Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisitkö töissä jos voittaisit lotossa yli 10 miljoonaa?

Vierailija
05.02.2024 |

Minä tekisin vain vapaaehtoistyötä, niin paljon kuin suinkin jaksaisin. 

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lottovoittaja ei tee töitä, nukkuu pitkään ja istuu kaikki päivät lähibaarissa (kuten moni haaveilee), niin eikö tuo ole juuri sitä elämää, mitä moni työtön viettää?

Rikkaana on laadukkaampaa elämää. On sitä monta tapaa hemmotella itseään, kun taas työttömät joutuvat miettimään rahojaan mihin mikäkin roponen pitää sijoittaa.

Vierailija
42/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lottovoittaja ei tee töitä, nukkuu pitkään ja istuu kaikki päivät lähibaarissa (kuten moni haaveilee), niin eikö tuo ole juuri sitä elämää, mitä moni työtön viettää?

Onko työttömällä varaa istua baarissa?

Ei mulla ainakaan. Joka toinen kuu raaskin ostaa viinipullon illanistujaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes Kaikki oikeasti rikkaatkin tekevät töitä. Minunkin ystäväni vanhemmilla on kymmenien miljoonien omaisuus, mutta tekevät pitkää päivää.

Vierailija
44/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyötä ja säätiö luonnonvaraisten eläinten autamiseen liittyen, sijoituksia. Nykyistä työtä en todellakaan. 

Vierailija
45/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi, kun ei kiinnosta käydä nytkään, vaikka en ole mitään voittanut. Suomessa on motivoituneita työttömiä enemmän kuin avoimia työpaikkoja, miksi menisin sinne näyttelemään motivoitunutta, ja veisin oikeasti motivoituneelta työpaikan.

Vierailija
46/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aikuinen ihminen tarvitsee jonkun ohjatun päivähoitopaikan (työ) tai muuten elämänhallinta lähtee välittömästi käsistä ja ei keksi mitään muuta sisältöä kuin ryyppääminen lähibaarissa? Eihän se noin mene eläkkeelle jäädessäkään kuin hyvin pienellä osalla.

Vierailija
47/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti jatkaisin työntekoa, rakastan soittamista tässä orkesterissa. Hankkisin uuden alttoviulun.

Vierailija
48/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään.

Vierailija
49/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes Kaikki oikeasti rikkaatkin tekevät töitä. Minunkin ystäväni vanhemmilla on kymmenien miljoonien omaisuus, mutta tekevät pitkää päivää.

Juuri näin. Yksikään Herlin ei laiskottele, ei Elon Muskikaan. 

Vierailija
50/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
51/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jäsi ainakaan nykyiseen paikkaani.

Ostaisin talon tai pienen maatilan ja sitä sitten ruopsuttelisin.

Olisi aikaa ja varaa olla omavarainen. Eikä niin nököä, jos joka päivä ei huvita. Kaupasta saa.

Ei mua dubaielämä ja merkkivaatteet kiinnosta nytkään, niin tuskin sittenkään.

Varaa olis nytkin reissata ja kannella merkkilaukkuja. Merkkivaatteista puhumattakaan, eikä timanttikorut ole mun juttu.

N51 ja elämä on hyvin

Vierailija
52/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä???

Vierailija
53/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa elokuva Konttorirotat. Siinä on tiivistetysti minun työni. En sekuntiakaan olisi toimistolla jos ei olisi pakko :D

Vierailija
54/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Yksikään Herlin ei laiskottele, ei Elon Muskikaan. 

He eivät myöskään istu valvonnan alaisina loisteputkenkelmeässä kuutiossa.

Vierailija
55/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen rikkaasta perheestä, töitä ei olisi pakko nytkään tehdä jollen haluaisi. Pidän työstäni. 

Vierailija
56/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoittaisin sillä rahalla työni. Tämä on siis rehellisesti unelmani! 

- Taiteilija

Vierailija
57/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen rikkaasta perheestä, töitä ei olisi pakko nytkään tehdä jollen haluaisi. Pidän työstäni. 

Miksi?

Vierailija
58/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäisin pois jo puolesta miljoonasta. 

Sillä et elä montaa vuotta

Puoli miljoonaa sijoitettuna tuottaa helposti jo noin 25 000€ vuodessa. Kyllä sillä jo aika pitkään elää jos sitä ei törsää. 

Vierailija
59/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin työntekoa, koska mulla on akateemisia tavoitteita, joita en arvota rahassa enkä rahan takia tavoittele niitä.

Vierailija
60/122 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin työntekoa, koska mulla on akateemisia tavoitteita, joita en arvota rahassa enkä rahan takia tavoittele niitä.

Tästä sai hyvät naurut, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi