Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika on Antonio Floresissa?

Vierailija
02.02.2024 |

Heteromiehenä en ole mikään miesasiantuntija mutta olen hiukan hämentynyt uutisotsikoista tyyliin -Kolmasosa ei äänestäisi Haavistoa hänen puolisonsa takia. Mikä Antoniossa nyt muka on vialla, voisin päätellä, että hän on aika edustava ja komea mies, ainakin komeampi kuin minä itse olen ja haastattelujen perusteella ihan mukavan oloinen mies.

Kommentit (623)

Vierailija
601/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOMO

Älä loukkaa minua. Terveisin Sebastian Tynkkynen.. 🙄

Vierailija
602/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOMO

Älä loukkaa minua. Terveisin Sebastian Tynkkynen.. 🙄

Proud to be gay.

Joakim Vigelius, perussuomalaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonio oli kuulemma hyvä koulussa ja valmistui kirjanpitäjäksi Ecuadoriksi, mutta Suomessa piti kuitenkin mennä aikuislukioon.

Vierailija
604/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antonio oli kuulemma hyvä koulussa ja valmistui kirjanpitäjäksi Ecuadoriksi, mutta Suomessa piti kuitenkin mennä aikuislukioon.

Korjaan: Ecuadorissa.

Vierailija
605/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antonio ei ole mikään pikkupoika enää kuten ei ollut heidän tavatessaankaan. Positiivisesti yllättänyt persoonallaan ja osaamisellaan tv-ohjelmissa.

Haluan nähdä sun naaman kun näätsen kuvan joskus? 

Eri. Olisitpa nähnyt mun naaman kun luin seiskasta Hallaahon salapanon kertomuksen 8 vuotta, ja kuinka aluksi Jussi yritti lasta salata..  Aika häpeällinen pressaa ehdokas rikostuomioineen.. 😝🤣🤣

Luuletko että täällä on vain persuja😂

Vierailija
606/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa ajatus siitä, että alistuuko jompi kumpi suhteessa ja kumpi se on. Jos toinen onkin dominoiva osapuoli. Vai onko tasa-arvo vai mikä. Muiden suhteet ei kuulu muille tietenkään. Vaikka kukkia kasvatellaankin.

Mietitkö Jennin ja Saulin suhteessa, kumpi on dominoiva osapuoli?

Vierailija
607/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten suhtautuminen homouteen on muuttunut, sanoo Antonio Flores

Antonio Floresin mielestä presidenttiehdokkaan seksuaalinen suuntautuminen ei ole enää läheskään niin iso asia kuin vuonna 2012. Hän sanoo matkustavansa miehensä kanssa Saudi-Arabiaan, jos kutsu presidenttinä tulee.

https://www.apu.fi/artikkelit/antonio-flores-suomalaisten-suhtautuminen…

Vierailija
608/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonio on mukavan oloinen ja osaa hyvin suomea. Varmasti osaisi edustaa hyvin Pekan rinnalla.

Vierailija
609/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto hyväksyttiin ministeriksi homona, miksi ei presidentiksi? Lesbo pääministeri on Islannissa ja Serbiassa. Homo Ranskassa ja Irlannissa. Ranskan ulkoministeri on pääministerin entinen kumppani. Miksi tästä ruvettiin vasta nyt kohisemaan? Pekka on kolmatta kertaa presidenttiehdokkaana.

Vierailija
610/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonio Floresin pituus on 170 cm. Pekka on selvästi pidempi puolisoon. Toiset ihmiset näyttävät nuoremmilta kuin toiset, varsinkin aikuisuuden alkuvuosina. Vuoden 1998 valokuvassa Antoniolla ei ole partaa eikä viiksiä, mikä sekin nuorentaa ulkonäöllisesti.

Vierailija
611/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonio on aina ollut nuoren näköinen. Nyt kun alkaa olla partaa niin näyttää suht ikäiseltään. Mutta vielä 2012 vaaleissakin hän oli nuoren näköinen vaikka oli yli 30. Jotkut vaan ovat nuorekkaita pitkään.

Vierailija
612/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet Etelä-Amerikan.miehet ovat hinteliä, ei mitenkään raamikkaita. Samoin Espanjassa ja Italiassa monet miehet ovat hentoja. Usein ikääntyminen näkyy vatsassa. Antonio on timmissä kunnossa ikäisekseen. Minä epäilen, että Antonio saattaa jossain vaiheessa lähteä nuoremman matkaan.

Vierailija
613/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoniosta tulee ihana lisä Mäntyniemeen. :)

Vierailija
614/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä et määrää minua. Tai määrää vaan, pervoa en ikinä äänestä. Vituttaako? LOL

Vierailija
615/623 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä et määrää minua. Tai määrää vaan, pervoa en ikinä äänestä. Vituttaako? LOL

kuka on pervo ja mistä tiedät sen?

Vierailija
616/623 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuulen sanan kuulemma tulee mieleen ihan muuta...uskooko kukaan kuulemma juttuja.

Vierailija
617/623 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi Ekuaattorin presidentiksi muttei Suomen presidentin vaimoksi.

Vierailija
618/623 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Antonion livenä. Erittäin sympaattinen ihminen. :)

Vierailija
619/623 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään haavistoa vastaan mutta kyllä presidentin pitää olla hetero mies eli Stubb presidentiksi

Eihän Stubb ole hetero vaan kertonut olevansa bi-seksuaali eli kiihottuu naisista ja miehistä. Monipuolinen kaveri.

Sori siitä.

Vierailija
620/623 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen kuva on Ilta-Sanomien haastattelussa, jonka pariskunta on itse lehdelle antanut. Kuva on vuodelta 1998 ja kuvan alla lukee: 

Tuore pariskunta teki vuonna 1998 kiertomatkan Pietarista Viroon. KUVA: HAAVISTON JA FLORESIN KOTIALBUMI

Jotkut ihmiset nyt vain näyttävät nuoremmilta mitä ovat ja Antoniohan ei ole mikään pitkä ja roteva mies nykyäänkään.

Nimenomaan. Komistunut vaan vanhetessaan Antonio. Tuossa on kuvi trollille kauhistella, muita kun ne eivät kauhistuta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010197370.html

Antonio kasvanut pituutta tuosta vielä ainakin 10 cm. Näettekö miten on lapsenkasvot vielä?  Todella

Toivottavasti hänellä on ollut sitten edes aidosti onnellinen elämä Suomessa. Ei vaan kovin lupaavalta kuulosta, kun miettii pahoinpitelyjuttuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme