Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?

Vierailija
03.02.2024 |

Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää? 

Kommentit (427)

Vierailija
281/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen vaatimuslista karkoittaa kaikki kauniit naiset ja vähän tavallisemmat, sisäinen kauneus ym. tärkeämpää

Miksi miehet ei saa tehdä vaatimuksia naisista mutta naiset saa miehistä? Naiset vaativat että mies on komea,pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen. Miksi mies ei saa vaatia edes että nainen on kaunis?

M30

Kyllähän sinä saat vaatia. Jos nainen haluaa komean, pitkän, koulutetun ja hyvätuloisen miehen hän on sitten sinkku ellei sellaista löydä tai ole valmis joustamaan vaatimuksistaan. Sama toimii myös sinulle. Jos et löydä haluamasi kaltaista olet yksin tai joustat.

Itse deittailen tällä hetkellä miestä, jolta löytyy kolmekin asiaa listaltani tavoista tai ominaisuuksista, joita en olisi kuvitellut koskaan katsovani parisuhteessa. Hän on kuitenkin erittäin fiksu, hauska ja sosiaalisesti taitava, mikä voittaa ne seikat mennen tullen.

Vierailija
282/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on oikeastaan aivan sama haluaako Suomi mies Aasiasta naisen vai ei, mutta se on jännä, että näin sairaanhoitajana en kyllä alkuunkaan tunnista sitä, että he olivat "kuuliaisia". Jokainen työkaverini, joka on kotoisin Aasiasta on kyllä sanonut naisen olevan perheen pää, mutta siihen on käytettävä manipulaatiota, jotta mies luulee toisin. Suurin osa heistä on myös ehdottomia ja valitettavasti myös niin kimpaantuvia, että nämä kollegat ovat ainoita, joidenka olen nähneen läpsivän potilaita, jos eivät saa tahtoaan läpi. Nämä potilaat ovat nimen omaan olleet miehiä

Eivät vissiin hirveen kauan olleet sun kollegoita jos läpsivät potilaita. Vai onko se nykyään ihan ok? Mitä tällisten läpsimisten jälkeen tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tällaisten :)

Vierailija
284/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, hyvännäköinen, mt-ongelmaton.

Valitse kaksi :D.

Vierailija
285/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miehet jotka ei osaa tai halua puhua Englantia niin miksi heille tarjotaan aasialaisia? Eikä kaikki tykkää siitä miltä aasialainen näyttää. Suomessa on paljon nättejä tyttöjä joilla kriteerit miehelle liian kovat esim että ei saa olla itseä 20-30v vanhempi vaikka hyviä miehiä löytyy vanhemmista ikäluokista 

😂

Ota sinä kuule 30 vuotta vanhempi nainen. Jos et ota, ovat kriteerisi liian kovat!

Vierailija
286/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhoijakkaa.

Toivottavasti täällä palstalla ei liiku paljon nuoria kokemattomia naisia. Saavat todella vääristyneen kuvan miessukupuolesta. Toivottavasti omassa elinpiirissään kohtaavat myös fiksuja ja inhimillisiä miehiä.

Vai ovatko nämä naisorjaa himoavat incelit nykyään oikeasti valtavirtaa? Silloin ei kyllä lainkaan ihmetytä, jos yhä useampi jää nykyisin mieluummin sinkuksi.

Vierailija
287/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelit sitten hurmata meitä läskejä maastavedolla.

Onkohan sun hoitotasapaino hiukan säätöä vailla.

No millä teille älyn jättiläisille saisi väännettyä rautalangasta sen, että keskivertomiehellä on 10kg enemmän lihasmassaa, kuin keskivertonaisella ja sillä keskivertonaisella on vastaavasti reilu ämpärillinen enemmän läskiä!!!

Se 100kg ei ole yhtään mitään terveelle miehelle.

Laita linkki siihen tutkimukseen joka tukee tuota väitettä, niin kuin joku aiemmin linkkasi THL:n luvut joista näkyy hyvin selvästi ylipainon olevan miehillä huomattavasti naisia yleisempää. Ja laita samalla siihenkin tutkimukseen, jossa näkyy että 90 % suomalaisista miehistä nostelee kevyesti 100 kg maasta.

Vierailija
288/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.

M30

Kyllä naiset saavat asettaa miehille vaikka mitä kriteerejä. Mutta sama homma se on naisilla kuin miehilläkin, sitä saa sen minkä saa ja siihen on tyydyttävä tai oltava ilman.

Vierailija
289/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
290/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se, että mies kirjoittelee tällä palstalla, on minulle no-go!

Vierailija
291/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse laitoin Tinderissä tilaukseen juuri tuon kaltaisen naisen, sen lisäksi että ikä alle 25. Arvaa onko yhtään vastausta tullut. Pitäisi varmaan tyytyä rumaan tavikseen tai olla yksin. Ei ihme että miehet katkeroituu.

M43

Tinder ei ole mikään pimppiwolt

Ja suomalaisten naisten tason kun tietää, ei voi odottaa kovin kummoista lopputulosta.

Suomalaisten naisten taso ei ole sen huonompi kuin miestenkään. 

Vierailija
292/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kaalimato.com/catalog/Luksusnuket_c_1372.html?a=1&p=1&grid=… => tuodaan laskulla suoraan ovelle.

Aivan liian kalliita vielä nuo on joten omaan käteen pitää tyytyä. Sitten kun aidon tuntuisen ja oloisen nuken saa muutamalla satasella niin ostan sellaisen.

T:ikisinkkumies

Vierailija
293/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuollaisia naisia ei vain ole tarjolla määräänsä enempää. Läheskään kaikille miehille ei heitä ole. 

Vierailija
294/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi nainen noilla kriteereillä. :) 

Oon introvertti nörtti, kaipaan mieheltä aikalaill vastaavaa eli aitoa henkistä tasapainoa (ei esim. addiktioita mihinkään suuntaan), mukavaa luonnetta (suhteessa tärkeää on viihtyä yhdessä, oon itse rauhallinen tyyppi enkä jaksa menevää tai aggressiivista) ja riittävän timmiä vartaloa (en syty mahakkaista). Nörtähtävät harrastukset olis plussaa. 

Mut tapaa kaverien kautta harrrastuksissa. Vaikutuksen tekee olemalla aidosti kiltti ja mukava. 

Varmaan on nää meillä molemmilla liikaa, kun ei ole vastaan tullut. 

Vierailija
295/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.

M30

Saahan sitä asettaa vaikka mitä kriteerejä haluaa, mutta ei se tarkoita, että kriteerit täyttävien naisten olisi pakko sinut vslita. Heilläkin on omat kriteerinsä.

Mä löysin vaatimuksiani vastaavan naisen etsimällä ulkomaalaisesta deittisovelluksesta. Koska tarjontaa oli paljon, vei se jonkin verran aikaa. Maassa josta vaimo löytyi, kulttuuri on ystävällistä ja kasvojen menetys olisi häpeällistä, siksi he ovat myös rehellisiä. Ovat asuinpaikasta riippuen enemmän tai vähemmän tapauskovaisia ja sen myötä itsekunniotus huipussaan. Ja koska asuvat perheensä kanssa siihen saakka, kunnes sopiva kumppani löyty

Ja sitten sä heräsit.

Vierailija
296/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole liikaa vaadittu. Oletko kauan etsinyt timanttiasi?

Vierailija
297/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen vaatimuslista karkoittaa kaikki kauniit naiset ja vähän tavallisemmat, sisäinen kauneus ym. tärkeämpää

Miksi miehet ei saa tehdä vaatimuksia naisista mutta naiset saa miehistä? Naiset vaativat että mies on komea,pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen. Miksi mies ei saa vaatia edes että nainen on kaunis?

M30

Totta kai saat vaatia. Vaadi oikein vimmatusti. Ymmärrät varmaan että kenenkään ei ole pakko olla sinun kanssasi. Eikä sinun ole pakko olla sellaisen naisen kanssa, joka ei täytä sinun vaatimuksiasi. Miten ihmeessä tämä on ollut minulle aina täysin selvää, mutta mikä kohta tässä jää sinulle epäselväksi?

Vierailija
298/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Saahan sitä asettaa vaikka mitä kriteerejä haluaa, mutta ei se tarkoita, että kriteerit täyttävien naisten olisi pakko sinut vslita. Heilläkin on omat kriteerinsä.

Mä löysin vaatimuksiani vastaavan naisen etsimällä ulkomaalaisesta deittisovelluksesta. Koska tarjontaa oli paljon, vei se jonkin verran aikaa. Maassa josta vaimo löytyi, kulttuuri on ystävällistä ja kasvojen menetys olisi häpeällistä, siksi he ovat myös rehellisiä. Ovat asuinpaikasta riippuen enemmän tai vähemmän tapauskovaisia ja sen myötä itsekunniotus huipussaan. Ja koska asuvat perheensä kanssa siihen saakka, kunnes sopiva kumppani löyty

Ja taas on mielikuvitusvaimo löydetty. Ihanaa! :D

Vierailija
299/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta paistaa negatiivisuus ja aggressiivisuus, minkä takia henkisesti tasapainoiset naiset karttaa sua. 

Vierailija
300/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen tiedät, minkätasoisia naisia saat. Tietenkään ei kannata huonompaan tyytyä.