Parisuhteet ei kestä, koska niihin ladataan liikaa odotuksia. Oletetaan, että mies tekee elämästä täydellisen.
Kommentit (169)
Uskoisin että tässä ketjussa voisi mennä aika paljon tunteisiin jatkossa,
jään seuramaan.
Mun suurin unelma oli parisuhde ja perhe, mun elämästäni mies on tehnyt täydellisen. :) Jos mun elämä olisi ollut täydellistä ilman miestä niin en mä silloin olisi alkanut seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä muka löytyy nainen tai edes tyttö, joka todella kuvittelee, että mies tekee elämästä täydellistä? No voi LOL. Ottaa vaan silmän käteen ja katsoo niitä miehiä, niin varmaan toipuu harhoistaan. Käytännössähän miehet ovat huollettavia sottapyttyjä ja useimmat paskoja sängyssä ja perheessä naisella on miehen myötä yksi lapsi lisää. Nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää.
Eihän Nainen ole kunnollinen jos sillä on jo valmiiksi tehdyt kakarat.
Sehän on jonkun toisen elämän jämäpala.
Ei kukaan kunnon mies sellaisen kanssa edes alistuisi parisuhteeseen.
B-luokan naisen on turha edes haaveilla kunnollisesta miehestä.
Todella epätoivoinen mies saa olla jos sellaisen reiäkseen huolii ja muuhun sellaisesta naisesta ei edes ole. Hyi hemmetti 🤮
Jos sun isä olisi kuollut ja äitisi jäänyt yksinhuoltajaksi, niin näinkö ajattelisit äidistäsi? Tai jos itse kuolet ja omien lastesi äiti jää yksin? Silloin hän on toisen elämän jämäpala, josta ei ole muuhun kuin reiäksi?
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen, joka ajattelee omilla aivoillaan. Ei tarvitse olla mikään teräsmies.
sinkku nainen
Mies joka ajattelee omilla aivoillaan ei todellakaan valitse Sinua!
Vierailija kirjoitti:
Ne harvat vastuulliset, tunne-elämältään tasapainoiset, kunnostaan huoltapitävät, työssäkäyvät miehet joilla ei ole alkoholiongelmaa tai muita addiktioita ovat kyllä todella harvassa täytyy sanoa. Kaikenlaista tuli nähtyä ennen kuin tapasin mieheni 33-vuotiaana.
Kuvailemasi kaltaisena kolmekymppisenä ikisinkkumiehenä, joka on muun muassa tohtoriksi opiskellut, maratooneja juossut ja keikoilla esiintynyt, kuulostaa ihan absurdilta, että tässä maassa voisi olla seuraa etsiviä naisia, jotka eivät itsensä kehittämisestä huolimatta pysty sitä löytämään. Olen omasta puolestani etsinyt elämänkumppania jo yli 13 vuotta käyden monenlaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa, käyttäen kaikkia mahdollisia seuranhakupalveluita ja pyytäen kavereiltakin apua, mutta en ole onnistunut löytämään kiinnostuneita ehdokkaita mistään. Missä oikein piilottelette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä muka löytyy nainen tai edes tyttö, joka todella kuvittelee, että mies tekee elämästä täydellistä? No voi LOL. Ottaa vaan silmän käteen ja katsoo niitä miehiä, niin varmaan toipuu harhoistaan. Käytännössähän miehet ovat huollettavia sottapyttyjä ja useimmat paskoja sängyssä ja perheessä naisella on miehen myötä yksi lapsi lisää. Nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää.
Eihän Nainen ole kunnollinen jos sillä on jo valmiiksi tehdyt kakarat.
Sehän on jonkun toisen elämän jämäpala.
Ei kukaan kunnon mies sellaisen kanssa edes alistuisi parisuhteeseen.
B-luokan naisen on turha edes haaveilla kunnollisesta miehestä.
Todella epätoivoinen mies saa olla jos sellaisen reiäkseen huolii ja muuhun sellaisesta naisesta ei edes ole. Hyi hemmetti 🤮
Älä sotke leskeä ja yyhhoota keskenään. Leski on nainen jota mies on rakastanut kuolemaansa asti ja yyhhoo nainen jota mies on kuollakseen inhonnut.
Ei tarvitse tehdä täydelliseksi, mutta täytyy tehdä se toisen elämä paremmaksi verrattuna yksinoloon. Miksipä olla yhdessä ihmisen kanssa, joka huonontaa elämäsi laatua... Aika moni on nainen on tämän huomannut, että yksin on parempi olla kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne harvat vastuulliset, tunne-elämältään tasapainoiset, kunnostaan huoltapitävät, työssäkäyvät miehet joilla ei ole alkoholiongelmaa tai muita addiktioita ovat kyllä todella harvassa täytyy sanoa. Kaikenlaista tuli nähtyä ennen kuin tapasin mieheni 33-vuotiaana.
Kuvailemasi kaltaisena kolmekymppisenä ikisinkkumiehenä, joka on muun muassa tohtoriksi opiskellut, maratooneja juossut ja keikoilla esiintynyt, kuulostaa ihan absurdilta, että tässä maassa voisi olla seuraa etsiviä naisia, jotka eivät itsensä kehittämisestä huolimatta pysty sitä löytämään. Olen omasta puolestani etsinyt elämänkumppania jo yli 13 vuotta käyden monenlaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa, käyttäen kaikkia mahdollisia seuranhakupalveluita ja pyytäen kavereiltakin apua, mutta en ole onnistunut löytämään kiinnostuneita ehdokkaita mistään. Missä oikein piilottelette?
Et löydä mistään koska olet ruma ja itsekeskeinen mulQQu !
Mikä muu leski on kuin yksinhuoltaja? Kuka ne lapset sitten huoltaa jos ei se leski? Taitaa mennä nyt vähän termit sekaisin. Yksinhuoltaja on se joka huoltaa lapset yksin, riippumatta siitä mitä puolisolle on tapahtunut.
Haloo, täydellisyyden harha on ihan aloittajan omassa päässä. Hän on täydellinen, miehet ovat täydellisiä ja naisten solvaaminen kertoo, että täydellinen mies ei ole saanut elämäänsä naista täydellistämään onnensa. Joten toisikohan sen onnen sitten toinen mies? Mietipä ap sitä.
Parisuhteita ei synny tuolta pohjalta ollenkaan. Nyt ollaan siinä pisteessä, että sulla ei suhteita ole yhtään ja naisilla niitä on, jos haluavat sellaista. Työssä käyvä nainen ei tarvitse miestä elättäjäkseen, mutta perheessä olisi hyvä olla kaksi aikuista, koska lasten hoivaaminen ja elatus on työlästä yhdelle työssäkäyvälle.
Mutta eipä siinä, mieluummin yksin ja ei lapsia kuin tuollaisen turhan miehen kanssa. Se on ajanhukkaa, kuten nämä aloituksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet joko susiruma tai pätkämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen, joka ajattelee omilla aivoillaan. Ei tarvitse olla mikään teräsmies.
sinkku nainen
Mies joka ajattelee omilla aivoillaan ei todellakaan valitse Sinua!
Sitähän sinä et tiedä, koska sulla ei ole aivoja ollenkaan. Kokeile jos miehet olis sulle suosiollisempia kun kuitenkin olet ihan selvä homo. Vihasi naisia kohtaan johtuu siitä. Homous on ok. Kokeile, jos vaikka löytäisit onnesi sieltä.
Yh:t ovat parisuhdemarkkinoiden kuonaa, pahnanpohjimmaisia jotka kelpaavat vain itsetunnottomalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä. Olet itse etsinyt 13 vuotta löytämättä ja naiset on samoin etsineet koko ikänsä, joten syy saattaa olla se, että liikutte eri aikoina ja eri harrastuksissa. Lisäksi ikäisesi naiset ovat parisuhteessa ja pienten lasten äitejä, mutta seuraava tilaisuus sulle tulee noin neli-viisikymppisenä, kun naisista osa on eronnut. Odota siis sitä ja odotellessa opiskele ihmisten kanssa toimimista ja vuorovaikuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Miten yyhhoot jotka ovat jo ainakin kertaalleen parisuhteensa sössineet voivat ylipäätään osallistua koko keskusteluun?
He ovat elävä esimerkki ihmisistä joista ei parisuhteeseen ole. Nyt tietysti moni yyhhoo väittää pokkana parantaneensa tapansa ja on nyt muka niin hyvä ja kunnollinen, mutta ei se vanha koira uusia temppuja opi. En sano,että täysin laaduttomia ovat sillä laatua se on secundakin , mutta mitään kestävää ei sillä laadulla voi olettaa saavansa. Lähinnä kertakäyttötavaraa.
- Totuus Velvoittaa -
Harhainen raukka. Yksinhuoltaja on vanhemmista se, joka yhteisiä lapsia rakastaa ja hoivaa vaikka oman köyhyyden uhalla. Se, joka lapsensa hylkäsi, on paska ihminen. Sinä vihaat näitä äitejä, joten mietipä, miksi samaistut siihen pois karanneeseen, velvollisuutehsa laiminlyövään isään, jolle omat lapsetkin ovat pelkkä esine, jonka voi heittää pois kun kyllästyy.
Erotilanteessa normi on yhteishuoltajuus. Yksinhuoltajuus edellyttää viranomaisratkaisua, joka perustuu toisen huoltajan tosiasialliseen kyvyttömyyteen tai haluttomuuteen toimia huoltajana. Peruste on yleensä vaikea päihderiippuvuus tai elämänhallinnan ongelmat, esimerkiksi väkivaltaisuus ja törkeä rikollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Yh:t ovat parisuhdemarkkinoiden kuonaa, pahnanpohjimmaisia jotka kelpaavat vain itsetunnottomalle miehelle.
Äläpä uhoo, itsetunnoton mies. Fiksulle ja omanarvontuntoiselle miehelle naisen aiemmat lapset eivät ole taakka vaan fiksu mies saa siinä valmiit lapset ja nousee arvossa muiden miesten ja kaikkien naisten silmissä.
Sinulla on vakava tunne-elämän ja älyllinen vaurio ja lisäksi vihaat elämääsi, koska sinusta ei ole mihinkään. Sinä olet lapsi itse, oli ikää minkä verran tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailemasi kaltaisena kolmekymppisenä ikisinkkumiehenä, joka on muun muassa tohtoriksi opiskellut, maratooneja juossut ja keikoilla esiintynyt, kuulostaa ihan absurdilta, että tässä maassa voisi olla seuraa etsiviä naisia, jotka eivät itsensä kehittämisestä huolimatta pysty sitä löytämään. Olen omasta puolestani etsinyt elämänkumppania jo yli 13 vuotta käyden monenlaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa, käyttäen kaikkia mahdollisia seuranhakupalveluita ja pyytäen kavereiltakin apua, mutta en ole onnistunut löytämään kiinnostune
Lisäksi ikäisesi naiset ovat parisuhteessa ja pienten lasten äitejä, mutta seuraava tilaisuus sulle tulee noin neli-viisikymppisenä, kun naisista osa on eronnut. Odota siis sitä ja odotellessa opiskele ihmisten kanssa toimimista ja vuorovaikuttamista.
Ei minulla ole ongelmia ihmisten kanssa vuorovaikuttamisessa. Minulla on sosiaalinen työ ja laajat kaveripiirit. Kummassakaan näistä vain en tapaa sopivia naisia.
Pituudesta kyselijälle voin todeta, että olen melkein 180 cm pitkä. En ilmoita sitä seuranhakuilmoituksissani, koska minua kiinnostavat ihmisessä muut asiat kuin pituus.
Kuka kuvittelee että mies tekisi elämästä hyvän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailemasi kaltaisena kolmekymppisenä ikisinkkumiehenä, joka on muun muassa tohtoriksi opiskellut, maratooneja juossut ja keikoilla esiintynyt, kuulostaa ihan absurdilta, että tässä maassa voisi olla seuraa etsiviä naisia, jotka eivät itsensä kehittämisestä huolimatta pysty sitä löytämään. Olen omasta puolestani etsinyt elämänkumppania jo yli 13 vuotta käyden monenlaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa, käyttäen kaikkia mahdollisia seuranhakupalveluita ja pyytäen kavereiltakin apua,
Ihastutko kuinka helposti?
Mielistely on oma valinta, ei sitä joudu tekemään. Eri asia on, jos kumppani uhkaa väkivallalla tai muin tavoin, jos mielistely loppuu.