Sopiiko lihavalle 40-vuotiaalle naiselle lyhyt tukka?
Olen pyöreäkasvoinen ja silmälasipäinen melkein 40-vuotias nainen. Mulla on olkapäille ulottuvat hiukset tällä hetkellä mutta harkitsen kovasti oikeasti lyhyen pixie-tukan leikkaamista kampaamossa itselleni.
Mietin vaan että tekeekö se minut jotenkin maskuliinisen ja vanhan näköiseksi kun olen aika lihava ja pitkähkö naiseksi. Haluaisin kokeilla pixietä mutta edelleen näyttää naiselliselta "low effortilla". Onko mahdollista?
Kommentit (18)
Mulla on niskaan saakka. Alan helposti muistuttaa monalisaa jos hiukset roikkuvat.
Kokeile. Voit meikata enemmän jos maskuliinisuutta pelkäät. Kyllä tukka kasvaa, jos et tykkääkään.
Lihavuus ei sovi naiselle. Eikä miehelle.
Sopii jos olet Prideen osallistumassa jopa suotavaa.
Mene katsomaan pridekulkuetta. Siellä on klaneja rummoja pilvin pimein.
Ne laittaa muuten femmet kävelemään reunoilla ja padonrakentajat piiloon keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ei sovi naiselle. Eikä miehelle.
Sitä ei kysytty. Pidä huoli omasta painoindeksistäsi.
Sopii, jos laitat myös raidat sateenkaaren väreissä. Life hack: voit kompensoida ylipainoa ja luontaista rumuutta myös tatuoinneilla ja lävistyksillä, mitä useampi, sen parempi.
Kyllä sopii. Hyvin leikattu ylöspäin suuntautuva lyhyt kampaus tekee paljon pirtsakamman näköiseksi tuossa iässä, kun kasvot lähtee valahtamaan alaspäin. Kaikki ylös mikä liikkuu, on hyvä ohje! Hyvä kampaaja osaa kyllä leikata naisellisen lyhyen kampauksen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile. Voit meikata enemmän jos maskuliinisuutta pelkäät. Kyllä tukka kasvaa, jos et tykkääkään.
Just toi on se mitä mä pelkään, kun en hirveästi tykkää meikata mut haluan silti olla naisellisen näköinen. Kai pitää pitäytyä pitkässä tukassa kun en halua näyttää "äijämäiseltä".
-Ap
Vaarana on se että alat näyttää tätimäiseltä. Haluatko?
Minulle ajelttiin tänään sivuilta ja takaa kahden millin sänki, päälaella parin sentin pituinen tukka. Ihan sama sopiiko se muiden mielestä, kunhan itse viihdyn tässä olomuodossa. N66
Ei se tukka maskuliinisuutta lisää tai vähennä. Leikkaa vaan ja kokeile. Voi olla sexy.
Kyllä lyhyt tukka sopii lihavalle, mutta en suosittele jättämään liian lyhyttä tai siiliä sivuille. Miehinen look syntyy useimmille. Pehmeä naisellinen pixie toimii varmasti paremmin. Ja sit shokkivärit unholaan. Ihan hirveitä!!
Merja Kyllösen paino on tainnut vaihdella paljon, mutta tukanleikkuu kyllä on se asia josta häntä vuolaasti kehuttiin oikealta, vasemmalta ja keskustasta. Nuorensi ja modernisoi ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sopii. Hyvin leikattu ylöspäin suuntautuva lyhyt kampaus tekee paljon pirtsakamman näköiseksi tuossa iässä, kun kasvot lähtee valahtamaan alaspäin. Kaikki ylös mikä liikkuu, on hyvä ohje! Hyvä kampaaja osaa kyllä leikata naisellisen lyhyen kampauksen.
Heh, no ei ole vielä kasvot valahtaneet alaspäin :D
Olen aina pitänyt hiukseni lyhyenä, mutta en leikkauta pixietää. Minulla on myös ylipainoa, leveät suomalaiset leukaperät ja näyttäisin pixien kanssa täydelliseltä Priden rekkakuskilta. Pixie sopii enemmän ovaalin muotoisille kasvoille.
Hyviä lyhyiden hiusten muotoilijoita on vähän, koska kysyntää on vähän. Kaiva sellainen jostakin, mutta älä usko yhtäkään kampaajaa ennen kuin hän on näyttänyt kuvia töistään. Olen nimittäin muutaman kerran erehtynyt ja lopputulos on nimenomaan rekkakuski-pixie.
Pyöreisiin kasvoihin sopii paremmin pitkät otsahiukset ja mahdollisimman vähän ohennuksia. Silloin hiuksia on helppo laittaa , muokkailla pöyheiksi /kiharaksi ja mitä sitten keksiikään. Päähän voi tökkiä pantoja yms.
Lyhyet hiukset nuorentaa kaikkia naisia.
irrelevant, oot lihava, tee mitä haluut. Ei muuta mitään.
Ei.