Jos et ekalla kierroksella äänestänyt
Niin ketä olisit äänestänyt?
Jos äänestät nyt niin kumpaa?
Kommentit (19)
Noin miljoona äänioikeutettua ei äänestänyt. Joka neljäs äänioikeutettu ei äänestänyt.
Noin 1.5 miljoonaa äänesti muita kuin näitä jatkoon päässeitä.
2,5 miljoonaa suomalaista voi siis äänestää nyt vielä jompaa kumpaa halutessaan.
Ehkä joku jatkoon päässeitä äänestäneitäkin vaihtaa vielä ehdokastaan.
Jos mietit että kannattaako äänestää, niin nyt jos koskaan. Kansa päättää onko johdossa enempi kansanmies puutteineen vai eliitin etuja ajava puutteineen.
En äänestänyt ekalla kierroksella, enkä äänestä nytkään. Kaikki ehdokkaat olivat huonoja. Olisin äänestänyt jos olisi ollut esim. Marin ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt ekalla kierroksella, enkä äänestä nytkään. Kaikki ehdokkaat olivat huonoja. Olisin äänestänyt jos olisi ollut esim. Marin ehdokkaana.
Jos olisi pakko valita toinen niin kumpi?
Vierailija kirjoitti:
äänestäkää 5
Nyt se ei enää auta vaan pitää valita vähemmän huono. Ettei enemmän huono voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äänestäkää 5
Nyt se ei enää auta vaan pitää valita vähemmän huono. Ettei enemmän huono voita.
äänestäkää 5
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättömiä oli 25% ja se on paljon. Voitte todella nyt vaikuttaa jos haluatte.
Varsinkin jos nyt moni ekalla kertaa äänestänyt ei halua mennä äänestämään kumpaakaan vaikka sekin kannattaisi.
On valittava pienempi paha. Itse äänestin Jussia niin kai mä nyt äänestän pienempää pahaa eli Pekkaa vaikka Rehn olisi ollut paras.
Yhden äänen vaikutus on kuitenkin vain yksi ääni. Yhdestä äänestä ei tule miljoona ääntä, äänestipä miljoona muuta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättömiä oli 25% ja se on paljon. Voitte todella nyt vaikuttaa jos haluatte.
Varsinkin jos nyt moni ekalla kertaa äänestänyt ei halua mennä äänestämään kumpaakaan vaikka sekin kannattaisi.
On valittava pienempi paha. Itse äänestin Jussia niin kai mä nyt äänestän pienempää pahaa eli Pekkaa vaikka Rehn olisi ollut paras.
Olisit äänestänyt Rehniä ekalla. Silloin jo tiedettiin, että vain hän voi voittaa Stubbin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit että kannattaako äänestää, niin nyt jos koskaan. Kansa päättää onko johdossa enempi kansanmies puutteineen vai eliitin etuja ajava puutteineen.
Molemmat ovat eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänestit Jussia?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit äänestänyt Rehniä ekalla. Silloin jo tiedettiin, että vain hän voi voittaa Stubbin.
Olisinkin mutta tiesin ettei muut äänestä tarpeeksi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänestit Jussia?
Koska tiesin että Rehn ei pääse kakkoskerrokselle niin halusin näyttää äänelläni edes kannatukseni perussuomalaisille. Että meitä on paljon.
En äänestä homoa koskaan. Ei ne ole edes ihmisiä.
Altolaa, Stubbia, Haavistoa tai Rehniä.
Äänestän sitä, jota haukutaan eniten tällä palstalla.
Kuinka paljon Suomessa on laitoksissa makaavia muistisairaita, jotka eivät ymmärrä äänestämisestä tuon taivaallista? Luulen että aika suuri osa äänestämättä jättävistä on tässä joukossa.