Kävisitkö töissä jos voittaisit lotossa yli 10 miljoonaa?
Minä tekisin vain vapaaehtoistyötä, niin paljon kuin suinkin jaksaisin.
Kommentit (122)
Sillä tavalla kyllä että alkaisin yrittäjäksi.
Kyllä. Mutta osa-aikaisesti, esim. 40 prosenttinen työaika
Laittaisinko herätyskellon soimaan arkiaamuisin? En todellakaan.
En todellakaan, taino tekisin itselleni töitä mikä on hieman eri asia. Sen lisäksi sijoittaisin
En, muuttaisin välittömästi suomesta pois
En kävisi töissä enää, vaikka voittaisin 100 000 euroa. Suomalaiset on ehkä maailman idiootein kansa, kun vaan niska limassa painaisivat tavallista duunia, vaikka miljoonia tilillä.
Kävisin, mut luultavimmin tekisin niitä harvemmin kuin nyt. Tykkään työstäni.
Luultavasti siirtyisin nelipäiväiseen työviikkoon.
Jäisin pois jo puolesta miljoonasta.
Harmittaa kun olen niin surkea. Voisin lähteä vaikka naton pyytämänä heti jos kutsu käviisi.
En. Muuttaisin pysyvästi ulkomaille ja sijoittaisin osan.
Vierailija kirjoitti:
Jäisin pois jo puolesta miljoonasta.
Sillä et elä montaa vuotta
Tuskin, perustaisin hyväntekeväisyyssäätiön ja pyörittäisin sitä "päivätyökseni".
Miksi ihmeessä kukaan vähänkin fiksu ihminen kävisi töissä? Olla 8 h päivässä 99 %:sti idioottien ihmisten kanssa tekemisissä?? Itse en tekisi päivääkään töitä paljon pienemmästäkään summasta.
Tekisin vielä reilun vuoden, sitten irtisanoutuisin. Nykyinen työporukka on niin huippu, että en heistä haluaisi erota. Muutos on kuitenkin tulossa ja sen jälkeen olisin ja olen valmis lähtemään.
Mä tekisin nykyistä työtäni osa-aikaisesti, lisäksi tekisin vapaaehtoistyötä ja lopun aikaa opiskelisin kun nyt on yliopisto vielä kesken.
En. Ei ole siunaantunut työ, joka samalla intohimo ja harrastus ja elämäntapa.
T. Perusduunari
Suomalaisten mentaliteetti on sairas. Raha tuo vapauden ja silti jotkut kävisivät töissä.
Maailmassa on niin paljon asioita mitä voi tehdä eikä tuhlata orjana oloon.
Tietysti kävisin. Pidän työstäni.