Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteet ei kestä, koska niihin ladataan liikaa odotuksia. Oletetaan, että mies tekee elämästä täydellisen.

Vierailija
04.02.2024 |

no ei ihme

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh:t ovat parisuhdemarkkinoiden kuonaa, pahnanpohjimmaisia jotka kelpaavat vain itsetunnottomalle miehelle.

Suhde yksinhuoltajan kanssa ei ole kaikkia varten, ja se on ok, mutta pikemminkin se kertoo siitä, että tähän ryhtyvä henkilö on todella vastuuntuntoinen ja hyväsydäminen ihminen, kun haluaa kasvattaa toisen lapset kuin omansa. Siihen jos mihin tarvitaan vahvaa itsetuntoa..

Vierailija
42/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuvittelee että mies tekisi elämästä hyvän? 

Tämä. Voi olla että oma miesmaku on ihan p*ska, mutta omat parisuhteet ovat kaatuneet siihen, että miehet vie elämästä vapauden ja tyyneyden tuoden mukanaan toki satunnaisia ilon hetkiä, mutta myös rajoitteita, konflikteja, surua ja yksinäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Nainen ole kunnollinen jos sillä on jo valmiiksi tehdyt kakarat.

Sehän on jonkun toisen elämän jämäpala.

Ei kukaan kunnon mies sellaisen kanssa edes alistuisi parisuhteeseen.

B-luokan naisen on turha edes haaveilla kunnollisesta miehestä.

Todella epätoivoinen mies saa olla jos sellaisen reiäkseen huolii ja muuhun sellaisesta naisesta ei edes ole. Hyi hemmetti 🤮

Hyi helvetti millaista tekstiä. Olet oksettava naisvihaaja.

Vierailija
44/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla parisuhde huonontaa elämänlaatua, terveyttä ja taloutta. Sinkkunaiset ovat onnellisempia,kuin parisuhteessa olevat. Miehillä se on toisinpäin.

Vai niin. Minulta on kyllä nainen jatkuvasti rahaa lainailemassa.

Vierailija
45/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla parisuhde huonontaa elämänlaatua, terveyttä ja taloutta. Sinkkunaiset ovat onnellisempia,kuin parisuhteessa olevat. Miehillä se on toisinpäin.

Vai niin. Minulta on kyllä nainen jatkuvasti rahaa lainailemassa.

Kuka sinkkunainen lainailee sulta rahaa?

Vierailija
46/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä täydelliseksi, mutta täytyy tehdä se toisen elämä paremmaksi verrattuna yksinoloon. Miksipä olla yhdessä ihmisen kanssa, joka huonontaa elämäsi laatua... Aika moni on nainen on tämän huomannut, että yksin on parempi olla kuin huonossa suhteessa.

Mä tajusin tän eksän kanssa, kun eksä ei ikinä auttanut mua kodin hoidossa, ei ikinä ottanut mun tunteita ja mielipiteitä huomioon ja muutenkin hän oli kova haastamaan riitaa pikkuasioista. Kun eksä lähti pitkälle työmatkalle, ja olin viimeinkin yksin, tajusin, miten paljon mukavammalta elämä tuntui, kun eksä ei ollut paikalla. Eksän ollessa kotona itkin todella usein ja olin ahdistunut, mutta kun eksä oli poissa, niin viimein tunsin sisäistä rauhaa ja päätin erosta hänestä.

Vierailija
47/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä täydelliseksi, mutta täytyy tehdä se toisen elämä paremmaksi verrattuna yksinoloon. Miksipä olla yhdessä ihmisen kanssa, joka huonontaa elämäsi laatua... Aika moni on nainen on tämän huomannut, että yksin on parempi olla kuin huonossa suhteessa.

Mä tajusin tän eksän kanssa, kun eksä ei ikinä auttanut mua kodin hoidossa, ei ikinä ottanut mun tunteita ja mielipiteitä huomioon ja muutenkin hän oli kova haastamaan riitaa pikkuasioista. Kun eksä lähti pitkälle työmatkalle, ja olin viimeinkin yksin, tajusin, miten paljon mukavammalta elämä tuntui, kun eksä ei ollut paikalla. Eksän ollessa kotona itkin todella usein ja olin ahdistunut, mutta kun eksä oli poissa, niin viimein tunsin sisäistä rauhaa ja päätin erosta hänestä.

Nainen: Huomaa, että kotona on itseasiassa mukavampaa silloin kun mies on poissa, koska kukaan ei sotke, haasta riitaa tai vaadi huomiota antamatta sitä itse takaisin. Viihtyy mielummin sinkkuna.

Sinkkumiehet, joilla on vaikeuksia löytää kumppani: "Naisten parisuhdekriteerit ovat nykyään ihan epärealistiset!!!" 

Vierailija
48/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu leski on kuin yksinhuoltaja? Kuka ne lapset sitten huoltaa jos ei se leski? Taitaa mennä nyt vähän termit sekaisin. Yksinhuoltaja on se joka huoltaa lapset yksin, riippumatta siitä mitä puolisolle on tapahtunut. 

Ja yksinhuoltajahan voi olla myös mies vaikka useimmin onkin nainen kyseessä.

Vierailija
49/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se "sitten kun elämä". Eli "sitten kun mä saan tän miehen ja tän lapsen ja tän talon ja tän työpaikan ja tän palkan ja tän auton ja tän lomamatkan ja tän harrastuksen ja tän lemmikin ja tän... ja tän... ja tän... niin sitten mulla on kaikki hyvin ja ihanasti ja mun elämä on ihan täydellinen!"

Eli joo ei! "Sitten kun elämä" on varma tie paskaan elämään.

Vierailija
50/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh:t ovat parisuhdemarkkinoiden kuonaa, pahnanpohjimmaisia jotka kelpaavat vain itsetunnottomalle miehelle.

Äläpä uhoo, itsetunnoton mies. Fiksulle ja omanarvontuntoiselle miehelle naisen aiemmat lapset eivät ole taakka vaan fiksu mies saa siinä valmiit lapset ja nousee arvossa muiden miesten ja kaikkien naisten silmissä.

Sinulla on vakava tunne-elämän ja älyllinen vaurio  ja lisäksi vihaat elämääsi, koska sinusta ei ole mihinkään. Sinä olet lapsi itse, oli ikää minkä verran tahansa.

Valmiit lapset = lapset ilman minun geeniperimääni. Kuvittele itse tilanteeseen jossa saisit kontollesi vieraat lapset joihin sinulle ei kuitenkaan ole edes todellista määräysvaltaa. Niin, ethän sinä niin nöyryyttävään diiliin koskaan suostuisi, eikä suostu itseään kunnioittava mies.

Vierailija
51/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi, kun mies ei tekisi elämästä lähtökohtaisesti vaikeampaa. Ex aviomies oli kontrolloiva ja harrasti aina mykkäkoulua, jos asiat ei menneet niin kuin hän halusi. Ei siis mitään neuvotteluvaraa tai kompromisseja, koska toinen oli vaan hiljaa kunnes sai tahtonsa läpi. Kaikkiin menemisiin ja esim. lasten hankintohin piti saada häneltä lupa. Olin kuin vankilassa. Tämä alkoi vasta papin aamenen jälkeen. 

Seuraavassa suhteessa vähän sama kuvio, mutta mies oli ailahtelevainen ja äkkipikainen. Raivostui joka pikku asiasta niin että alkoi tavarat sinkoilla. Minä olin yleensä raivon kohteena, vaikka syynä olisi ollut joku ärsyttävä puhelinmyyjä tai vastaavaa. 

Myönnän, että vikaa on myös itsessä, koska olen suostunut kynnysmatoksi. Vaan en enää. Olen mieluummin sinkku, jos en löydä suhdetta jossa molemmat haluavat puhaltaa yhteen hiileen ja olla ystävällisiä toisilleen. Ymmärrän kyllä, että jokaisessa parisuhteessa tulee riitoja, mutta mitä järkeä olla liitossa, jossa toinen kokee sinut pahimmaksi viholliseksi teit mitä tahansa. 

Vierailija
52/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde yksinhuoltajan kanssa ei ole kaikkia varten, ja se on ok, mutta pikemminkin se kertoo siitä, että tähän ryhtyvä henkilö on todella vastuuntuntoinen ja hyväsydäminen ihminen, kun haluaa kasvattaa toisen lapset kuin omansa. Siihen jos mihin tarvitaan vahvaa itsetuntoa..

Saahan sitä hyvä tekeväisyyttä tehdä jos haluaa. Minäkin teen mutten suomalaisille naisille lapsineen vaan oikeasti tarvitseville.

Vierailija
53/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä muka löytyy nainen tai edes tyttö, joka todella kuvittelee, että mies tekee elämästä täydellistä? No voi LOL. Ottaa vaan silmän käteen ja katsoo niitä miehiä, niin varmaan toipuu harhoistaan. Käytännössähän miehet ovat huollettavia sottapyttyjä ja useimmat paskoja sängyssä ja perheessä naisella on miehen myötä yksi lapsi lisää. Nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää.

Eihän Nainen ole kunnollinen jos sillä on jo valmiiksi tehdyt kakarat.

Sehän on jonkun toisen elämän jämäpala.

Ei kukaan kunnon mies sellaisen kanssa edes alistuisi parisuhteeseen.

B-luokan naisen on turha edes haaveilla kunnollisesta miehestä.

Todella epätoivoinen mies saa olla jos sellaisen reiäkseen huolii ja muuhun sellaisesta naisesta ei edes ole. Hyi hemmetti 🤮

Et sinä kyllä itsekään kuulosta miltään saaliilta näin lapsettomankaan naisen näkökulmasta 😂. Kyllä täytyy naisen olla todella epätoivoinen jos sinunlaisesi miehen kanssa yhteen menee, sellaista aivotonta paskaa suustasi suollat.

Vierailija
54/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se "sitten kun elämä". Eli "sitten kun mä saan tän miehen ja tän lapsen ja tän talon ja tän työpaikan ja tän palkan ja tän auton ja tän lomamatkan ja tän harrastuksen ja tän lemmikin ja tän... ja tän... ja tän... niin sitten mulla on kaikki hyvin ja ihanasti ja mun elämä on ihan täydellinen!"

Eli joo ei! "Sitten kun elämä" on varma tie paskaan elämään.

PS. Se "sitten kun elämä" on varma tapa pilata oma elämä. Tähän tapaan:

Vierailija
55/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että MIES tekee elämästä täydellistä? Eli vain naisten odotuksista puhutaan? 

Entä miesten odotukset? Palstalla miehet kertovat, että jättävät naisen ihan vain sen takia että hän vanhenee. Miten helvetissä parisuhteet voisivat kestää, jos ihminen ei saa vanhentua? Se on sula mahdottomuus, koska parisuhteen kestäminen tarkoittaa ajan kulumista ja ajan kuluminen tarkoittaa vanhenemista. Yhdelläkään parisuhteella ei ole mitään mahdollisuuksia selvitä miesten odotuksista.

Vierailija
56/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä alkaa parisuhteeseen kun tinder on keksitty? Muutama tuttukin on päättänyt että heidän suhteensa on avoin koska yksikertaisesti haluavat välillä vaihtelua. Nauttikaa elämästä, matkustelkaa ja tapailkaa uusia miehiä niin olette onnellisempia.

Terkuin hedonisti. Kuoleman hetkellä "voi" olla toista mieltä oman elämänsä mielekkyydestä.

Miksi sinkut naiset elävät pidempään ja terveempinä? 

Vierailija
57/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, joka ajattelee omilla aivoillaan. Ei tarvitse olla mikään teräsmies.

sinkku nainen

Mies joka ajattelee omilla aivoillaan ei todellakaan valitse Sinua! 

Sitähän sinä et tiedä, koska sulla ei ole aivoja ollenkaan. Kokeile jos miehet olis sulle suosiollisempia kun kuitenkin olet ihan selvä homo. Vihasi naisia kohtaan johtuu siitä. Homous on ok. Kokeile, jos vaikka löytäisit onnesi sieltä.

Minäkin olen hyvin varma siitä, että samanaikaisesti naisia haukkuvat ja heitä pakonomaisesti deittailemaan pyrkivät miehet ovat homoseksuaaleja. Ei ihme, että alkaa ahdistaa, jos yrittää väkisin pariutua jonkun sellaisen, joka ei yhtään sytytä millään tasolla, kanssa. Ratkaisu tähän ei ole kuitenkaan se, että kaadatte pahan olon naisten niskaan ja keksitte naisille negatiivisia ominaisuuksia, joiden varjolla oikeutatte sairaat puheenne ja käytöksenne heitä kohtaan. Ratkaisu on se, että alatte opetella itsenne hyväksymistä ja rupeatte kyseenalaistamaan homouteen liitettyjä ennakkoluuloja ja typeriä käsityksiä. Se on luultavasti paljon yleisempää, kuin on uskottu. Lisäksi nyt on vuosi 2024 ja meillä on toisena presidenttiehdokkaana avoimesti homoseksuaali mies, joten kyllä tekin voitte sieltä kaapista tulla hyvillä mielin. Tekee hyvää saada hengittää omana itsenään ja samalla tuo täysin turhanpäiväinen viha laantuu myös.

Vierailija
58/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa-a. Kyllä riittäisi ihan tavallinen mies, joka kykenee vastavuoroiseen suhteeseen. Ei ole juoppo, eikä väkivaltainen. Jopa nämä kriteerit tuntuvat olevan liikaa. 

Niin totta! Helsingistä on käytännössä mahdotonta löytää edes jotenkin fiksua miesseuraa.

N25

Se johtuu siitä, että helsingissä ei ole Miehiä.

Pelkkiä tissiposki mammanpoikia joista ei miehen osaan ole nyt eikä tulevaisuudessa.

N33

Mitenkäs se sinun naisen osa = lapsien synnyttäminen onnistuu? 

Vierailija
59/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena saat oikeasti varoa kiertokulleja ja porttoloissa ravaavia miehiä. Välttämättä eivät julkaise somessa kuvia reissun päältä. Jostain syystä tällaiset miehet kumminkin hakee seuraa. Totuus ilmenee naiselle vasta ekan raskauden jälkeen. Näähän kun ei jätä sitä vanhaa harrastustaan. Ai niin. Älkää sietäkö mitään pelejä. Ghostaaminen,manipulointi,henkinen väkivalta saa luvan kanssa johtaa välittömään estoon. 

Vierailija
60/169 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, joka ajattelee omilla aivoillaan. Ei tarvitse olla mikään teräsmies.

sinkku nainen

Mies joka ajattelee omilla aivoillaan ei todellakaan valitse Sinua! 

Sitähän sinä et tiedä, koska sulla ei ole aivoja ollenkaan. Kokeile jos miehet olis sulle suosiollisempia kun kuitenkin olet ihan selvä homo. Vihasi naisia kohtaan johtuu siitä. Homous on ok. Kokeile, jos vaikka löytäisit onnesi sieltä.

Minäkin olen hyvin varma siitä, että samanaikaisesti naisia haukkuvat ja heitä pakonomaisesti deittailemaan pyrkivät miehet ovat homoseksuaaleja. Ei ihme, että alkaa ahdistaa, jos yrittää väkisin pariutua jonkun sellaisen, joka ei yhtään sytytä millään tasolla, kanssa. Ratkaisu tähän ei ole kuitenkaan se, että kaadat

Ihan totta. Outoa, että naisen kanssa periaatteessa haluttaisiin olla, mutta kutenkin kaikki naiseuteen liittyvät ja naiselliseksi miellettävät asiat ovat jotenkin huonoja, vähempiarvoisia ja naurettavia, ellei jopa suorastaan syntisiä ja vääriä. Ja naiset sukupuolena nähdään vihollisena, joka pitäisi jotenkin kukistaa ja muuttaa erilaiseksi.

Mä olen myös epäillyt että nämä miehet kipuilevat homoseksuaalisuuden kanssa. Eivät kykene myöntämään sitä itselleen, sillä omat (ja kaveripiirin) mielipiteet homoseksuaalisuudesta ovat niin negatiiviset, joten asian myöntämisellä ja kaapista poistumisella olisi liian isot seuraukset oman yhteiskunnallisen ja sosiaalisen aseman kannalta. 

Samalla ei kyetä luomaan suhteita naisiin, sillä naisia pidetään tyhminä ja rumina. "Heteromiehenä" tämä on pakko pistää naisten syyksi. "Jos naiset olisivat erilaisia, seksikkäämpiä, mukavampia ja kiinnostavampia, niin minäkin voisin saavuttaa suhteen kanssa. Mutta kun eivät ole, niin minä en pysty. Naisten vika." 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi