Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?
Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää?
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaalimato.com/catalog/Luksusnuket_c_1372.html?a=1&p=1&grid=… => tuodaan laskulla suoraan ovelle.
Aivan liian kalliita vielä nuo on joten omaan käteen pitää tyytyä. Sitten kun aidon tuntuisen ja oloisen nuken saa muutamalla satasella niin ostan sellaisen.
T:ikisinkkumies
Joudut sit käytettyyn tyytymään. Vuosimalli ja ajokilometrit on varmaan mainittava. Varaosat jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on oikeastaan aivan sama haluaako Suomi mies Aasiasta naisen vai ei, mutta se on jännä, että näin sairaanhoitajana en kyllä alkuunkaan tunnista sitä, että he olivat "kuuliaisia". Jokainen työkaverini, joka on kotoisin Aasiasta on kyllä sanonut naisen olevan perheen pää, mutta siihen on käytettävä manipulaatiota, jotta mies luulee toisin. Suurin osa heistä on myös ehdottomia ja valitettavasti myös niin kimpaantuvia, että nämä kollegat ovat ainoita, joidenka olen nähneen läpsivän potilaita, jos eivät saa tahtoaan läpi. Nämä potilaat ovat nimen omaan olleet miehiä
Eivät vissiin hirveen kauan olleet sun kollegoita jos läpsivät potilaita. Vai onko se nykyään ihan ok? Mitä tällisten läpsimisten jälkeen tapahtui?
Mä haluaisin kans tietää! Ihan vtun hirveetä kuulla tuollaisesta hoitajasta, psykopaattihan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävin tällainen aasialaisen reppana aviomies joka lähettelee dickpickejään suomalaisnaisille selittäen, että kun ei koskaan ole suomalaiselta saanut.
Sitten nämä näyttävät kuvat hänen rouvalleen. Aikamoinen kakkismyrsky siitäkin nähtiin.
:D
Jutut menee jo melko epätoivoiseksi mt-huuruiseksi fantasiaksi.
Ikävä kyllä noi draamat olivat ihan arkipäivää tuolla pariskunnalla.
En tiedä miten heillä nykyään skulaa.
Tuostakin on aikaa jo parikymmentä vuotta, olivat samassa työpaikassa.
Eikä toki kaikilla noin heikkoa se elämän tarvitse olla, ihmiset kun ovat yksilöitä ja se totuus on usein uskomattomampaa, kuin jossain saippuasarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.
M30
Saahan sitä asettaa vaikka mitä kriteerejä haluaa, mutta ei se tarkoita, että kriteerit täyttävien naisten olisi pakko sinut vslita. Heilläkin on omat kriteerinsä.
Mä löysin vaatimuksiani vastaavan naisen etsimällä ulkomaalaisesta deittisovelluksesta. Koska tarjontaa oli paljon, vei se jonkin verran aikaa. Maassa josta vaimo löytyi, kulttuuri on ystävällistä ja kasvojen menetys olisi häpeällistä, siksi he ovat myös rehellisiä. Ovat asuinpaikasta riippuen enemmän tai vähemmän tapauskovaisia ja sen myötä itsekunniotus huipussaan. Ja koska asuvat perheensä
Kuolen nauruun: "maissa, joissa kasvojen menetys on häpeällistä, ollaan rehellisiä". Synnyitkö eilen vai oletko vaan vaj*kki? Asiahan on juuri päinvastoin: opit ainoastaan hyväksi valehtelijaksi, jos pelkäät kasvojen menetystä. Ei v*ttu.
Ei ole. Vaadi mitä haluat. 😁
Mitä teet jos sun rakas puoliso sairastuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n tämä on kyllä helmi:
"Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. "
AP:lla ei ole varaa seksinukkeen joten koittaa löytää oikeaa naista uhrikseen.
Tottakai haluamme naisen, joka nalkuttaa aamusta iltaan ja joka kailottaa menemään, niin että aina saa hävetä silmät päästään.
Kommenttisi kertoo ettet naista tule koskaan saamaan. Ala vaan säästämään rahaa siihen nukkeen. Se ei nalkuta aamusta iltaan. Saat olla ihan niin sellainen kun olet.
Vierailija kirjoitti:
Saako edes puhua?
Ole hiljaa!! Näytä vaan kauniilta siinä!
Jos haluaa sellaisen kumppanin, joka vastaa 95 % ihmisistä ihannekumppania, niin sitten pitää itsekin olla ihannekumppani. Oletko itse?
Haittaako se, että nainen on Niuvanniemessä, haittaako se että on jo ollut 24 vuotta jo, mutta on silti hoikka ja todella kaunis? Todella kaunis, kuin prinsessa. Hyvin herttainen ja rakastettava, kunhan ei ärsytetä, kunhan ei katsota väärällä tavalla, kunhan osataan hymyillä oikeaan aikaan. Kunhan ei ärsytetä. Todella sievä, silmiä hivelevä kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis yksi nainen noilla kriteereillä. :)
Oon introvertti nörtti, kaipaan mieheltä aikalaill vastaavaa eli aitoa henkistä tasapainoa (ei esim. addiktioita mihinkään suuntaan), mukavaa luonnetta (suhteessa tärkeää on viihtyä yhdessä, oon itse rauhallinen tyyppi enkä jaksa menevää tai aggressiivista) ja riittävän timmiä vartaloa (en syty mahakkaista). Nörtähtävät harrastukset olis plussaa.
Mut tapaa kaverien kautta harrrastuksissa. Vaikutuksen tekee olemalla aidosti kiltti ja mukava.
Varmaan on nää meillä molemmilla liikaa, kun ei ole vastaan tullut.
Lisään vielä: Olen itse aivan valmis olemaan se aloitteellisempi osapuoli ja ns. iskemään toisen, jos toinen on ujomman puoleinen, mutta haluan että jos ollaan yhdessä, niin vietetään aikaa yhdessä ja saan huomiota (jota myös haluan antaa toiselle). Tän huomioimisen tulee mennä tasapainoisesti molempiin suuntiin ja olla molemmille sopivasti. Jos tuntuu, että toinen vaatii liikaa/ei huomioi tarpeeksi, niin ei hommasta silloin mitään tule. Tää varmaan vielä korostuu meillä introverteilla.
Kyseinen nainen on puoliksi meksikolainen. Kasvanut perinteisessä perheessä. Hoikka,kaunis ja omaa omat rahat. Tässä hänen syynsä:
Tasoteoria on vastaansanomaton.
Ap:n tasoa on henkisesti tasapainoton pullukka.
Turha taistella sosioseksuaalista hierarkiaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa meistä miehistä tuli tällaisia? Jos sä et jotain löydä, niin eiköhän syy löydy peilistä.
M43
Seiskarilla js kasarilla hoikkuus oli Suomessa standardi. Tuolla Keski-Euroopassa vieläkin.
Missä välissä me miehet alettiin syöttämään naisia lihaviksi?
Anteeksi kuinka? Olen 50kg nainen ja minun on vaikeaa löytää hoikkaa miestä kaikkien noiden pullervojen seasta. Miehet ne vasta lihavia ovatkin kun ikää tulee yli 30.
Taidat olla sokea, koska noita on vaikka kuinka.
Eipäs olekaan. Ylipaino on yleisempää miehillä.
Jank ylipaino jank. Läskiys j
Jos sua häiritsee noin maksimaalisen paljon naisten läski, ihra eli kehon rasva, jota naisilla on luontaisesti enemmän kuin miehillä, siirry ihmeessä miehiin! Ole rehellinen itsellesi: olet homo, kiihotut miehistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Huhhoijakkaa.
Toivottavasti täällä palstalla ei liiku paljon nuoria kokemattomia naisia. Saavat todella vääristyneen kuvan miessukupuolesta. Toivottavasti omassa elinpiirissään kohtaavat myös fiksuja ja inhimillisiä miehiä.
Vai ovatko nämä naisorjaa himoavat incelit nykyään oikeasti valtavirtaa? Silloin ei kyllä lainkaan ihmetytä, jos yhä useampi jää nykyisin mieluummin sinkuksi.
Ainoat miessukupuolesta vääristynyttä kuvaa antavat ovat....(rumpujen pärinää)........PALSTAMAMMAT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis yksi nainen noilla kriteereillä. :)
Oon introvertti nörtti, kaipaan mieheltä aikalaill vastaavaa eli aitoa henkistä tasapainoa (ei esim. addiktioita mihinkään suuntaan), mukavaa luonnetta (suhteessa tärkeää on viihtyä yhdessä, oon itse rauhallinen tyyppi enkä jaksa menevää tai aggressiivista) ja riittävän timmiä vartaloa (en syty mahakkaista). Nörtähtävät harrastukset olis plussaa.
Mut tapaa kaverien kautta harrrastuksissa. Vaikutuksen tekee olemalla aidosti kiltti ja mukava.
Varmaan on nää meillä molemmilla liikaa, kun ei ole vastaan tullut.
Lisään vielä: Olen itse aivan valmis olemaan se aloitteellisempi osapuoli ja ns. iskemään toisen, jos toinen on ujomman puoleinen, mutta haluan että jos ollaan yhdessä, niin vietetään aikaa yhdessä ja saan huomiota (jota myös haluan antaa toiselle). Tän huomioimisen
Vaikutat aavistuksen neuroottiselta. Se kertoo hyvin siitä ettei kukaan meistä ole täydellinen. Kahden ihmisen päätyminen yhteen pidemmäksi aikaa on yhdistelmä onnea ja kompromisseja. 25 vuoden aikana molempien on tehtävä paljon kompromisseja.
On liikaa vaadittu jos ap on itse lihava ja mielenterveysongelmainen.
Ap aloittaa aina samat jankkaukset samalla asenteella. Kohde vaan vaihtuu. Välillä hän haluaa työpaikan, mutta siinä on ehtoja, kuten hyvä palkka, puolet parempi, kuin ttkorvaus. Lähellä ja kokopvätyö. Helppoa, muttei pskaduunia. Kunnon edut.
Hän ei tykkää mistään mikä ei vastaa korkeaa tasoaan.
Vain paras on kyllin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelit sitten hurmata meitä läskejä maastavedolla.
Onkohan sun hoitotasapaino hiukan säätöä vailla.
No millä teille älyn jättiläisille saisi väännettyä rautalangasta sen, että keskivertomiehellä on 10kg enemmän lihasmassaa, kuin keskivertonaisella ja sillä keskivertonaisella on vastaavasti reilu ämpärillinen enemmän läskiä!!!
Se 100kg ei ole yhtään mitään terveelle miehelle.
Laita linkki siihen tutkimukseen joka tukee tuota väitettä, niin kuin joku aiemmin linkkasi THL:n luvut joista näkyy hyvin selvästi ylipainon olevan miehillä huomattavasti naisia yleisempää. Ja laita samalla siihenkin tutkimukseen, jossa näkyy että 90 % suomalaisista miehistä nostelee kevyesti 100 kg maasta.
Koska BMI:n laskukaava on kummallekin sukupuolelle sama, tietenkin miehet näyttäytyvät tilastoissa enemmän ylipainoisilta. Johtuu siitä biologisesta syystä, että miehillä on luonnostaan n. 40% enemmän lihasmassaa kuin naisilla. Tämä tarkoittaa siis sitä, että jos samanpituisella miehellä ja naisella on sama BMI, mies näyttää ihan normaalilta, kun taas nainen on jo melkoinen ihrapallero.
Sitten kun puhutaan lihavuudesta, eli kun sitä ylimääräistä läskiä alkaa olla runsaasti, niin naiset menevät kirkkaasti miesten ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.
M30
Totta kai saa vaatia. Kuka estää tai kieltää vaatimasta? Mutta eri juttu sitten on, saatko sitä mitä vaadit, koska kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta täyttää sinun vaatimuksiasi. Jos vaatimukset on liian korkeat siihen nähden, mitä sinulla itselläsi on annetavaa toiselle osapuolelle, on täysin selvää, että et tule saamaan sitä mitä vaadit. Vaatimusten ja sinun oman peroonasi ym on oltava kutakuinkin samaa luokkaa, että ne voi toteutua. Aika vaikea on ihmisen, joka ei ole saanut edes peruskoulua suoritettua vaatia kumppanilta tohtorin tutkintoa ja täydellistä ulkonäköä, jos itse näyttää metsänpeikolta.
Luottotiedot menny? Säästä tai ota osamaksulla.