Miksi naisena jahtaat parisuhteeseen vain hyvätuloisia dilpomi-insinöörejä eikä tavallinen suomalainen perusmies kelpaa sinulle?
Statusko näissä miesten miehissä kiinnostaa vai mikä
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vapaita dippainssimiehiä on vaikka kuinka paljon, eikä ne kelpaa sen kummemmin.
No miksi kelpaisikaan, useimmat noista ovat jokseenkin sosiaalisesti heikompia.
Ei oikein luonnistu ihmisten kanssa toimiminen.
Onneksi ei tarvinnut tyytyä pelkkään dippainssiin, kun hän kouluttautui lopulta myös lääkäriksi. Silti tienaan häntä hieman enemmän :D
Hauskuus tässä on se, että alettiin seurustella kun hän oli luennoilta pommiin nukkuva täysin tuloton opiskelija. En olisi ikinä ajatellut, että hänestä tulisi lopulta hyvätuloinen. Hän on alusta asti ollut hyväkroppainen, kiltti ja naista kunnioittava herrasmies. Kaikki naiset eivät voita mieslotossa. Hyviä miehiä on niin vähän. Kannattaa olla nirso. Luonteella on aina suurin merkitys, ei tuloilla.
Miten nää tyypit ei kykene yhtään kehittymään? Samaa volinaa varmaan 10 vuotta jo.
Ei se nainen löydy laajakaistalta vaan elämästä.
Ei meillä ole hyvä palkka. Reilu 3000e/kk.
Montako ihmistä olet tänään tavannut kasvitusten, ap? Monenko kanssa jutellut?
Veikkaan: nolla.
Ainoa inssi minkä tiesin, oli henkisesti 12 v ja jutut sen mukaisia. Paljastui myös ilkeäksi piilonarsistiksi. Ei jatkoon.
En jahtaa ammattien perusteella ketään.
Itselle tärkeintä hyvä luonne. Kukaan ei katsele k-päistä ihmistä vuodesta toiseen.
Ei ne tulot, vaan käytös ja olemus.
Moni itsensä perusmieheksi mieltävä valitettavasti olettaa, että naiselta sujuu kotityöt ja lasten hoitaminen vain siksi, että ovat naisia. En halua tällaista miestä. Oma on korkeakoulutettu, ja tiedostaa oikein hyvin ettei nainen ole mikään kotityö- tai lapsiautomaatti.
Hän arvostaa minun koulutusta, työtä, harrastuksia ja mielipiteitä. Se, että hän on koreakoulutettu ja hyvätuloinen, ovat aivan sivuseikka parin valinnassa. Olisin minä duunarinkin kanssa voinut seurustella, kunhan ymmärtää ettei hän ole perheen pää vain siksi että omistaa lerssin. Minun ei tarvinnut edes pyytää, voisiko mieheni jäädä koti-isäksi, kun hän ehdotti sitä itse.
Jos perusmiestä harmittaa, ettei saa naista, niin syy löytyy lähes varmasti peilistä - joko kirjaimellisesti tai kuvainnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oot ap erehtynyt pahasti.
Ensinnäkään en jahtaa miehiä vaan ne jahtaa minua.
Ja toiseksi: insinöörit on kapea-alaisia ja tylsiä sovinisteja.
Otan sivistyneen miehen, en humaania taskulaskinta.
Kyse oli dilpomi-insinööreistä, senkin höpsö.
Haluan miehen jota rakastan. Haluan kokea häntä kohtaan/ hänen kanssaan vahvaa fyysistä vetovoimaa. Haluan olla hullaantuneen rakastunut suhteen alkuaikoina, niin etten voi ajatella muuta kuin häntä. Haluan että tuntikin erossa tuntuu kidutukselta. Haluan että se sihde ajansaatossa syvenee rakkaudeksi. Haluan tuntea hänet läpikotaisin, ja haluan että hän tuntee minut. Haluan että meillä on yhteisiä tavoitteita elämässä, osaamme pitää hauskaa yhdessä, ja elää myös tyytyväisinä tavallista perusarkea. Haluan että hänellä on perusarvot kohdallaan, ja sydän paikallaan. Jos hän on tehdastyöntekijä, se on ihan fine. Jos hän on aivokirurgi, sekin sopii.
Sellainen nainen joka etsii miestä statuksen ja aseman perusteella, ei hae rakkautta, vaan tiettyä elintasoa ja sitä statusta myös itselleen sen miehen siivellä. Hänelle riittää, jos edes sietää sitä miestä. Hän saa enemmän tyydytystä rahalla hankittavista asioista, kuin rakkaudesta toista kohtaan. Ei kai tällaisissakaan parisuhteissa sinällään ole mitään vikaa, jos molemmat osapuolet hyväksyvät sen, että varsinaisesta rakkaudesta ei ole kyse, vaan ennemminkin molemminpuoleisesta hyödystä. Molemmat saavat toiselta mitä tarvitsevat ja haluavat. Minulle se ei riittäisi, mutta mikäpä minä olen toisten valintoja kyseenalaistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oot ap erehtynyt pahasti.
Ensinnäkään en jahtaa miehiä vaan ne jahtaa minua.
Ja toiseksi: insinöörit on kapea-alaisia ja tylsiä sovinisteja.
Otan sivistyneen miehen, en humaania taskulaskinta.
Kyse oli dilpomi-insinööreistä, senkin höpsö.
Osa naisista ei edes tiedä insinöörin ja dilpomi-insinöörin eroa!
Saanko vaatia itselleni komeaa, kaksimetristä, kätevää, älykästä jnpp. diplompi-insinööriä?
Kuva (talosta) olisi toivottava.
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri on ihan perusmies.
Kyllä.
Opiskellessani tapasin dippaopiskelijan, koska opiskelijapiireissä heitä juoksee vapaana siinä missä vielä muidenkin alan opiskelijoita. Samoin osa opiskelukavereista on valmistunut DI:ksi.
Ja nimenomaan, en ole tavannut sen enempää perusmiestä kuin DI. Hyvin perinteiset toiveet ja tavoitteet omakotitalosta, vaimosta, kahdesta lapsesta, farmariautosta ja koirasta. Useimmilla nykyisin onkin jokin versio tästä.
Oma haaveeni on ollut erilainen, joten tuo suhde ei kestänyt. Olen elänyt nykyisin jo vuosia miehen kanssa, joka on sairaanhoitaja. Olen meistä paremmin toimeentuleva ja en koe jääväni mistään paitsi - päinvastoin, elän itseni näköistä elämää enkä sitä, mitä minulta odotetaan. Olen hyvin tyytyväinen elämääni.
Tuntemani dippainssit ovat niin tavallisia suomalaisia perusmiehiä kuin olla vain voi. Ja tunnen monia, niin nuoruuden tuttuja jotka lähtivät opiskelemaan DI:ksi kuin myöhemmin esimerkiksi töiden kautta. Ei ole tavallisempaa miestä kuin DI.
Olen itse diplomi-insinööri, mutten halunnut toista DI:tä puolisoksi. Nain sitten tradenomin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5428061/mika-insinoorissa-kiehtoo
"
Suomessa on tällä hetkellä noin 115 000 työikäistä insinööriä sekä 60 000 diplomi-insinööriä.
Tällä hetkellä Suomessa on 7 500 poliisia. Suomen 3000 palomiehestä vain yhdeksän on naisia. Suomessa laillistettuja lääkäreitä oli 31.12.2018 yhteensä 30 272. Heistä Suomessa asuvia oli 27 264, joista työikäisiä (alle 65 v.) oli 21 148. "
Ei suhteeseen dippa-inssiä! Ne on aivan mielipuolisen kahjoja! Trust me, kokemusta on. Ei enää ikinä.
Miksi kadehtia dippainssejä? Kuka tahansa voi hakea opintoihin. Tietty jos kouluajan liimasit nuuskapalloja pulpettiin, vittuilit opettajille teiniangstissa ja notkuit kaupungilla yöt, voi se tietty olla vähän hankalampaa, muttei silti mahdotonta.
Sekä hyviä ja että huonoja on sekä naisissa, että miehissä.
Ne hyvät pariutuvat viimeistään 25-30 ikäisinä.
Tällaiset palstakeskustelut käydään sen huonomman 50 prosentin kesken.
Eli paska säkä, jos oot jäänyt tähän seuraan. Miehenä jo vuosia ihmetellyt kuinka huonosti käyttäytyviä ja asennevammaisia naisia on pelkästään tarjolla.
Palsta-Paseille ei löydy täältä tasoisiaan naisia. Menkää johonkin leipäjonoon etsimään. Ti ja to eri seurakunnissa, googlatkaa.
Ja jos ette sieltä löydä ittellenne Ritua tai Pirkkoa niin saatte ainakin ruokakassin.