Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä haluanko erota

Vierailija
03.02.2024 |

Meillä on useampi vuosi takana, lapsetkin vielä pieniä. Miehellä todella hankala luonne, ei keskustele mistään ongelmista, ei osaa kuunnella kunnolla tai vastata mihinkään niin kummempaa, siis silloin jos asia kohdistuu häneen, . 

Ei siedä kritiikkiä tai kyseenalaistamista, vaikka asiasta olisi puhuttu monet kerrat aiemminkin ja olisi itse luvannut muutosta, lähes joka kerta kääntää minun niskaan kaiken ja suuttuu. Riidoissa provosoi tarkoituksella ja itse esittää rauhallista, mutta on passiivis-aggressiivinen, sitäkään ei myönnä. 

Riidassa uhriutuu ja käyttäytyy minua kohtaan niinkuin vihaisi minua. Seuraavana päivänä sovittelee ja on pahoillaan. Normaalisti arki sujuu, mutta nämä asiat hiertää ja olen alkanut epäillä, että rakastaako edes minua, sillä vihaisena on niin kylmä ja tunteeton. Vaikka itkisin silmät päästäni saadakseni kontaktia, häntä ei hetkauta sekään. Puhuu miten kontrolloin häntä jos pyydän pienintäkään asiaa, samalla kun itse tuntuu tekevän juuri mitä haluaa ja odottaa minun tyytyvän siihen. Riitojen ulkopuolella kuitenkin on rakastava ja rakastan niin paljon sitä hyvää puolta hänessä, etten tiedä enää mitä tehdä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt isomman riidan jälkeen sanoin tarvitsevani aikaa ja tilaa miettiä suhdetta, sillä mies hyökkäsi henkisellä tasolla kimppuuni käyttäen traumataustaani minua vastaan, asioilla jotka olin hänelle hetkeä aiemmin kertonut. Tuntuu kuin hänessä olisi kaksi ihmistä. Hyvinä hetkinä tuo vaikka kuun taivaalta, mutta huonoina puhuu ja käyttäytyy niin kylmästi ja loukkaavasti, että en tunnista samaksi ihmiseksi edes. Käyttää jokaista heikkoa kohtaani aseena minua vastaan, ei välitä tunteistani vähääkään ym. 

Vierailija
2/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa suhteista on paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteks te enää ollenkaan sillä lailla?

Vierailija
4/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihoit?

Vierailija
5/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihoit? 

Oletpas hupsu. 

Vierailija
6/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteks te enää ollenkaan sillä lailla? 

tolla lailla ollaan. 

Vierailija
7/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, ettei kykene rakastamaan täysin. Oma agenda loppujen lopuksi tärkein.

Vierailija
8/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet valinnut vastuuttoman adhd-tapauksen. Lusikoi vaan itse oma soppasi, kuolemaan asti.

Vierailija
9/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi narsisti.

Vierailija
10/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut samanlaisista tapauksista. Jopa sellaisista, jossa mies nauraa kun vaimo itkee.

Silloin ei sitten enää  itketä miehen nähden. Eletään tunteettomana robottina ja sehän käy miehelle hienosti. Tämä johtaa lopulta toisiin naisiin.

Vierailija
11/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet valinnut vastuuttoman adhd-tapauksen. Lusikoi vaan itse oma soppasi, kuolemaan asti.

Ei tuo kyllä ADHD:lta kuulosta

eri

Vierailija
12/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla erota koska se mies on komea ja pitää sinua talutusnuorassa. On varmaan narsistikin vielä. Ei kukaan täysijärkinen olisi tuollaisessa suhteessa.