Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haavistolla ollut 12v suorittaa tutkinto

Vierailija
04.02.2024 |

Kun ei ilmainen koulutus kelpaa niin jää ääni antamatta. Ei voittaisi kuitenkaan

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se sitä tutkintoa tarvitsee kun on pärjännyt muutenkin.

Oppiakseen asioita, joita tarvitsisi, jos joskus pääsisi presidentiksi. Olisi kampanjoitaessakin hyödyksi.

Luuleeko joku ääliö, että jossain yliopiston peruskoulutuksessa oppii jotain sellaista, mitä ei voi itse lueskella mistään muualta tai oppia käytännössä esimerkiksi toimimalla vuosikymmeniä politiikassa? Voi pyhä yksinkertaisuus. 

Samaa ihmettelen. Ja itse olen yliopistot käynyt. Ei ne tittelit ketään autuaaksi tee eikä oikeasti osaavaksi. Sen olen huomannut, että varsinkin ulkomailta paperinsa hakeneet ovat laiskoja raha puhuu -tyyppejä, jotka ovat sisältä tyhjiä, ja joille merkkaa vain se ulkokuori ja kovat arvot. 

täällähän on paljon yliopistot käyneitä 😂 Itselle kyllä riitti se yksi yliopisto, siksipä nämä yliopistot käyneet tuskin ovat peruskoulua normaaliluokalla suorittaneet 😂

Vierailija
122/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeä väite, että Stubb olisi suorittanut tutkintonsa rajalla. Osoittaa, että kirjoittajalla koulut ovat jääneet peruskouluun. Tohtoriksi ei nimekkäistä yliopistoista pääse rahalla.

Onko hän kielitaitonsakin ostanut rahalla? Hän puhuu sujuvasti  suomea, ruotsia, englantia, saksaa, ranskaa ja italiaa. Tällaista kielitaitoa ei saavuteta kuin kovalla työllä. Yritä itse perässä.

Tilannetajua ei kuitenkaan rahalla voi ostaa. Sääli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up