Mikä vaivaa ihmistä, joka ottaa yhteyttä puolisonsa exään kertoakseen vain kuinka hyvin heillä menee?
Miten onnellisia ja rakastavaisia ovat. Yritti provosoida kun tietää, etten itse ole voinut hyvin.
Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu?
Kommentit (43)
Itse kulisseja pitäneenä, en usko että ihminen, jolla on tarvetta todisteela onnellisuuttaan, ei ole onnellinen. Nykyisessä suhteessa en hiisku kenellekkään mitään ja haluan pitää matalaa profiilia, koska olen oikeasti onnellinen.
Ei ole moista omalle kohdalle kyllä koskaan sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Yritti pudottaa sinut pohjalle, jotta nousisit sieltä kukoistukseesi. No, eipähän onnistunut, voit jatkaa luuserina.
Sinähän se luuseri olet, ei kukaan muu😇
Ilmeisesti samanlainen, jota ap kuvaili.
Vierailija kirjoitti:
Trolli ;D
Valitettavasti ei ole.
Mistä se johtuu, että onneton ihminen haluaa tuoda esille itseään onnellisena? Olen kuullut tästä usein mutta en ymmärrä tällaista ilmiötä.
Oikeasti menee huonosti, mutta jollekkin pitää päästä purkamaan huonoa itsetuntoa
no kieltämättä aika erikoista, en keksi itse mitään syytä miksi mun exän nyxän pitäisi ottaa minuun yhteyttä eikä myöskään mun nyxän exän muhun..ne joilla on kova tarve osoittaa muille "onnellisuuttaan" ovat tosiaan itse kaikkea muuta. ei terve ihminen halua lähteä ns. lyömään toista, jos siis on ollut tiedossa että sulla ei juuri nyt mene niin hyvin.
Eihän sellaisesta ihmisestä tule kuin kaksi kirjainyhdistelmää mieleen: mt tai wt.
tai no joo, onko exässäsi kenties narskupiirteitä ja se on saanut sen nyxän jotenkin ylipuhuttua tohon = kuvittelemaan että se on hyvä idea tehdä noin eli oikeasti exä pyörittää tota nyxää 100-0.
Häneltä voi ensi kerralla kysyä, eikö hänellä ole muuta tekemistä ja tunteeko hän itsensä yksinäiseksi, kun exälle soittaa.
No kysyitkö tältä, että soitit sitten minulle kertoaksesi tämän ja miksi?Olisin ainakin itse kysynyt, että miksi tämän asian pitäisi minun persettä kutittaa.
Vierailija kirjoitti:
tai no joo, onko exässäsi kenties narskupiirteitä ja se on saanut sen nyxän jotenkin ylipuhuttua tohon = kuvittelemaan että se on hyvä idea tehdä noin eli oikeasti exä pyörittää tota nyxää 100-0.
Jaa, että onko. No on.
Vielä typeränä ihmisenä halusin vähän varoitella häntä kun laittoi viestiä minulle muista asioista alun alkaen. Kuunteli mutta ei ottanut tosissaan vaan päinvastoin, myöhemmin julisti heidän suhdettaan kuin mitäkin suurempaa rakkaustarinaa. Varoitin kerran ja tulos oli se, että he haluavat nyt kertoa asioistaan kuinka onnellista ja ihanaa on. Minusta on tehty ilkimys ja paha, vaikka itse sain henkisiä, että fyysisiä arpia siitä suhteesta. Myös ulkopuolisien silmien alla.
Miten vain. Voin niin paljon paremmin nykyään kuin suhteeseen verrattuna, että minulle on aivan sama mitä sekoilevat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Naiseus.
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.
M 52
Vierailija kirjoitti:
Itse kulisseja pitäneenä, en usko että ihminen, jolla on tarvetta todisteela onnellisuuttaan, ei ole onnellinen. Nykyisessä suhteessa en hiisku kenellekkään mitään ja haluan pitää matalaa profiilia, koska olen oikeasti onnellinen.
Olen tästä osittain eri mieltä, minusta tämä on lapsellinen yleistys. Ihmiset on erilaisia ja heillä on erilaisia tapoja olla onnellisia ja tuoda tai olla tuomatta sitä esiin. Esimerkiksi somessa hehkuttamisesta ei voi suoraan päätellä että kyse olisi kulissista. Tuollainen ajattelutapa perustuu harhaan, jossa kaikki reagoisivat samoihin tunteisiin ja ajatuksiin samalla tavalla, mutta näinhän ei ole.
Sen sijaan aidosti onnellinen ihminen ei minusta ole pahantahtoinen tai katkera, joten tarve loukata kumppanin exiä on kyllä minusta vahvassa ristiriidassa onnellisuuden kanssa. Mutta kyllä osa niistä rasittavuuteen asti uutta onnea mainostavista pareista on ihan aidosti rakastuneita. Sitä vaan tyydytään hehkuttamaan omille ystäville exän naamaan hieromisen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuota itsekin mietin.
Haluaa vain lannistaa sinua. Itse en pitäisi minään.
Voipa olla että tietää että heidän suhteensa alussa eksäsi kävi molempien sängyissä yhtä aikaa kun petti sinua. Vähemmästäkin tulee epävarmaksi.
Neuvo: Älä ikinä, koskaan vastaa heidän viesteihin.
Heillä on vain yksi päämäärä: vaikuttaa sinuun, tunteakseen itsensä olevansa sinua ylempänä.
Mitä enemmän reagoit, sitä enemmän he saavat tyydytystä. Mitä vähemmän reagoit, sen vähemmän he sinuun ottavat yhteyttä ja hakevat samaa impulssia toisistaan eli valtaa.
No, itsekin jo hokasit että mistä on kyse. Älä ole niiden kanssa missään tekemisissä. Pärjätköön keskenään