180€ tippuu asumistuki 1.4. alkaen. Aika paljon
Kommentit (119)
Vuoden saa vielä imeä kaiken tuen sit otan " avioeron". Siinä pelleilee ja valehtelee hallitus osataan me muutkin.
Tämä politiikka kohdistuu erityisesti naisiin, moninkertaisesti.
Sitä kautta LAPSIIN.
Naisvaltaisten alojen palkat on jo valmiiksi matalat. Naiset jäävät usein yksinhuoltajiksi, samoilla naisilla traumoja vaikkaa muille jakaa, useimmiten miesten aiheuttamia.
Sitten vielä osa-aikatyöt, pätkätyöt. Tai pakko tehdä yövuoroja, hoitoaloilla.
Valmiiksi lyötyjen selkänahasta revitään viimeisetkin riekaleet. Pelkkää sanonko mitä tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat siitä hyvää kansaa, että eivät valita vaikka ei olisi varaa syödä kuin velliä koko vuoden.
Eikä meillä edes uutisoida miten muualla nostetaan asioista äläkkä, että saadaan Suomi-lampaat pysymään edelleenkin ruodussa ja kääntymään potkimaan heikompiaan. Siihen päälle toistetaan vielä ikuista valhetta, joka päti ehkä joskus vuosituhannenvaihteessa, että rikkaita ei ole ja nekin vähät on jo kuoliaaksi verotettu, niin helposti onnistuu kohtuuton, räikeän epäoikeudenmukainen ja typerä oikeisto-osaajien talouspolitiikka.
Mulla asumistuki nyt 300e, jos tosta lähtee parisataa niin käteen jää ruhtinaalliset 300e vuokranmaksun jälkeen:D
Vuokra on nyt 390e, eli kai sitä pitää etsiä vieläkin halvempi
Aikuinen ihminen käy töissä ja maksaa itse asumisensa. Asumistuet ovat olleet käytännössä suoria tulonsiirtoja veronmaksajien taskuista sijoittajien taskuihin. Se loppuu nyt, kuten loppuu oleskeluyhteiskuntakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakaan tipu vasta kuin 2025. Kellään mullakaan 1.4 jossei sillo ole just tarkastus aika.
Mulla vuositarkitus 1.4.2024. Viime viikolla tuli kirje kotiin. Ja niin vai tippui.
t. ap
1.1.2024 tippui työttömyysraha ja vaikka Orpo väitti ettei lomarahoihin kosketa niin ne käytetään ensin eli jaksotetaan. Sairasajan 1 karenssipäivä tuli ja kymmeniä muita heikennyksiä ja lisää on tulossa. Veronalennukset tulivat työttömyyspäivärahaleikkauksista. Lukekaa netistä hallituksen heikennykset työelämä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen käy töissä ja maksaa itse asumisensa. Asumistuet ovat olleet käytännössä suoria tulonsiirtoja veronmaksajien taskuista sijoittajien taskuihin. Se loppuu nyt, kuten loppuu oleskeluyhteiskuntakin.
nii mutkun me olemme tottuneet et valtio maksaa kaiken senkun vaan löhöö kotona.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten haette parisuhteen tai muutatte metsään asumaan.
Joo paitsi jos työtön pitää treffeillä sanoa: Jos mielii täällä asustaa, niin se on sitten 1500€ kiitos. Muuten tulee tappiota.
Pitäisikö sun AP sitten muuttaa edullisempaan asuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nii mutkun me olemme tottuneet et valtio maksaa kaiken senkun vaan löhöö kotona.
Onneksi löhööjät pakotetaan töihin tai muuten saa pian löhötä roskalaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä politiikka kohdistuu erityisesti naisiin, moninkertaisesti.
Sitä kautta LAPSIIN.
Naisvaltaisten alojen palkat on jo valmiiksi matalat. Naiset jäävät usein yksinhuoltajiksi, samoilla naisilla traumoja vaikkaa muille jakaa, useimmiten miesten aiheuttamia.
Sitten vielä osa-aikatyöt, pätkätyöt. Tai pakko tehdä yövuoroja, hoitoaloilla.
Valmiiksi lyötyjen selkänahasta revitään viimeisetkin riekaleet. Pelkkää sanonko mitä tällainen.
Juuri näin. Huomaa, että hallituksella ei ole sen paremmin sydäntä kuin järkeäkään ja kokoomushan on myöntänyt tämän itsekin. Oikein isolla mainostivat vasta pari vuotta sitten, että kun heidät valitsee, hoituu hommat vailla järkeä ja sydäntä ja sen toden totta huomaa. En vaan ymmärrä, miten niin moni äänestää heitä kuvitellen heidän olevan kyvykkäitä, kun kaikki faktat on aina jokaisen nähtävissä. Aina toistetaan samat virheet. Ensimmäisen kerran voi vielä ymmärtää, mutta toinen menee kyllä jo täysin äänestäjän omaan piikkiin.
Kuinka massiivinen vuokra ap:llä oikein on? Joku 1500€?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan huvikseen en käy, vaikka lisää rahaa olisi kiva saada. Koska sitä toivoo nimenomaan ihmiset, jotka tehneet törkeyksiä ja rikoksia. Nöyränä vielä "parannuttava" rikoksista ja pienellä palkalla töihin!
2-3 työtä yhtäaikaa? Eli yhtä aikaa siivois toimistoissa, istus Alepan kassalla ja ois vanhainkodilla hoitoapulaisena. Sit vielä vois tehdä keikkaa henkilökohtaisena apulaisena. Kaikki tämä yhtä aikaa.
Vois olla että kohta ois hullun paperit risaisessa taskussa eikä tarttes tehdä mitään.
Byebye Helsinki ja kotihoidon asukit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan työnantajat ovat tottuneet halpaan työvoimaan, mutta se loppuu nyt. Ollaanko EK:ssa kovinki tyytyväisiä? :D Sellasta osaamista taas Etelärannan suunnasta x,D
Ihanko tosissaan täällä osa kyselee lähteitä? Miksi sinne tarvitaan armeijan verran etuuskäsittelijöitä jos kaikkien etuudet nousevat ja laskevat saman verran?
Hyvässä lykyssä työpaikalla mitä tarjotaan vielä törky rikoksiin osallustuneita ja niiden salaajia. Yöks! Reippaasti vaan töihin rikollisten pervojen kanssa. Jäiks.
Mulla ainakaan tipu vasta kuin 2025. Kellään mullakaan 1.4 jossei sillo ole just tarkastus aika.