Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?
Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää?
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provonakin väsynyt aihe.
Niin se on. Tällä provoajalla ei ole elämässä muuta,kuin tämä provoaminen. Samoista aiheista jauhaa aamusta iltaan. Pakkomielle tiettyihin asioihin.
Typerä kysymys. Mitä vaan saa haluta. Sehän on ihan toinen asia mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.
M30
Suurinosa otsikossa mainitsemistasi ominaisuuksista ovat ulkoisia ja meillä kaikilla jonkinlaisia toiveita kumppanista. Se on ihan normaalia ja tottakai sinullakin saa olla kriteerejä.
Myös turvallisuushakuisuus on ihan normaalia, mihin mielenterveysongelmien välttäminen liittyy. Onhan se tottakai helpompaa yhteistä elämää muodostaa, mutta meidän ihmisten itsetuntoja ja mielenterveys ei ole mitenkään stabiili ominaisuus, joten helpottaa kovasti sen ylläpitämisessä, jos itse kunnioittaa puolisoon vastavuoroisesti.
Tiesitkö muuten, että kuvaamasi hiljaisuus on useimmiten introverttien ominaisuus. Toisaalta myös se, että osaa ilmaista itseään ja toiveitaan ääneen niin ylläpitää myös meidän mielenterveyttämme. Nalkuttamisen vastakohta voi olla hiljainen passiivisagressiivisuus ja voin sanoa, ettei sekään ympäristö ole kovin tasapainoinen.
Kannattaa siis oikeasti miettiä tarkemmin millaisen kumppanin elämäänsä haluaa ja siten miettiä syvemmin kriteeriensä vaikutuksia. Kaikkia toiveitaan ei tarvitse ääneen julistaa kumppania hakiessaan, koska kuten itsekin sanoit niin ne kuulostaa vaatimuksilta.
Suhteen alussa on kuitenkin hyvä käydä läpi itselle tärkeitä arvoja keskustellen. Ulkoiset toiveet on helpompi selvittää kuin arvot ja tulevaisuuden toiveet, joten mieti harkiten.
Tsemppiä sinulle kovasti. Kumppanin etsiminen ei ole helppoa ja joskus se voi tuntua jopa suorittamiselta. Muista siis myös nauttia itsellesi tärkeitä asioita ja kehittää omia ominaisuuksiasi ihmisenä, joista voit hyötyä myös muilla elämäsi osa-alueilla (esim. tunne- ja sosiaaliset taidot, joiden osaaminen erottaa sinut eduksesi).
https://vsdoll.net/collections/asian-sex-dolls/
Kas tässä, ap. Kaikki ominaisuudet,mitä naiselta haluat: Nuori,hoikka,kaunis, aasialainen,hiljainen
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mt-ongelmat ovat monen mielestä ikään kuin ihmisen oma vika? Ahdistus ja masennus voi olla oire traumaattisesta elämänkokemuksesta. Kukaan ei tästä elämästä selviä ilman vastoinkäymisiä ja menetyksiä, ja aika suurella osalla niistä mielenterveys ainakin hetkeksi särkyy. Huomaa että aloittaja on nuori ja kokematon ja elänyt suojatussa kuplassa ilman ongelmia.
Mielenterveysongelmat ei yleensä estä töissä käymistä tai sitä että voisi olla hyvä kumppani.
Miksi kukaan huolisi hullua, kun terveitäkin on?
Eli nainen joka menettää onnettomuudessa nuorena molemmat vanhempansa ja sisaruksensa, ja masentuu siitä, on hullu? Ajattelisin ennemminkin niin, että ihminen jonka mielenterveyttä perheensä menettäminen ei järkytä, on hullu ja psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen halua noin pinnallista ja keskenkasvuista miestä kuin ap. Mielenterveysongelmia tulee ainakin viimeistään AP:n seurassa, joka tuskin omaa minkäänlaisia normaaleja sosiaalisia taitoja.
:D hyvä vastaus.
Ap:n kuvaamia naisia on alle 2%, joten onnea vain etsintään.
Hassua että mielenterveysongelmat laskee naisen tason nollaan tämän palstan mukaan. Oikeassa elämässä ihan jokainen tuntemani nainen jolla on mielenterveysongelmia, on korkeasti kouluttautunut, mukava, fiksu, hyväpalkkainen ja naimisissa myös komean ja kouluttautuneen miehen kanssa. Täällä yritetään maalata mt-ongelmaisista sellaista kuvaa että he ovat jotain syrjäytyneitä luusereita, vaikka oikeassa elämässä asia ei mene ollenkaan niin.
pääsetkö itse vastaaviin saavutuksiin? Aivan.
Niillä naisilla joita sä olet yrittänyt tapailla, heilläkin on kumppania kohtaan sama merkittävä kriteeri kuin sulla: kumppanilla ei saa olla mt-ongelmia. Siksi sä et kelpaa niille naisille.
Vierailija kirjoitti:
"Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?"
Voi kuule kultaseni; totta kai saat haluta ihan mitä vaan, mitä pieneen päähäsi pälkähtää.
Minäkin haluasin miehen joka olisi normaali, sekä järjeltään että tunne-elämältään. Haluan ,mutta sama kuin haluta tähteä taivaalta.
Sellaista se on aikuisten maailmassa. Satukirjat on satrukirjoja, haaveet on haaveita. Joko alistuu ja tyytyy vähempään - tai elää yksin kuten minä. Minä en tyydy, joten sinkkuelämä on sitten se paras vaihtoehto. Ehkä sinullakin?
Aika jännä että naiset saa rajata miehet pituuden perusteella, mutta miehet ei saa vaatia edes normaalipainoa naisilta. Asia selvä
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen vaatimuslista karkoittaa kaikki kauniit naiset ja vähän tavallisemmat, sisäinen kauneus ym. tärkeämpää
Ei kai sitä lista kädessä kulje?
Voihan se lista olla omassa päässä.
Jos nuo ovat aapeen ainoat kriteerit, niin teflon, mutta jos on muutakin listalla, niin etsimään vaan.
Sitten, kun löytyy kiinnostava, niin voit katsoa, onko niitä tärkeitä asioita listalla ja mitkä on sellaisia asioita, joista voit luopua.
Minä tein listan. Siinä oli varmaan parikymmentä erilaista asiaa. Oli sisäisiä ja ulkoisia ja henkisiä ja psyykkisiä. Oli arvomaailmaa ammattia koulutusta muuta. Harrastuksia olemusta.
Luin sen listan sitten joskus ja yksi asia sieltä piti ruksata pois. Miehen pituus. Oli listalla noin 180-
Oma mies on siro ja 178 ja painaa minua vähemmän. Meillä on hyvin samankaltainen arvomaailma ja koulutus ja urheilutausta. Luonteeltamme olemme kumpikin sitoutuvia. Toinen enempi enstrovertti ja uskaltaa. Itse arempi alussa (tai kerroin kyllä avoimesti, että arvostan tosi paljon häntä. Vanha tuttu.) Nyt on tasaantunut asioita. Meillä on meille hyvä.
Ei siinä listassa mitään pahaa ole, mutta älä anna sen kahlita.
Mutta ei ne tosiaan tule tarjottimella ne ihmiset. Tsemppiä ja ole oma ittes ja utelias.
Joskus se tyyppi löytyy yllättävän läheltä. Ja joskus vaikka hiihtoladulta.
Meillä kaikilla on niitä muureja. Se on hyvin inhimillistä.
Tapasin juuri erään harrastuskaverin. Hän valitti mustasukkaisesta avopuolisostaan.
Kun tämä uhriutuva mies kuuli, että naapurissani asuu kaksi varakasta sinkkunaista, hän alkoi heti tutkia näiden naisten someprofiileita...
Niinpä niin...
T:mies 52v
Oli miten fiksu ja koulutettu ihminen tahansa, mutta jos on mielenterveyden kanssa ongelmia, en tahdo sellaista ihmistä ihan ehdoin tahdoin läheisekseni. Jos kerran valita voi.
Olin sellaisen kanssa naimisissa kuusi vuotta. Enkä ikinä enää halua ryhtyä moiseen. Kaikki oli aina epävarmaa. Koko ajan sydän syrjällään, että mitä nyt.
Nyt olen parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla on terve mieli ja viimeinkin voin olla oma itseni, eikä tarvitse pelätä mitään eikä asetella sanojaan.Voin luottaa toiseen ilman jatkuvaa varuillaan oloa.
Kyllä minulle se kumppanin terve mieli on ihan ehdoton kriteeri. Ulkonäkö ei ole tärkein.
Tietysti jos voisi luoda itselleen sen ihanne kumppanin, niin en minäkään sitä ihannemiestä hirveän lihavaksi tekisi, mutta elävässä elämässä ihmisiä ei luoda. Hyvin harvahan meistä on täydellinen, varsinkaan ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mt-ongelmat ovat monen mielestä ikään kuin ihmisen oma vika? Ahdistus ja masennus voi olla oire traumaattisesta elämänkokemuksesta. Kukaan ei tästä elämästä selviä ilman vastoinkäymisiä ja menetyksiä, ja aika suurella osalla niistä mielenterveys ainakin hetkeksi särkyy. Huomaa että aloittaja on nuori ja kokematon ja elänyt suojatussa kuplassa ilman ongelmia.
Mielenterveysongelmat ei yleensä estä töissä käymistä tai sitä että voisi olla hyvä kumppani.
Miksi kukaan huolisi hullua, kun terveitäkin on?
Eli nainen joka menettää onnettomuudessa nuorena molemmat vanhempansa ja sisaruksensa, ja masentuu siitä, on hullu? Ajattelisin ennemminkin niin, että ihminen jonka mielenterveyttä perheensä menettäminen ei järkytä, on hullu ja psykopaatti.
Menit ääripäähän.
Masentuminen isojen menetysten takia on normaalia, mutta jos jää loppuiäkseen vellomaan siihen menetykseensä ja masentuu joka ikisestä asiasta vaatien jatkuvaa ymmärtämistä ja hoivaa, sellainen ihminen on äärettömän raskas elämänkumppani.
Valitettavasti se vaan on näin.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että mielenterveysongelmat laskee naisen tason nollaan tämän palstan mukaan. Oikeassa elämässä ihan jokainen tuntemani nainen jolla on mielenterveysongelmia, on korkeasti kouluttautunut, mukava, fiksu, hyväpalkkainen ja naimisissa myös komean ja kouluttautuneen miehen kanssa. Täällä yritetään maalata mt-ongelmaisista sellaista kuvaa että he ovat jotain syrjäytyneitä luusereita, vaikka oikeassa elämässä asia ei mene ollenkaan niin.
Joo, Suomessa kun ollaan, niin naisilla mt-ongelmat ovat erittäin yleisiä. Muutama tapaus sattunut matkan varrelle, enkä ole halunnut ottaa riskiä, että ajan saatossa heillä ongelmat pahenevat, joten tuttavuus on jäänyt lopulta aika pintapuoliseksi. Oli viisaampaa etsiä kumppani aivan toiselta mantereelta ja varmistua, ettei moisia rasitteita ole mukana heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.
M30
Luuletko oikeasti, että naiset löytävät jotenkin helpommin sen unelmamiehen, kuin mies kenet tahansa joka kelpaa? Kyllä se näyttää olevan niin, että miehet itse alentavat itsensä jahtaamalla kirjaimellisesti ketä naista vaan.
Sinkkuus on naisilla aina oma valinta ellei nainen ole tosi ruma. Miehillä sinkkuus taas ei ole oma valinta.
Nainen jos on kaunis niin se saa miehiä aina halutessaan.
M30
Kuka pakottaa miehen seurustelemaan naisen kanssa, oli se sitten kaunis tai ei? Ihan on miehen oma valinta, jos on mieluummin epätyydyttävässä suhteessa kuin sinkku.
Saat vaatia vaikka kuuta taivaalta, mutta ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta sitä sinulle antaa.
"Menit ääripäähän.
Masentuminen isojen menetysten takia on normaalia, mutta jos jää loppuiäkseen vellomaan siihen menetykseensä ja masentuu joka ikisestä asiasta vaatien jatkuvaa ymmärtämistä ja hoivaa, sellainen ihminen on äärettömän raskas elämänkumppani.
Valitettavasti se vaan on näin."
Hyvin kommentoitu.
Olen törmännyt muutamaan masentuneeseen ja paras reitti tervehtymiseen on auttaa sopivasti, eli ohjata tämä itse suorittamaan asioita, jotka kohentavat elämää. Näillä kaikille aiemmat suhteet tuntuivat olleen jonkinlaista ripustautumista ja heittäytymistä toisen hoivattavaksi, joka sitten lopulta oli johtanut toisen uupumiseen ja eroon. Masentuneen kanssa ei kannata alkaa romanttiseen suhteeseen, ainakaan ennen kuin on tervehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?"
Voi kuule kultaseni; totta kai saat haluta ihan mitä vaan, mitä pieneen päähäsi pälkähtää.
Minäkin haluasin miehen joka olisi normaali, sekä järjeltään että tunne-elämältään. Haluan ,mutta sama kuin haluta tähteä taivaalta.
Sellaista se on aikuisten maailmassa. Satukirjat on satrukirjoja, haaveet on haaveita. Joko alistuu ja tyytyy vähempään - tai elää yksin kuten minä. Minä en tyydy, joten sinkkuelämä on sitten se paras vaihtoehto. Ehkä sinullakin?
Aika jännä että naiset saa rajata miehet pituuden perusteella, mutta miehet ei saa vaatia edes normaalipainoa naisilta. Asia selvä
Naiset "saa" rajata miehet pituuden perusteella ilman pelkoa sinkuksi jäämisestä tasan niin kauan, kun miehet suostuvat suhteeseen naisen kanssa, jolle pituus on kriteeri. Jos miehet kieltäytyvät suhteesta näin pinnallisten naisten kanssa, niin siihen loppuu se "saaminen". Ei ole naisten syy, että miehet käytännössä eivät kieltäydy suhteesta sillä perusteella, että nainen on pinnallinen.
Tämä on provonakin väsynyt aihe.