Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita työssäkäyviä keskiluokkaisia tämä duunareiden vinkuminen hallituksesta?

Vierailija
04.02.2024 |

Kun me nimenomaisesti äänestettiin hallituspuolueita, että ne leikkaisivat löysää sosiaaliturvaa pienemmäksi ja tervehdyttäisivät valtion talouden.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kokkareiden ylistys osuu vielä keskiluokan nilkkaan, ja kovaa. Kohta ei aivotyöpaikoilla ole yhtään yli 50-vuotiasta. 

Mikä pakko on ryypätä aivot mössöksi, kun pääsee vakitöihin?

Vierailija
162/165 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kokkareiden ylistys osuu vielä keskiluokan nilkkaan, ja kovaa. Kohta ei aivotyöpaikoilla ole yhtään yli 50-vuotiasta. 

Kovimpaahan se onsuu juuri noihin viiskymppisiin, yritykset panee niitä pihalle ihan kaksin käsin. Uuutta työtä ei löydy. 

Eli hallituksen touhu ärsyttää eikä mikään vinkuminen, no, ehkä persulina vähän häiritsee.

Jos vielä muutaman vuoden saan olla näissä töissä, niin minulla on kasassa noin 300t netto-varallisuus. Tarvittaessa voin maksaa itselleni silloin esim. 1000€ kuukaudessa nettona ja elellä vaatimattomasti kymmeniä vuosia, kun korkoakin tulee sijoituksille. Lisäksi eläkeikä koittaa siinä välissä, niin ei pelkillä säästöillä tarvitse elellä. Potkikoon siis vain pellolla, niin saan alkaa viettämään omaa elämääni tyytyväisenä työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovimpaahan se onsuu juuri noihin viiskymppisiin, yritykset panee niitä pihalle ihan kaksin käsin. Uuutta työtä ei löydy. 

Eli hallituksen touhu ärsyttää eikä mikään vinkuminen, no, ehkä persulina vähän häiritsee.

Ei kai tässä olla menossa siihen, että viisikymppiset  irtisanotaan irtisanomisen ilosta? 

olen käsittänyt asian toisin..

Vierailija
164/165 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut 14-vuotiaasta saakka töissä ja työtöntä minusta ei saa tekemälläkään.

Tiedän montakin sellaista joita ei saa töihin kirveelläkään. Ärsyttää maksaa veroja.

Kauan on saanut odottaa että jonkunlainen raja laitetaan sille lokkeilulle.

En minäkään terve ole, mutta ihmiset käyvät töissä pyörätuolissa, kuuroille ja sokeille on töitä, eläkeläiset käyvät töissä.

Joitakin ei vaan huvita. Raha pois laiskoilta.

Vierailija
165/165 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä!olen itse pienituloinen enkä ymmärrä tätä ininää... ei me vaan voida elää velaksi jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän