Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT: Petteri Orpo Ykkösaamussa!

Vierailija
03.02.2024 |

Aika hyvin editoitu, melkein näyttää kuin olisivat samassa studiossa.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo: Taisteluni (ammattiliittoja vastaan)

Vierailija
62/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä haastattelutaktiikkaan kuuluikin antaa Orpon ihan rauhassa sokeltaa ja tehdä nuo aivopieru ulostulot, eipähän jää Petterin asenne kellekään epäselväksi."

No voi olla. Mutta toimittaja jätti kyllä erikoisesti useassa kohdassa paikan käyttämättä. 

Mitä vihjaat, täähän on läntinen demokratia, jossa tiedotusvälineillä täysvapaus 🤣

Mitäs demokratiaa sellainen on, jossa poliittinen lakkoilu halutaan lailla kieltää? Sellainen kuuluu totalitarismiin. Demokratiaan sellainen ei kuulu.

Sellainen on puhdasta kansallissosialismia. Persut luulivat saavansa nas seilun pelkät herkut ja ma mut ulos, mutta näyttää, ettei ma mujen tuloa estetä mitenkään (lue päivän uutiset), mutta otetaankin ammatti

Tämä on oikeasti persujen tavoite. Eivät kovin huudelleet ennen vaaleja. Mutta fiakaalikonservatiivi ja "0sosiaaliturva on luksustuote", johon meillä.ei ole varaa kyllä viittasi.

Persut vie koko hyvinvointivaltion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että Amerikassakin, kaksipuoluemaassa, ammattiliittojen kaatuminen johtui mafian soluttautumisesta järjestöihin ja laajasta korruptiosta, Suomessa riittää pelkästään itsekeskeiset poliitikot ja tyhmät äänestäjät. Olemmeko näin alas vajonneita kansana?

Vierailija
64/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaherkumpu laihtunut/sairas? 

Ozembic- nainen. Kaikki julkkisnaiset käyttää nyt sitä lääkettä. Ja joutuu loppuikänsä käyttää.

Jos niin on, ei ainakaan kaunista ennen niin hyvännäköistä ja -oloista naista.

Vierailija
65/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa seki elää viel.

Vierailija
66/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
67/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Purra totesi MTV:llä, että lisäsopeutusten tarve on jopa kolme miljardia euroa tällä vaalikaudella. Ylen Ykkösaamussa esiintynyt Orpo puolestaan puhui 1,5 miljardista eurosta."

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskustan-saarikko-orpon-ja-purran-las…

Petteri brassaili Brysselissä kaksi päivää, jona aikana Riikka toimi pääministerinä. Kahdessa päivässä Riikka sai tuplattua (+100%) lisäleikkaukset.

Vierailija
68/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Orpo ei vain ole uskottava pääministeri. Kun häntä kuuntelee tulee tunne, että ei itsekään usko siihen mitä sanoo. 

Tämän viikon lausunnoista tulee lisäksi vaikutelma, et hän ei tiedä mitä puhuu, mistä puhuu tai edes miksi puhuu. Miten maan keulamies voikin olla noin kujalla ja vietävissä.

Syksyllä Li ja oliko Tuppurainen, en muista, tervasivat Orpon tietämättömyydestä a-studiossa. Vaikutti olevan täysin kujalla omien lakialoitteidensa vaikutuksista ja yleisemminkin sosiaaliturvasta, miten se toimii jne. Että sinänsä ei mikään yllätys tuo kujalla olo. Ihmettelen vaan edelleen jatkuvaa kokkareiden gallupsuosiota.  Onko ihmset todella niin tyhmiä, että uskovat nuo sekavat ja ristiriitaiset selitykset vai niin ahneita ja luottavaisia, ettei heille itselleen satu sairastumista, onnettomuutta, avioeroa tms.? 

Vierailija
69/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää paskaa puhuu Orpo. Väitti äsken, etteivät hallituksen temput muka heikennä työntekijän asemaa.

Jätkä ei jumalauta ole itse tehnyt päivääkään töitä. Tuolla päästelee aivopierujaan.

Tervaa ja höyheniä kehiin!

Petteri ei olisi asemassaan, mikäli palkansaajat eivät olisi äänestäneet häntä.

Sano muuta. Duunarimiehet pettivät äänestäessään kokkareita ja persuja. Nyt saadaan heidän ansiostaan Suomesta autoritäärinen valtio.

Vierailija
70/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakot oli petterille suuri yllätys. Kummallisia työläisiä kun eivät tottele. Orpo on suorastaan hämmästynyt ja pikkasen pöyristynyt.

Vierailija
71/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos ne työmarkkinauudistukset pitäisi tehdä, 20 vuoden päästä? Muualla pohjoismaissa ryhdytty ajat sitten toimeen.

Vierailija
72/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon taas kun haastatteluissa haastetaan enemmän, tulee usein valitusta että räkättää liikaa ja on hyökkäävä, tai että "kertoo liikaa omia näkemyksiä". Aina menee jommalla kummalla tavalla täällä, koskaan ei ole hyvä.

Vierailija
73/75 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen haastis ja hyvä vaan ettei päällehuudettu, on parempi olla hillitty ja edetä järjestelmällisesti kysymyksissä eteenpäin jotta aika varmasti riittää.

Vierailija
74/75 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tavoite on säilyttää Suomen kilpailukyky ja työpaikat Suomessa. AY-liike haluaa ajaa ne työpaikat ulkomaille.

Mä olen mieluummin työtön kuin teen töitä niin paskoilla ehdoilla ja palkalla, että käytännössä en hyödy työssäkäymisestä juuri ollenkaan, vaan ainoastaan pilaan terveyteni siellä. Suomesta on tullut ihan kehitysmaa. Ihmis-muurahaiset yrittää viimeiseen asti raataa puoli-ilmaiseksi yhä kiristyvien vaatimusten alla, jotta jotenkin mystisesti asiat paranisi. Ei tule tapahtumaan. Saahan sitä vaikka tappaa itsensä työllä, mutta tänne tulee valumaan jatkossakin yhä enemmän elätettäviä ulkomailta, ja omistakin yhä useampi luovuttaa, ja jättäytyy vapaaehtoisesti pois työelämästä kun ei enää jaksa, eikä jaksa uskoa parempaan.

Missä teillä hallituksen puolustajilla menee raja? Mihin ette enää itse suostuisi? Onko teidän mielestä elämisen arvoista elämää nöyrästi palvella, ja uhrata itsenne Suomi-jumalan alttarilla saamatta itsellene muuta kuin rupia persauksiin ja sen verran känttyä pöytään että pystytte jatkamaan raadantaa? 

En ole vielä irtisanoutunut, mutta olen pyöritellyt sitä mielessäni jo vuosia. Olen säännöllisessä päivätyössä (sote ala). Asun Helsingissä. Palkallani voin maksaa asumisen, ruoan, ja muut välttämättömät menot. Säästöön ei jää mitään, ja jos jotain isompaa on hankittava, se on hankittava velaksi. En tiedä miten rahat riittäisivät, jos minulla olisi lapsia, kun nytkin elän ihan kädestä suuhun.  

Uskon, ettei elämä työttömänä olisi oikeastaan yhtään huonompaa kuin nyt. Voi olla, etten yksin asuvana saisi tukia niin paljoa, että voisin jatkaa asumista nykyisessä asunnossa, mutta en ole niin kiintynyt tähän kämppään ettenkö voisi muuttaa. Köyhä olen nyt, ja köyhä olisin edelleen, mutta olisinpa ainakin vapaa.

Vierailija
75/75 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen Orpoa, on istunut oppositiossa 4 vuotta ja purrut hammasta, on täynnä vihaa ja pitää muita kuin kokoomuslaisia ahneina yhteiskunnan tukia suunnitellen hamuavina laiskiaisina. Anteeksi vain Petteri, mutta tälläisen kuvan sinusta saa näin takapenkin kansalaisena. olet ajatellut , että demokratia joutaa kuoppaan nyt kun vihdoin pääsen valtaan ja toteutan kaikki haaveeni. pois kaikki työehtosopimukset, minä sanelen. Sitähän se on  kun sanot , näin minä ymmärsin kun kuuntelin radio ykkösestä Vaaherkummun haastattelua maapallon läpi tänne kauas. Sanoit neuvotellaan , istutaan pöytään - mutta heti perään toistit , että hallitus ei taivu tippaakaan. Niin sulla ja Riikalla on se hallitusohjelma, mutta kun tämä menettelytapa kuulostaa minun huonokuuloisiin korviini diktatuurilta. Siltä se kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi