Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaan lemmikin menettäneet! Uskotteko, että lemmikkinne tulee hakemaan teidän viimeisenä elinpäivänne taivaaseen?

Vierailija
05.02.2024 |

Itse uskon. Meillä oli koiran kanssa syvä yhteys.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Mustanaamioinen mäyräkoirani tulee raahaaman minun henkeni mullan alle mäyränpesään tai kaivamaansa kuoppaan. Kuonolla asettelee paikoilleen kuin peiton alle piilottamansa lelun

Vierailija
62/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satujuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on pyyhkivä jokaisen kyyneleen heidän silmistänsä. Kaikki on uudeksi tullut , eikä entisiä enää muisteta

Se on ihan sama onko siellä se sun Fifi koska kumpikaan ei muista toisiaan 

Vierailija
64/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon mukaan eläimet eivät mene taivaaseen.

Vierailija
65/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä kristitty ystäväni ei ymmärrä lemmikkejä. Ne ovat kuulemma sama asia kuin kaikki muutkin maalliset asiat eikä niihin pidä kiintyä 

Vierailija
66/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä kristitty ystäväni ei ymmärrä lemmikkejä. Ne ovat kuulemma sama asia kuin kaikki muutkin maalliset asiat eikä niihin pidä kiintyä 

kummallisia kristittyjä, jotain lahkolaisiako

Vierailija
67/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki mun kuolleet eläimet äidin kanssa ovat vastassa..

Vierailija
68/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon kun tämän palstan kissa + puoliso -combon osat uskovat Jumalaan ja taivaaseen, yhtä totta nämä kuvitelmat eläinten taivaasta on

joo mitää taivasta sinällään ei ole, mutta on se mielentila, jossa voi itselleen luoda millaisen ympäristön tahansa, jollei osaa niin on mielikuvitukseton.

Vierailija
69/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tosissanne olette? Vi.... miten sekaisin olette.

Vierailija
70/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaikki mun kuolleet eläimet äidin kanssa ovat vastassa..

Eivät ole, mutta et heitä enää siellä muista, edes äitiäsi:)

Vierailija
71/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toivon että nään mun koirat.

Vaikka vaan sen verran että kaikki on hyvin heillä.

Vierailija
72/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, koska vihaan taivasta ja Jumalaa.

Vierailija
73/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse eläimet taivaaseen eivätkä ole vastassa. Mutta sitä suuremmalla syyllä kannattaa kohdella niitä hyvin, niillä on vain tämä yksi elämä

Vierailija
74/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä noita otuksia on. Sytytän kynttilän tänäänkin heidän muistolleen.

Vierailija
75/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tästäkin tarvi tehdä väittelyä. Jokainen uskoo miten uskoo. Mielestäni on törkeää pilkata toisen uskomuksia, vaikka itse ajattelisikin ihan toisin. Jokaisen surua pitäisi myös kunnioittaa, vaikkei sitä ihan ymmärtäisikään.

Vierailija
76/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taivasta.

Vierailija
77/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon mukaan ei.

"Raamatussa ei ole mainintaa eläinten tai lemmikkien taivaasta hyvästä syystä. Eläimillä ei ole kykyä ottaa askeleita, jotka vaaditaan taivaallisen kutsun saamiseksi (Heprealaisille 3:1). Näihin askeleisiin kuuluvat tiedon hankkiminen, uskon ilmaiseminen ja Jumalan käskyjen noudattaminen (Matteus 19:17; Johannes 3:16; 17:3). Vain ihmisille on annettu mahdollisuus elää ikuisesti (1. Mooseksen kirja 2:16, 17; 3:22, 23)."

Kurja juttu kristityille ettei saa Misua eikä Mustia mukaan. Onneksi valitsin itse sellaisen uskonnon, jossa tapaan kuoleman jälkeen lemmikkini.

Vierailija
78/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sateenkaarella ne odottavat.  Olen monta kertaa silmäkulmasta nähnyt koirani, ja yöllä se joskus nukkuu jalkopäässä. Nykyinen kissa siirtyy silloin kainaloon nukkumaan. Ne olivat ystäviä. Kyllä se tutuilla lenkkipoluilla kulkee mukana..  Ja näen minä ihmisiäkin, ei sen puoleen. Suvussani on muitakin herkkiä ihmisiä, yksi näkee auroja jne. Kaikki olemme kalat horoskoopissa, auroja näkevä on nousevalta merkiltäänkin kalat eli on normaalia herkempi. Kaikki rakkaat ovat meitä vastassa, minulla on rajakokemus infarktin saatuani ja näin heidät. 

Vierailija
79/81 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus, mutta en usko. Koira on varmaan oman emonsa kanssa, oman sukunsa kanssa. Hetki täällä on vain yhteistä aikaa eikä lemmikin omistaminen tarkoita sen sielun omistamista. Lopulta eläin on eläin ja onnellisempi lajitovereidensa kanssa.

Vierailija
80/81 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta taitaa mennä ohi se, että kristinuskon mukaan eläimillä ei ole sielua ja vain sielu pääsee viimeisellä tuomiolla taivaaseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme