ketään muuta eroamassa reservistä?
Itse ajattelin erota ensi viikolla. Muilla samat aikeet?
Kommentit (210)
Te sotahullut isämmaam pulustajat olette keski-ikäisiä ukkoja. Ei teitä sotimaan päästettäisi, vaikka haluaisitte. :D
Vierailija kirjoitti:
Te sotahullut isämmaam pulustajat olette keski-ikäisiä ukkoja. Ei teitä sotimaan päästettäisi, vaikka haluaisitte. :D
Taaskin tuli käsky kertaamaan. Tuntuvat ihan tosissaan haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet keskenkasvuinen räkänokka.
Naiset valitsevat kansan kohtalon. Aloitteita saaneet miehet hoitavat maan puolustuksen.
Mun kolmesta lapsesta kaksi käynyt armeijan (nuorin ehtii vielä miettiä, mitä tekee), tai itse asiassa toinen on tällä hetkellä laivastossa. Eilen juttelivat, että kyllä se pelottaa p...leesti, jos sota tulee, mutta pelko ei ole ok syy reservistä eroamiseen. Heidän isänsä totesi myös, että maataan kyllä puolustaa, jos riveihin vielä huolitaan (aikanaan ollut sissikomppaniassa).
Jaahas, Igór se täällä vaan kirjoittelee fantasioistansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eroaisi reservistä, jos on kerran aseellisen palveluksen valinnut? Tällaiset yksilöt tuhlaavat yhteiskunnan resursseja - ei asepalvelus todellakaan halpa investointi ole. Pelkääjät alun perinkin sivareiksi ja reservistä eroaminen kiellettävä.
Koska kävin armeijan siinä uskossa, että taistelisin puolueettoman Suomen puolesta, jonka kimppuun käytäisiin provosoimatta ja perusteetta. Nyt Suomi on ryhtynyt petturipoliitikoidensa toimesta Naton, Amerikan ja ylikansallisen juutalaisyhteisön aggressiiviseksi kätyriksi, joka aktiivisesti kerjää verta nenästään suuremmalta naapuriltaan. Tilanne on siis muuttunut. En tietenkään kävisikään armeijaa nykyisessä tilassa. On olemassa yhteiskuntasopimus, jonka Suomen valtio on nyt rikkonut minua kohtaan, joten en koe tarvetta pitää kiinni omasta osastani tässä epäsuhtaisessa dynamiikas
Kyllä siinä on vissi ero olla ottamassa satunnaista ohjusta vastaan kuin olla jatkuvan tulituksen alla rynkky kourassa jossain paskakuopassa. Sieltä tulee aivan taukoamatta kuulaa jos jonkinlaista ja ilmasta pöristimet pudottelee pommia niskaan. Siviilillä on selviytymismahdollisuudet ukrainassakin varmaan ainakin 80% suuremmat kuin niillä ukoillq siellä etulinjassa.
Ilman niitä ukkoja etulinjassa ei olisi siviileilläkään mitään selviytymismahdollisuuksia kotonaan. Että jotain kunnioitusta niitä kohtaan jotka turvaavat niiden siviilien elämän.
Vierailija kirjoitti:
juu, tein sen ajat sit Naton takia. Vannoin valani Suomelle ja puolueettomuudelle, en Natolle ja sodille
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän nuo Ukrainassa panee rysylle kampoihin.
Vtuttaa, että oma duunaribroidi joutuu teitäkin sitten puolustamaan, kun olette ilmeisesti häntä tärkeämpiä ihmisiä? Kai se pitää minunkin hakeutua johonkin vapaaehtoisjoukkoihin, kun olen nainen ja liian vanha itse armeijaan teitä paikkaamaan. Itsekkäät ihmiset heti suojaamassa vain itsensä, muista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan "miehet" vauhdissa taas
Voihan tuo olla tyttökin! Tai sellainen "Muu" - ammuu!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on uusi ryhmä :
Vellihousu pelkurit. Isänmaan petturit.
Aikuiset miehet kuin rääpäleet. Jokaiselle reservistä eronneelle tulee Puollustusvoimilta MEKKO. Ja Suomen valtiolta 20% lisävero.
Tasavallan ajan Roomassa äänioikeus oli sidottu:
1. Kansalaisuuteen
2. Suoritettuun asevelvollisuuteen ja
3. TIettyyn omaisuuden minimitasoon, joka takasi asianomaisen mielenkiinnon isänmaan asioiden puolustamiseen.
Ehkä tuossa olisi ideaa täällä meilläkin Ehdotan samaa käytäntöä Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
No tarvitaanhan sinne ruumishuoneellekin porukkaa, sivarithan joutuu sinne duuniin.
Minä en halua ruumiini joutuvan jonkun sivarin käsiin. En ainakaan jos se on samanlainen kieroutunut mielisairas kuin tämän palstan sivariutta ja reservistä eroamista mainostavat friikit.
Vierailija kirjoitti:
Nahjuksille on perusteilla oma rykmentti.
Sehän on vain hyvä, että te testosteroniuroot saatte olla omissa porukoissanne, joissa mikään eriävä mielipide ei haittaa laumakäyttäymistä. Joukossa viisaus tiivistyy, vai mitenkä se menikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tarvitaanhan sinne ruumishuoneellekin porukkaa, sivarithan joutuu sinne duuniin.
Minä en halua ruumiini joutuvan jonkun sivarin käsiin. En ainakaan jos se on samanlainen kieroutunut mielisairas kuin tämän palstan sivariutta ja reservistä eroamista mainostavat friikit.
Sinulta ei enää siinä vaiheessa kysytä. Mutta ainahan voit toivoa, että joudut venäläisten käsiin, jotka viipaloivat sinut ja jättävät palaset mätänemään.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä ei taida olla mahdollista erota reservistä eikä edes kansallisuudesta päästä eroon. Miehet kaapataan kadulta.
Itseasias Venäjä ei tätä tee, vaan Ukraina on tehny tätä jatkuvasti, siitä on ihan videokuvaakin netissä vaikka millä mitalla.
Erosin eilen ja pakko sanoa että nyt on ihan hyvä fiilis. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on uusi ryhmä :
Vellihousu pelkurit. Isänmaan petturit.
Aikuiset miehet kuin rääpäleet. Jokaiselle reservistä eronneelle tulee Puollustusvoimilta MEKKO. Ja Suomen valtiolta 20% lisävero.
Tasavallan ajan Roomassa äänioikeus oli sidottu:
1. Kansalaisuuteen
2. Suoritettuun asevelvollisuuteen ja
3. TIettyyn omaisuuden minimitasoon, joka takasi asianomaisen mielenkiinnon isänmaan asioiden puolustamiseen.
Ehkä tuossa olisi ideaa täällä meilläkin Ehdotan samaa käytäntöä Suomeen!
Ehdota vapaasti. Lähes kaikissa muissa Euroopan maissa ei ole yleistä asevelvollisuutta eikä kansalaisoikeuksia ole todellakaan sidottu mihinkään asevelvollisuuteen. Mutta on hyvä, että ehkä tiedostat, että osattomuus on yksi syy siihen, miksi jotkut eivät koe tarvetta "isänmaan" puolustamiseen. Ja äänioikeushan on aika lailla vitsi: puolueet lupaavat, mitä lupaavat, ja valtaan päästyään rikkovat estotta lupauksensa. Eipä olisi hirveä menetys, jos ei tarvitsisi käydä äänestämässä valehtelijoita.
Eikös pohjanmaalla ole hyvin kuvaava sanontakin: "Ne on eri miehet jotka ruumiita teköö kuin ne jotka niitä pesöö".