Mikä vika on Antonio Floresissa?
Heteromiehenä en ole mikään miesasiantuntija mutta olen hiukan hämentynyt uutisotsikoista tyyliin -Kolmasosa ei äänestäisi Haavistoa hänen puolisonsa takia. Mikä Antoniossa nyt muka on vialla, voisin päätellä, että hän on aika edustava ja komea mies, ainakin komeampi kuin minä itse olen ja haastattelujen perusteella ihan mukavan oloinen mies.
Kommentit (623)
Itse asiassa valtion päämiehen tai -naisen puolisolla on yllättävän merkittävä rooli virallisissa tapaamisissa ja niiden kulisseissa. Ei ole millään tavalla valtakunnalle eduksi, jos puoliso ei osaa näissä ympyröissä keskustella ja käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Koulutuksen tuoman sivistyksen puute näkyy, vaikka kouluttamaton ei sitä voi ymmärtää. Myöskään mainittu kuumakallepiirre ei missään tapauksessa sovellu noihin tilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Antonio voi aivan hyvin kilvoitella nykyisten hampaidensa kanssa Stubbin myös näyttävän purukaluston kanssa. Onko näistä jotain hyötyä muka presidentin tehtävissä, sitä en kyllä tiedä!
Onko Antonio presidenttiehdokkaana?
Maaseudulla ei haluta äänestää vihreitä nykyisen EU- metsäpolitiikan takia. Vihreät itse ei vaan tätä usko eikä tajua. Edes viime eduskuntavallien tappio ei avannut silmiä tässä asiassa. Ei Antonio ole mikään ongelma vaan Ville Niinistö ja Niinistön touhut EU:ssa.
Voisin äänestää Haavistoa muiden ominaisuuksien vuoksi ja en missään tapauksessa halua Stubbia presidentiksi. Jätän äänestämättä, koska en anna ääntä vihreille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on tärkeää, että Suomessa on monenlaisia osaajia ja jos maanpuolustuksesta puhutaan, niin toki arvostan isosti Suomen nuoria, jotka lähtevät armeijaan, mutta arvostan myös heitä, jotka menevät siviilipalvelukseen.
On tärkeää antaa kaikenlaisten ihmisten toimia niillä osaamisalueilla, mitkä he parhaiten osaavat. Ei ole mitään järkeä yrittää pakolla opettaa sellaista ihmistä tappamaan, joka ei siihen kertakaikkiaan luonteensa puolesta pysty, vaan on hyvä antaa hänelle mahdollisuus AUTTAA ISÄNMAATAAN toisella tavalla. Ja jos sota tulisi, myös siviilipalvelusmiehille on tarvetta, ja erityisen kova tarve on armeijan käyneille, jonne useimmat menevätkin, joten on turha murehtia siitä, että osa nuorista miehistä haluaa auttaa muita eri tavoin.
Yhdenkään(!) tuntemani sivarin motiivi siviilipalvelukselle ei ole ollut halu auttaa muita. Ei yhdenkään. Eivätkä he ole itse sellaista väittäneetkään. Kyseessä on aina itsekäs ratkaisu, varsinaisen varusmiespalvelun välttämiseksi ja helpommalla pääsemiseksi.
"Pekka Haavisto perustelee siviilipalvelukseen menemistään perjantaina Helsingin Sanomien haastattelussa.
- Mietin sitä pitkään. Ystäväpiirissäni vain taistolaiset menivät armeijaan, koska he odottivat aseidenjakoa Hakaniemen torilla vallankumouksen tullessa.
- Me rauhanomaisemmat valitsimme siviilipalveluksen, Haavisto kertoo lehdessä.
Haavisto suoritti siviilipalveluksensa 1980-luvun alussa Tampereen keskussairaalan lastenpsykiatrian osastolla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on tärkeää, että Suomessa on monenlaisia osaajia ja jos maanpuolustuksesta puhutaan, niin toki arvostan isosti Suomen nuoria, jotka lähtevät armeijaan, mutta arvostan myös heitä, jotka menevät siviilipalvelukseen.
On tärkeää antaa kaikenlaisten ihmisten toimia niillä osaamisalueilla, mitkä he parhaiten osaavat. Ei ole mitään järkeä yrittää pakolla opettaa sellaista ihmistä tappamaan, joka ei siihen kertakaikkiaan luonteensa puolesta pysty, vaan on hyvä antaa hänelle mahdollisuus AUTTAA ISÄNMAATAAN toisella tavalla. Ja jos sota tulisi, myös siviilipalvelusmiehille on tarvetta, ja erityisen kova tarve on armeijan käyneille, jonne useimmat menevätkin, joten on turha murehtia siitä, että osa nuorista miehistä haluaa auttaa muita eri tavoin.
Yhdenkään(!) tuntemani sivarin motiivi siviilipalvelukselle ei ole ollut halu auttaa muita. Ei yhdenkään. Eivätkä he ol
Noin on. 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Antonio voi aivan hyvin kilvoitella nykyisten hampaidensa kanssa Stubbin myös näyttävän purukaluston kanssa. Onko näistä jotain hyötyä muka presidentin tehtävissä, sitä en kyllä tiedä!
Onhan nuo Pekankin hampaat muuttuneet niin,ettei entinen puhe enää suju.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Antonio selviytyisi museokierroksista tai kirjallisuustapahtumista Brigitte Macronin tai kuningatar Camillan kanssa? Maan äideillähän on aina omat ohjelmat valtiovierailuilla. Ei riitä, että sanoo tykkäävänsä lapsista tai esiintyy tosi-tv-ohjelmissa. 😄
NATOn huippukokouksessa olen nähnyt kuvissa myös edustusmiehiä. Muistaakseni Tanskassa on nainen pääministeri. Kroatialla taitaa olla naispresidentti. On muutakin ohjelmaa kuin kirjallisuus tai museot. Usein puolisot ovat käyneet konsertissa, baletissa tai katsoneet nähtävyyksiä. Antonio voi vierailla kouluissa ja päiväkodeissa kuten Melania Trump teki Englannin vierailulla.
Missä muka on väitetty, ettei Antonio olisi ollenkaan kiinnostunut kirjallisuudesta tai museoista?
Menkää seuraamaan Haavistoa TikTokiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän outo ilmestys maan ensimmäiseksi naiseksi 🤔
Kun nykyistä presidenttiparia kutsutaan Tasavallan presidentti Sauli Niinistöksi ja tohtori Jenni Haukioksi, niin jos Haavisto valittaisiin pressaksi, kutsuttaisiinko presidenttiparia sitten Tasavallan presidentti Pekka Haavistoksi ja parturi-kampaaja Antonio Floresiksi?
Apu-lehdessä Antonio kertoo matkustavansa miehensä kanssa Saudi-Arabiaan, jos kutsu presidenttinä tulee. Onko tästä pääteltävissä, että Antonio on rouva?
-----
Antonio olisi 'puoliso'. Luulen, että jos PH tulee valituksi, niin usein edustaisi yksin. Koska voi olla kiusallista aika monelle. Yksinhän menee (ilman puolisoa), jonka puoliso on kuollut tai ei muuten ole naimisissa....
Lapsikin syrjäytyy koulussa jos joutuu sanomaan että hänellä on kaksi isää eikä normaaliarvojen mukaista perhettä. puhumattakaan presidentti-instituution halveerauksesta. Saudi-Arabiaankin on diplomaattisuhteet voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole kuitenkaan hommannut luonnottoman valkoisia laminaatteja. Jos katsoo hampaita tarkkaan, rivi ei ole täydellinen. Pieniä vikoja löytyy ja väri on luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Isoilla hampailla voi pelotella Putinia :D
Minä en ymmärrä sitä, että ihmisen suuta, hampaita jne. arvostellaan. Ei kai nyt ole kauneuskilpailu menossa?
Onneksi tämä huutelu loppuu sunnuntaina, kun Stubb valitaan.
Minä haluan nähdä nelikon Antonio, Pekka, Donald ja Melania valkoisen talon portailla poseeraamassa. En tosin toivo Trumpin vaalivoittoon, mutta se on täysin mahdollista.
Jutelkaapa te jotkut tietämättömät, toisten hampaita arvostelevat henkilöt hammaslääkärinne kanssa, jos edes hammaslääkärillä käytte.
Hammaslääkärinne voi kertoa teille, että ihan jokaisella iän myötä ylähampaat vähän laskeutuvat alaspäin. Jotkut purevat kynsiään, mikä kuluttaa heidän etuhampaidensa mittaa, joten heillä ei huomaa, että hampaat olisivat pidentyneet, mutta he, jotka eivät pure kynsiään, heidän ylähampaansa tulevat alaspäin ja niin on luonnollisesti käynyt Pekallekin.
Kyllä ovat noloja tapauksia nuo ulkonäön arvostelijat.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009785749.html