Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?

Vierailija
03.02.2024 |

Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää? 

Kommentit (427)

Vierailija
261/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mäkin haaveilla älykkäästä miehestä, jolla ei ole päihde- tai peliriippuvuuksia eikä mt-ongelmia, mutta enpä ole sellaisiin törmännyt.

Viidestä miehestäni neljä on osoittautunut alkkikseksi.

Eikä kellään ole lukenut otsassa "jännä", vaan kaikki ovat omasta mielestään olleet "kilttejä".

Yksi oli muuten ok, mutta työmoraali taipui sen verran, että peräännyin. Oli opportunisti, joka kavalsi työnantajaltaan. Oletan, että olisi tehnyt saman muissakin kuin työsuhteissa.

Jokaisella keskiasteen tai korkea-asteen koulutus, kaikki hyväpalkkaisia ja päällisin puolin miellyttäviä. Eli ei edes persuja.

Mutta koska viiden äijän otos on tuollainen, jätän jatkossa pitkäaikaissuhteet väliin. Mulla on varallisuutta neljännesmiljoona eikä sitä hassaa joku kikkelityyppi.

Vierailija
262/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tämä nainen vanhentua? Saako tulla ryppyjä? Mites liikkuminen, jos käykin vaikeaksi. Olisiko sinusta omaishoitajiksi? Mikäli ei, niin ota joku nukke. 

Riittääkö psyykkinen tasapaino parin vuosikymmenen yhteiseloon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tämä on kyllä helmi:

"Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. "

AP:lla ei ole varaa seksinukkeen joten koittaa löytää oikeaa naista uhrikseen.  

Vierailija
264/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että Jha äänestävä mies saa Thaimaasta ostettua itselleen köyhän baarinaisen, ei tarkoita että suomessa hoitajana työskentelevä "aasiatar" olisi sellaisesta miehestä tippaakaan kiinnostunut. Suomessa sillä hoitajalla on ihan oma vaatimustaso miehelle. Aasian päässä se on rahasta kiinni.  

Tätä olen myös ihmetellyt. Mennään asiaan hakemaan "kauniinmpi" nainen, mutta palataankin sieltä ei niin kauniin naisen kanssa. Onko syy siinä että nainen on valittu humalassa jolloin kaikki näyttää paremmalle?

AP:lla aina saa toivoa vaikka lottovoittoa. Sitä ei kukaan kiellä. Sitä kutsutaan haaveilemiseksi.  

Kolme tuttua hoitsua on jo löytäneet täältä miehen, joten olet väärässä.

Vierailija
265/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n tämä on kyllä helmi:

"Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. "

AP:lla ei ole varaa seksinukkeen joten koittaa löytää oikeaa naista uhrikseen.  

Tottakai haluamme naisen, joka nalkuttaa aamusta iltaan ja joka kailottaa menemään, niin että aina saa hävetä silmät päästään.

Vierailija
266/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse laitoin Tinderissä tilaukseen juuri tuon kaltaisen naisen, sen lisäksi että ikä alle 25. Arvaa onko yhtään vastausta tullut. Pitäisi varmaan tyytyä rumaan tavikseen tai olla yksin. Ei ihme että miehet katkeroituu.

M43

Tinder ei ole mikään pimppiwolt

Vierailija
267/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan mäkin haaveilla älykkäästä miehestä, jolla ei ole päihde- tai peliriippuvuuksia eikä mt-ongelmia, mutta enpä ole sellaisiin törmännyt.

Eikä kellään ole lukenut otsassa "jännä", vaan kaikki ovat omasta mielestään olleet "kilttejä".

Yksi oli muuten ok, mutta työmoraali taipui sen verran, että peräännyin. Oli opportunisti, joka kavalsi työnantajaltaan. Oletan, että olisi tehnyt saman muissakin kuin työsuhteissa.

Jokaisella keskiasteen tai korkea-asteen koulutus, kaikki hyväpalkkaisia ja päällisin puolin miellyttäviä. Eli ei edes persuja.

Mutta koska viiden äijän otos on tuollainen, jätän jatkossa pitkäaikaissuhteet väliin. Mulla on varallisuutta neljännesmiljoona eikä sitä hassaa joku kikkelityyppi.

Sinun oma tasosi ei vaan riitä parempiin miehiin. Valitettavasti

Vierailija
268/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ottaisin samanlaisen miehen mutta kaikilla on joko mielenterveys- tai päihdeongelma tai pahimmassa tapauksessa molemmat. Olen tavannut hyvin koulutettuja miehiä, joilla on ollut mielenterveysongelmia jatkuvasta hysteriasta ja ahdistuksesta väkivaltaisuuteen tai  persoonallisuushäiriöön. 

Matalammin koulutetuilla päihdeongelmia ja sekopäisyyttä. Sivistyksen puute näkyy jo puheessa, joten ei kiitos. 

Ei saa yleistää ja poikkeuksia on mutta aika hankala näitä poikkeuksia löytää. 

Vierailija
269/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itsekin olet kaunis/komea, hoikka/normaalipainoinen, mt- ja päihdeongelmaton, voit vaatia samaa toiselta. Jos olet noiden vastakohta, miten voit vaatia muilta mitään?

Voihan sitä vaatia, mutta on kyllä vaikea löytää tuommoista tässä 35-45v ikähaarukassa. Todella moni mies on antanut itsensä lösähtää. Mä en vaan koe miestä, jolla on ylimääräistä vyötäröllä, puoleensavetävänä. Sitten pitäisi olla niitä sosiaalisia taitojakin. Vaikeaksi menee.

Vierailija
270/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi, 42v ja sinkku. 

Mutta on vaikea löytää normaalipainoista, komeaa, mt- ongelmatonta miestä. Plussaa olisi se, että mies ei valita, ja olisi suht hiljainen. Mistä tällaisen timantin löytää?

Mä kans naisena kaipaisin tällaista miestä. Missä nää liikkuu? Oon ihan valmis itse iskemään, jos vastaan tulee.

Vierailija
271/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsekin olet kaunis/komea, hoikka/normaalipainoinen, mt- ja päihdeongelmaton, voit vaatia samaa toiselta. Jos olet noiden vastakohta, miten voit vaatia muilta mitään?

Voihan sitä vaatia, mutta on kyllä vaikea löytää tuommoista tässä 35-45v ikähaarukassa. Todella moni mies on antanut itsensä lösähtää. Mä en vaan koe miestä, jolla on ylimääräistä vyötäröllä, puoleensavetävänä. Sitten pitäisi olla niitä sosiaalisia taitojakin. Vaikeaksi menee.

No todellakin! Mulla olis vain 2 krieeriä: ei ylimääräistä vatsan seudulla, koska en vaan pysty kiihottumaan sellaisesta, ja sitten sosiaalisesti miellyttävä. Ei löydy, kun miehet ei joko tajua tuota keskivartalon kunnossapitoa tai jos se on kunnossa, niin sosiaalinen puoli mättää, liian päällepäsmäröiviä mun makuun. Surullista. 

Vierailija
272/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimäiseksi sun varallisuudella ei ole miehille hevonveetun väliä. Ellet sitten kailottamalla herätä häntäheikkien huomiota.

Toiseksi sun statusvaatimukset kerrottuna pärställäsi ja perseen koolla jättää ilmeisesti jäljelle vain alkkiksia ja muita ongelmaisia, joten laske sitä rimaa jostain kohdasta tai jää vanhapiikomaan varallisuutesi kanssa. Ketään ei juurikaan kiinnosta.

Vierailija
273/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota koira. Siinä sa tarkemmin valita ominaisuudet!

Koira sitoo paljon enemmän kuin vaimo.

Vierailija
274/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkkelit uhoaa kuinka aasialainen nainen on paras ja karu fakta on että suurimmalla osalla näistä kelan tuilla elävistä ei tule koskaan olemaan varaa aasialaiseen naiseen :D

Pitää hakea nainen tänne, sitten elättää se nainen sekä naisen suku kaupan päälle. Monellako pitkäaikaistyöttömällä on tähän varaa...

Pitäisiköhän ottaa yhteyttä Sanoma-konserniin, että yrittäisivät keksiä keinon, jolla tänne saataisi naisia, jotka eivät ole tukielättejä? Vähän raskasta luettavaa tuollaisten naisoletettujen sama virsi lähipiirinsä miehistä.

P.S. Suomeen tulee kokoajan aasialaisia hoitoalan naisia, joten nyt ei tarvitse matkustaakaan saadakseen kivan aasiattaren.

Näin

Säälittävin tällainen aasialaisen reppana aviomies joka lähettelee dickpickejään suomalaisnaisille selittäen, että kun ei koskaan ole suomalaiselta saanut.

Sitten nämä näyttävät kuvat hänen rouvalleen. Aikamoinen kakkismyrsky siitäkin nähtiin.

Vierailija
275/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi, 42v ja sinkku. 

Mutta on vaikea löytää normaalipainoista, komeaa, mt- ongelmatonta miestä. Plussaa olisi se, että mies ei valita, ja olisi suht hiljainen. Mistä tällaisen timantin löytää?

Mä kans naisena kaipaisin tällaista miestä. Missä nää liikkuu? Oon ihan valmis itse iskemään, jos vastaan tulee.

Kotona 15-20v pitkässä liitossa kasvattamassa lapsia. Olisi ehkä kannattanut miettiä noita juttuja ennen seinää.

Vierailija
276/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen on rukoilemista pirulle. Jo asenteesi kertoo, millainen olet ja miksi et löydä naista rinnallesi. Toki vaatia saa. 

Vierailija
277/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävin tällainen aasialaisen reppana aviomies joka lähettelee dickpickejään suomalaisnaisille selittäen, että kun ei koskaan ole suomalaiselta saanut.

Sitten nämä näyttävät kuvat hänen rouvalleen. Aikamoinen kakkismyrsky siitäkin nähtiin.

:D

Jutut menee jo melko epätoivoiseksi mt-huuruiseksi fantasiaksi.

Vierailija
278/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun oma tasosi ei vaan riitä parempiin miehiin. Valitetta

Uskon että riittää, hän vaan vetää puoleensa tuollaisia urpoja jostain syystä. Itse sain viidennellä kokeilulla hyvän miehen, olin itsekin siinä vaiheessa jo luovuttanut.

Vierailija
279/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaadittu. On ihan itsesi asia mitä vaadit.

Onnea etsintään! 

Vierailija
280/427 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.

M30

Saahan sitä asettaa vaikka mitä kriteerejä haluaa, mutta ei se tarkoita, että kriteerit täyttävien naisten olisi pakko sinut vslita. Heilläkin on omat kriteerinsä.

Mä löysin vaatimuksiani vastaavan naisen etsimällä ulkomaalaisesta deittisovelluksesta. Koska tarjontaa oli paljon, vei se jonkin verran aikaa. Maassa josta vaimo löytyi, kulttuuri on ystävällistä ja kasvojen menetys olisi häpeällistä, siksi he ovat myös rehellisiä. Ovat asuinpaikasta riippuen enemmän tai vähemmän tapauskovaisia ja sen myötä itsekunniotus huipussaan. Ja koska asuvat perheensä kanssa siihen saakka, kunnes sopiva kumppani löytyy, eivät ole myöskään seksihurjastelijoita. Omanikin oli neitsyt tavatessamme. Heillä on myös omat kriteerinsä, mutta kunnollinen, työssäkäyvä, ei päihdeongelmainen pohjoismaalainen mies on siellä kovassa huudossa. Ja koska heidän kultturinsa on hyvin perhekeskeinen, on turvallista perustaa perhe tasapainoisen, kunniallisen ja kunnioittavan naisen kanssa.