mä oon tuota kyselly töissä, mut ei onnistu. 

Vierailija
107/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin työntekoa, koska mulla on akateemisia tavoitteita, joita en arvota rahassa enkä rahan takia tavoittele niitä.

Jaa ensimmäinen orja ilmoittautui palvelukseen.  Jatkossa palkkasi on ruoka kerran päivässä ja nukut tuossa navetassa eläinten seassa. Työtä teet aina kun omistajasi käskee.

Mitä hupattaa? 10 miljoonaa lotosta ja täällä puhutaan orjista ja omistajista. Myönnän, naurahdin.

Vierailija
108/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi töissä,  enkä asuisi Helsingissä. 

Vierailija
109/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kävisi. Vähän sama kuin kysyisit "jos saisit tietää kuolevasi kuukauden päästä, kävisitkö vielä töissä."

Vierailija
110/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi, jäisin eläkkeelle, kun vielä on tämä vuosi työikää. 

Vierailija
111/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mutta se johtuu vain siitä etten pidä työstäni. Jos älyni riittäisi unelma ammattiini niin jatkaisin työtä oli minulla rahaa miten paljon hyvänsä

Vierailija
112/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi nykyisessä työssä (helvetin esikartano eli peruskoulu), mutta alkaisin yrittäjäksi ja tekisin sitä sen verran kuin huvittaa. Tekisin myös vapaaehtoistyötä.

Vierailija
113/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin työni mukavia osia vapaaehtoispohjalta. 

Vierailija
114/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kävisi töissä enää, vaikka voittaisin 100 000 euroa. Suomalaiset on ehkä maailman idiootein kansa, kun vaan niska limassa painaisivat tavallista duunia, vaikka miljoonia tilillä.

Sadalla tonnilla voisit olla 3 vuotta kotona,  ja sit taas saisit painaa hommia. 

Vierailija
115/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vapaaehtoistyötä eläinten parissa.

Vierailija
116/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi riittäisi ettei töitä tarvisi tehdä, voisi keskittyä harrastamiseen.

Vierailija
117/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni, mutta en jatkaisi vaan keskittyisin harrastuksiin. 

Vierailija
118/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisko ihan noin vaan 3-4 päiväiseen siirtyminen? Mä oon tuota kyselly töissä, mut ei onnistu. 

Joo ei sitä niin vain siirrytä lyhennettyyn työaikaan. 

Vierailija
119/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi. Mä ottaisin selvää, miten voisin sijoittaa osan rahoista fiksusti ja saada enemmän rahaa. Alkaisin tehdä jotain itsenäisesti tehtävää työtä, perustaisin oman yrityksen.

Vierailija
120/122 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin. Koska silloin työ olisi vain harrastus, ja voisin suhtautua täydellä huumorilla koko työpaikkaan. Se on sitten eri asia kuinka kauan työnanataja jaksaisi minua katsella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan