Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisena jahtaat parisuhteeseen vain hyvätuloisia dilpomi-insinöörejä eikä tavallinen suomalainen perusmies kelpaa sinulle?

Vierailija
03.02.2024 |

Statusko näissä miesten miehissä kiinnostaa vai mikä

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelvannut dipinssi, otin mieluummin KTM:n. FM ois kelvannu myös.

Vierailija
22/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä trollisontajankkausta. Ei ihme, että tuollainen ulisija on ilman naista.

Mulle kelpaa erittäin hyvin tavallinen duunari joka on luotettava, uskollinen, rehellinen yms. Sekä mieleltään terve eikä mikään ulisija. Olen itsekin ihan tavallinen duunari enkä tajua tuota ihmeen jankkausta diplomi-insinööreistä. Mikä heissä muka on ihmeellistä? En mä miestä ole koskaan valinnut koulutuksen tai tulojen perusteella. Mitä niillä tekee jos mies on totaalinen kuspää? Olen seurustellut myös työttömän kanssa, mutta suhde loppui hyvin lyhyeen miehen käytöksen vuoksi. Jos ei ihan narsisti ole, niin ainakin pahoja viitteitä siihen suuntaan. Todella kusipäinen ihminen ja veetuttaa, että edes sorruin siihen mieheen.

Olen itse lähihoitaja ja opiskelen viimeistä vuotta sairaanhoitajaksi, yliopisto-opinnot harkinnassa. Lukion olen käynyt ja kirjoittanut ylioppilaaksi. Silti voisin aivan hyvin seurustella miehen kanssa jolla ei ole mitään koulutusta. Toive olisi kuitenkin, että mies on töissä vaikka sitten ihan vain duunarina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI tienaa jotain 4000-6000€/kk. Vastavalmistuneet nuorukaiset jopa vähemmän. Poikkeukset ehkä enemmän. Kun muistaa Suomen voimakkaan progressiivisen tuloverotuksen, niin ei tuolla palkalla kuuhun lennetä. Elämä on aika perus. Jos perus on luxus, niin mikäs siinä. Mutta jos etsii miestä joka toisi mukanaan erilaisen elämän ja että mikä tuolloin palkkatulon pitäisi olla, niin mennään aivan eri nimeroihin. 40 000€/kk on puoli miljoonaa vasta vuodessa, mutta sillä palkalla elämä olisi jo vähän erilaista. Ei silloinkaan elämä mitään Kimi Räikköstä ole, mutta on ehkä venettä, lapin mökkiä ja urheiluautoa. 

Vierailija
24/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tavallinen ja DI.

Vierailija
25/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä tein sen virheen, että otin perusnaisen. Nyt kun se jäi tk-eläkkeelle niin eipä meillä muilla tässä taloudessa juuri rahaa tulekaan. Olis kannattanut ottaa diblodocus.

Vierailija
26/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset haluavat vain diplomi-insinöörejä. Onhan joillain naisilla muitakin miehiä mutta he ovat vain tyytyneet opettajaan tai juristiin tai taksikuskiin.

Terv.  N42, incel 

Vierailija
27/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen itsekin diplomi-insinööri enkä alempaan tasoon tyydy.

Siis tarkoitat, että alempaa tasoa ei ole.

Vierailija
28/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehenä tein sen virheen, että otin perusnaisen. Nyt kun se jäi tk-eläkkeelle niin eipä meillä muilla tässä taloudessa juuri rahaa tulekaan. Olis kannattanut ottaa diblodocus.

🤣🤣🤣

Vierailija
29/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kauppatieteiden maisteri. Miehen on oltava vähintään AMK-tason perusmies.

Vierailija
30/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin ketjun, koska olen DI ja DI ei ole perusmies

😥

Vierailija
31/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska san ne parhaat miehet, miksi tyytyä vähempään. Siksi. 

Vierailija
32/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI tienaa jotain 4000-6000€/kk. Vastavalmistuneet nuorukaiset jopa vähemmän. Poikkeukset ehkä enemmän. Kun muistaa Suomen voimakkaan progressiivisen tuloverotuksen, niin ei tuolla palkalla kuuhun lennetä. Elämä on aika perus. Jos perus on luxus, niin mikäs siinä. Mutta jos etsii miestä joka toisi mukanaan erilaisen elämän ja että mikä tuolloin palkkatulon pitäisi olla, niin mennään aivan eri nimeroihin. 40 000€/kk on puoli miljoonaa vasta vuodessa, mutta sillä palkalla elämä olisi jo vähän erilaista. Ei silloinkaan elämä mitään Kimi Räikköstä ole, mutta on ehkä venettä, lapin mökkiä ja urheiluautoa. 

Aina voi mitätöidä kaiken vetoamalla progressiiviseen verotukseen, mutta jos nyt otetaan vaikka nuo 4000€ ja 6000€ palkat, niin jälkimmäiselle jää joka kuukausi 1000€ nettona enemmän. Vuodessa 12 000€, jolla vie esim. koko perheensä kahdesti vuodessa kunnon ulkomaanreissulle. Tai ostaa melko hyvän uuden auton joka kolmas vuosi jne.

Eli kyseessä on ihan merkittävä ero, vaikkei mistään miljonäärielämästä puhutakaan.

Vierailija
33/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse DI ja puolisoni on duunari. Ollaan onnellisia.

Vierailija
34/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit? Onko kaikki parisuhteessa olevat miehet diplomi-insinöörejä?

Jos se on sun ainut ongelma, niin mene vttu ja opiskele dippeli-inssiksi.

Ai juu, on taas incelien runkkumaraton käynnissä. Alkoi perjantaiaamuna ja jatkuu huomisiltaan. 

Vierailija
35/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymys on hämmästyttävän huono.

Oikeampaa olisi kysyä minun mieltäni askarruttavaa asiaa, eli mikä saa naiset jahtaamaan niitä toivottomia ongelmatapauksia amisviiksineen?

Vierailija
36/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kysymykseen voi edes vastata, määrittele nyt ensin perusteellisesti, että mikä on tavallinen suomalainen perusmies.

Vierailija
37/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oot ap erehtynyt pahasti.

Ensinnäkään en jahtaa miehiä vaan ne jahtaa minua.

Ja toiseksi: insinöörit on kapea-alaisia ja tylsiä sovinisteja.

Otan sivistyneen miehen, en humaania taskulaskinta.

Vierailija
38/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ap, sun persoonallisuushäiruö haisee! Ja heikko hygienia. Pesisit joskus ittes, myös sen edamin 

Vierailija
39/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et miehena opiskele rahakkaaksi dippainssiksi jos kerran se on mielestasi takuuvarma avain seka rahan etta piparin saamiseen? Sillahan ratkeaisi kaikki sun ongelmat kerralla.

Vauvapalstalla uliseminen tiettavasti ei ole tehnyt ketaan miesta naisille yhtaan haluttavammaksi. Tai naista miehille. 

Vierailija
40/78 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kelvannut dipinssi, otin mieluummin KTM:n. FM ois kelvannu myös.

Sama. Tosin löysin tyypin, jolla on sekä KTM että FM.

Muutama dippainssimies välillä mukana kaverikokoontumisissa  ja jostain syystä noita tuntuu yhdistävän täysi käytännön asioiden osaamattomuus sekä omituinem ala-astetasoinen pissakakkatissipyllyhuumori. Tosi helmiä. Not.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän