Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Top Gear Suomi Official - autoviihdeohjelmien kunkku rantautuu Suomeen

Vierailija
02.02.2024 |

Lauantaina 24.2 siis alkaa Nelosella ja Ruudussa. *Hiukan* myöhässä muista kansainvälisistä versioista, mutta eiköhän tästä ihan hauska show tule ;)

Luvassa puolisentoista tuntia triviaa, kilpailuja ja viihdettä autoista varmaan Suomen hauskimman, jollei niin viihdyttävimmän juontajakolmikon seurassa.

Alkuperäistä brittiversiota kunnioittaen Suomen oma Top Gear ei eroa merkittävästi siitä, mutta ehkä juuri sopivasti tehdäkseen tästä uniikinlaisen ohjelman "automakasiinien" kategoriassa!

Top Gear Suomi | Ruutu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Top Gear Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (741)

Vierailija
41/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI helvetti.

Vierailija
42/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee sellainen floppi, että oksat pois. Mistä vetoa, niin tuskin kolmea jaksoa ajetaan ulos primeen, joskus sitten ehkä yön tunteina pötköön muut, mitä on nauhoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas naurettavaa apinointia. Eikö mitään omaa keksitä?

Vastenmieliset esiintyvät, Ei tarvitse katsoa.

Huh huh.

Vierailija
44/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee sellainen floppi, että oksat pois. Mistä vetoa, niin tuskin kolmea jaksoa ajetaan ulos primeen, joskus sitten ehkä yön tunteina pötköön muut, mitä on nauhoitettu.

Tää oon viihde ohjelma niin vähän nuoremmat varmaan katsoo koko perheen kanssa. On hyvään aikaan laitettu heti Putouksen jälkeen, niin kyllä katsojakunnalle lauantaisin rupeaa riittämään katottavaa!

Oma on valinta jos ei katso, tässä yhteiskunnassa ei kun saa pakottaa katsomaan. Eka jakso kannattaa kuitenkin katsoa, että sitten saa ilmaista mielipiteensä. Jos ei oo muuta painavaa syytä kuin juontajien vihaaminen, turhaan täällä rääytään kun koko ohjelman alkamiseen on vielä kolmisen viikkoa!

Vierailija
45/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet mittaa ullia televisiossa. 

Vierailija
46/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koe-ajavat sähköautoja ja vertailevat missä paras range?

Voin kuvitella !

Vierailija
47/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koe-ajavat sähköautoja ja vertailevat missä paras range?

LISÄKSI he näyttävät revittelevän perinteisillä suomalaisilla rämä-autoilla sekä koettavat kisata siitä kuka pääsee pisimmälle päästöttömästi. Selänne näyttää trailerin mukaan olevan ilmeisesti laivan kipparina itse. Hauskoja tilanteita oikeasti tulossa, eikä menoa ja melskettä puutu. Ei tule olemaan lainkaan tylsä, vaan juontajien persoonat tulee varmasti esiin. Itse olen ainakin tätä mieltä!

Vierailija
48/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tai pari positiivista kommenttia täällä, joista olen samaa mieltä: varmasti viihdyttävä ohjelma tulossa.

Sitten nää loput kommentit täällä on ihan sairaita näin ihan täällä vauvan palstoja jo vähän aikaa lukeneena. Porukka on täällä liian skeptinen ja ennakkoluuloinen siitä että ohjelma ei vedä vertoja britannian Top Geariin, tai että ohjelma olisi tylsä. Tajutkaa nyt, että ei tän ohjelman olekaan tarkoitus olla samanlainen onnistunut kopio kuten merten toisella puolella olevan kulttisarjan, vaan Suomen tv-kentällä erilainen autopohjainen ohjelma jossa yhdistettynä viihdettä, joka on ottanut vaikutteita muualta, tässä tapauksesta UKsta.

Olen myös sitä mieltä että ainakin joitain Suomalaisia kiinnostelee autot, ja tän ohjelman myötä jotkut voi löytää tiensä autoilun maailmaan, ja saada kattavaa yleistietoa tavalla joka varmasti jää mieleen, jos jaksaa seurata sarjaa vaan.

Itse aion katsoa tätä suomen versiota sillä silmällä, että koetan hävyttää mielestäni clarksonin, hammondin ja mayn. He ovat brittien legendoja, nyt on mielenkiintoista nähdä miten suhtaudun tällaiseen kotimaiseen autoviihdeohjelmaan eri poppoolla ja erilaisilla läpillä ja nauruilla!

Vierailija
49/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Selänteen naaman. Eli ei pysty katsoo. 

Sen naaman ehkä vielä kestäisi, mutta sitä mökellystä en pysty kärsimättä kuuntelemaan. Voiko sitä katsoa ilman ääntä?

Vierailija
50/741 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oon viihde ohjelma niin vähän nuoremmat varmaan katsoo koko perheen kanssa. On hyvään aikaan laitettu heti Putouksen jälkeen, niin kyllä katsojakunnalle lauantaisin rupeaa riittämään katottavaa!

Oma on valinta jos ei katso, tässä yhteiskunnassa ei kun saa pakottaa katsomaan. Eka jakso kannattaa kuitenkin katsoa, että sitten saa ilmaista mielipiteensä. Jos ei oo muuta painavaa syytä kuin juontajien vihaaminen, turhaan täällä rääytään kun koko ohjelman alkamiseen on vielä kolmisen viikkoa!

Lol, jollain spedellä meni jo tunteisiin =D

Vierailija
51/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jakson kuvaus:

Jakso 1/9. Top Gear Suomi alkaa. Teemu Selänne, Ismo Leikola, Christoffer Strandberg ja Stig kaasuttavat Top Gear Suomen historiallisen jakson käyntiin! Jokaisen autointohimot ja ajotaidot pääsevät heti ensimmäisessä jaksossa todelliseen testiin. Vieraana Jari Litmanen ja Suomen rallin maailmanmestarit.

Mitäs mieltä tästä? Vieraana siis itse fudislegenda Liti!

Vierailija
52/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Veikkaan, että kolmen ensimmäisen jakson vieraat ovat Kaija Koo, Ellinoora ja Anna Puu. Ja tietenkin JVG joka jaksossa. Pitäähän Nelosen artistien saada vähän lisänäkyvyyttä.

Nelosella pyörineen ns. teaserin perusteella bongasin ainakin Jari Litmasen, Sami Hedbergin, Jarpin ja ehkä myös Jaana Pelkonen vilahti nopeasti.

Selvästi mukaan on otettu Nelosen vakiokasvoja toki, mutta myös esim Litmasen tapaisia virkistäviä uutuuksia on luvas!

Vaan missä on anna puu ja joku noista vakiovasureista eli rantala/milonoff/palenaama jotka kiertää joka formaatissa? Ja joku rokradiosta (tjsp) sanoman radiokanavilta. 

Vierailija
53/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ohjelma brittiversiona. Jos suomalaiset onnistuu puoliksikaan niin hyvin niin kelpo viihdettä luvassa. Aion ehdottomasti katsoa ainakin pari ekaa jaksoa. 

Joo tässä on varmasti sellaista originaalia tunnetta mukana. TG Suomen hostikolmikko vaikuttaa omanlaiselta ja omilta itseiltään. Jos eivät lähde matkimaan brittiversion juontajia, luulen että tästä voi tulla erittäinkin hyvä viihdeshow lauantain myöhäis-iltaan!

No ei tule eli sopii suomalaisen urvon makuun.

Vierailija
54/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto-ohjelmat on niin 90-lukua.

Vierailija
55/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä alkaa?

Vierailija
56/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä alkaa?

Lauantai 24 päivä helmikuuta klo 21. Kestää puolitoistatuntia

Vierailija
57/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto-ohjelmat on niin 90-lukua.

Tässä suomen Top Gearissa on ihan varmasti yhdistettynä hyvin auto-ohjelmat ja viihde, minkä Nelonen taitaa hyvin. 

Luulen ja touvon että hyvin erilainen show siis tulossa!

Vierailija
58/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen jakson kuvaus:

Jakso 1/9. Top Gear Suomi alkaa. Teemu Selänne, Ismo Leikola, Christoffer Strandberg ja Stig kaasuttavat Top Gear Suomen historiallisen jakson käyntiin! Jokaisen autointohimot ja ajotaidot pääsevät heti ensimmäisessä jaksossa todelliseen testiin. Vieraana Jari Litmanen ja Suomen rallin maailmanmestarit.

Mitäs mieltä tästä? Vieraana siis itse fudislegenda Liti!

Lisäksi tulevissa jaksoissa testataan mm. "Teiniautoja" ja Strandberg pääsee testaamaan Polestar 2 ja Porsche Taycan Turbo, mitkä Stig vie tehokierrokselle.

Mielenkiinnolla odottelen :)

Vierailija
59/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan missä on kiintiö mustat? 

Vierailija
60/741 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikkoon ei mahdu enää, kun mukana on kaksi ulkosuomalaista ja yksi sukupuolivähemmistön edustaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme