Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talsa: Ammattikouluissa kytee aikapommi.Ammattikoulusta valmistuvat ei välttämättä osaa edes lukea tai kirjoittaa, laskemisesta puhumattaka

Vierailija
03.02.2024 |

ei yllätä

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexander Stubbin yleistiedon aukot paljastuvat tv:ssä

Seuraava kysymys kuuluu, kuinka paljon on viisi potenssiin kolme. Kysymys vetää Stubbin hiljaiseksi.

Mä oon tosi huono matikassa. 75? presidenttiehdokas veikkaa. Oikea vastaus on 125.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/17363be0-1db0-4a7f-a585-d2e0ab5…

Tuo on vielä helppo, mutta 3 potenssiin viisi olisi paljon pahempi jo laskea nopeasti päässä. Stubb oli koulussa huono, eikä hän ole mitenkään fiksu muutenkaan. Suomi tarvitsee lisää mªahanmuuttoa: siinä vastaus keskustelun avauksen ongelmaan!

Vierailija
82/83 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hyvä matematiikassa ja sain amiksesta hyvät paperit. Töitä ei kuitenkaan tunnu saavan mitenkään. En kelvannut edes postinjakajaksi vaikka hain 3 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä porukka jatkaa ammattikorkeakouluun ja hupsis, koko homma paljastuu työelämässä.

On jo paljastunut. Kesäharjoittelijainsinöörimme teki tutkimustyötään ja oli kirjoittanut työntekijöille ohjeen asiasta. Luin ohjeen huonosti kirjoitettua tekstiä työtoverilleni. Työtoveriani hymyilytti ja hän käski minun korjata tekstin oikeinkirjoitus ja viedä paperi takaisin insinöörillemme.