Ostatteko ulkomaanmatkoilta shampoon vai tuotteko Suomesta?
Kommentit (44)
Suomesta, mulle käy vaan tietty shampoo.
Samalla palasaippualla menee hiukset jonka otan mukaan.
Vien oman shampoon ja hoitoaineen, sillä olen nirso ja haluan käyttää juuri tiettyjä tuotteita.
Mitö muuta yhtä tärkeätä haluat tietää ???
Hotellin aineet saa kelvata. Turhia rn pakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👍
Ostan aina ulkomailta. Varsinki amerikassa on hyvänhajusia ja halpoja shampoita Walmartissa joita tuon sit suomeenki.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina ulkomailta. Varsinki amerikassa on hyvänhajusia ja halpoja shampoita Walmartissa joita tuon sit suomeenki.
V a l k o r o s k a.
Aina mukana pienissä pulloissa oma shampoo ja Sebamed suihkusaippua.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun otat hiukset mukaan retkellesi.
jos lähden Jenkkeihin niin en ota omaa kosmetiikkaa mukaan. Jos eurooppaan niin otan mukaan. Iho ei kestä yhtään SLES:a ja Euroopassa sitä on monessa kosmetiikassa.
Otan joskus vajaan paketin mukaan tai ostan periltä.
Riippuu matkan pituudesta ja tarkoituksesta. Jos on lyhyt ja kiireinen työmatka, niin otan mukaan shampoon, hoitoaineen ja muotoilutuotteet. Jos on lomamatka ja on aikaa shoppailla, niin en yleensä ota mukaan.
Jos lennän käsimatkatavaroilla, ostan periltä, jotta nesteitä ei olisi liikaa. Muussa tapauksessa vien mukanani Suomesta.
Riippuu matkan kestosta. Jos on määränpäässä kauemmin, ei ole mitään mieltä tuoda pesuaineita Suomesta asti mukana. Ja muutakin, kuten aurinkovoiteen ym. kannattaa ostaa vasta paikan päältä. Samoja merkkejä ulkomailta löytyy, mitä Suomessakin myydään. Itse olen etukäteen selvittänyt kohdemaani tuotevalikoimia.
Aina ekana päivänä perusaineet marketista. En tod rahaa mitään shampoita lentokoneissa. Ostan: shampoo, suihkugeeli, hammastahna, deo, kynsilakka, lakan poistoaine. Mukana vain 1 kasvorasva koska kasvojen iho todella vaikea.
Mulla on kaikki käsitavaroissa matkapulloissa, hyvin mahtuu shampoo, suihkugeeli, pieni hammastahna, kasvovoide, dödö, vartalorasva ja minihajuvesipullo. En viitsi ostaa matkakohteessa, kun kotona on samat aineet eli ihan turhaan tulisi ostettua.
Ostan aina kaiken ulkomailta minkä voi. Siellä on hinta/laatusuhde kohdallaan :)
Otan oman. Loma on pilalla jos hiukset on huonot tai päänahka ärtyy. Otan myös föönin mukaan lyhyellekin reissulle, myös niille jotka suuntautuvat jonkun kotiin. Ihmisillä ja hotelleissa on ihan luokattoman huonoja kuivaimia.
Oma shampoo pienessä purkissa.