Kysy mitä vain sadomasokisti vastaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ootko sadomasokisti?
Ilmielävä.
Miksi luulet että ketään kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että ketään kiinnostaa?
Ei minua haittaa jos ei kiinnosta. Sinuakin nyt kuitenkin kiinnosti jotakin kysyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko sado vai makoskiti?
No vastaa sitten
Vierailija kirjoitti:
Molempia. Eli ns. switch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se käytännössä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn omaksumaan tarvittaessa molemmat roolit. Jos päätyisin itse valitsemaan, olisin mielummin itsevarmoja kohtaan dominoiva ja ujoja epävarmoja kohtaan alistuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn omaksumaan tarvittaessa molemmat roolit. Jos päätyisin itse valitsemaan, olisin mielummin itsevarmoja kohtaan dominoiva ja ujoja epävarmoja kohtaan alistuva.
Kiitos. Kummassa roolissa on ollut kiihottavampi kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kummassa roolissa on ollut kiihottavampi kokemus?
Vaikea verrata. Henkisesti dominointi on varmaan tyydyttävämpää, fyysisesti ehkä taas submissiivisyys, koska fyysistä ärsykettä on enemmän.
et oo = etoo..( tol - la - set ?!??) - MIKSI.
Vierailija kirjoitti:
et oo = etoo..( tol - la - set ?!??) - MIKSI.
En tiedä, miksi sinua etoo.
Omat rajat menee pysyvien fyysisten vammojen tuottamisessa. Muuten olen joustava molempiin suuntiin. Toisen rajat kartoitetaan ennen kuin mitään tehdään ja niitä tarvittaessa tarkennetaan. Leikin kaikkiin vaiheisiin pitää olla molempien hyväksyntä, ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis dominoisit mielelläsi itsevarmoja ja alistuisit epävarmoille? Kerro tästä lisää. Olisi luullut, että toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis dominoisit mielelläsi itsevarmoja ja alistuisit epävarmoille? Kerro tästä lisää. Olisi luullut, että toisinpäin.
Roolien kontrasti tekee leikistä sytyttävän. Eli jos saan valtani alle vahvan henkilön, se tuottaa enemmän tyydytystä kuin valmiiksi alisteisen dominoiminen. Vastaavasti "heikolle" alistuminen on kiihottavaa juuri siksi, että hänellä ei ole luontaisesti dominoimiseen oikeuttavan asemaa. Tämä johtuu varmaankin siitä että olen switch. En väitä, että omat mieltymykseni olisivat mikään sääntö sm-henkisillä.
Millaisesta kivusta tykkäät itse eniten? Oletko kokeillut jotain epätavallisempia tapoja? Itse yritäan löytää ideoita mitä voisin omalle lelulleni tehdä, olen tähän asti tykännyt esim. purra herkkiin paikkoihin.
Mitä pidät orpo&purran leikkauksista, tekeekö kipeää?
Ootko sadomasokisti?