Jiipee Kukkonen myöntää Netan olleen elämänsä huonoin sijoitus
Mutta kuitenkin lähti samaisen tyypin kanssa eron jälkeen vielä Dubaihin asti.
Kommentit (69)
Kukkonen oli Netalle elämänsä paras sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstahullu ei saa tarpeekseen kukkosista 🥱🥱🥱
Eikä kukaan muukaan. 2023-2024 parasta viihdettä👍
Samaa mieltä! Aki/Rita Manninen pelasti jo joulun ajan tylsyydeltä
Kumpikin alle 160cm pitkä
Rauhoitu jo, Netta. Sinähän täällä vihainen olet, jos joku. Ikävää, että olet epäonnistunut jopa hor. ona ja varkaana, mutta ei se ole palstailijoiden syy.
-eri
Itse räkytät siellä ihan samalla tavalla 🤣🤣 Jos haluat nähdä hullun, katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
"YHY YHYY"
Kuulostaa että olette pelkkiä kiusaajia ja lapsia, palstat täynnä roskaa. Ja alatte kiusaamaan muitakin heti, jos joku huomauttaa että velkavankeus voi kestää koko elämän, ellei joku maksa pois sitä. Se on vakava asia. Joillakin auttaa sukulainen, joillakin ei auta. Nuoren naisen elämän pitäisi alkaa, eikä olla tuhottu. Tuskin juorut auttavat asiaa. Myös mies ihan itse avasi lompakkonsa johonkin, mutta jätti naisen velkoihinsa kärsimään edelleen, reilukerho.
Moi Netta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP on ilmeisesti syyntakeeton. Tuskin on itse tienannut miljooniaan. Perinyt perheyhtiön, myynyt sen Fazerille, raha polttaa taskuissa.
Mitä sillä on väliä miten JP on rahansa saanut? Sillä on 10m euroa ja sulla tai mulla ei
Ei taida olla enää kovin paljoa niistä rahoista jäljellä, tai ainakaan 10m.
Täällä ei kyllä jengi ymmärrä, että jos joku saa rahaa, ettei sitä sijoiteta eteenpäin. Tälläiset kaverit kuluttaa maksimissaan sen minkä tienaa. Ei suku anna edes mahdollisuutta polttaa alkuperäistä pääomaa. Jos joku kuvittelee, että rahaa menee, eikä tule, niin kannattaa hieman tutustua tuon perheen sijoituksiin.
Mikähän on Kukkosen motiivi esitellä kämppäänsä ja brassailla 1800€ kengillä :) Minusta lausunnot exästä voisi jättää kertomatta kun on kerran mennyt ja ollut ja käynyt miten käynyt. Ei auta mitään Netan haukkuminen jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
700 000€ paloi parissa kuukaudessa kyseiseen naiseen.
Aika arvokas kilohinta😋
Ei taida olla enää kovin paljoa niistä rahoista jäljellä, tai ainakaan 10m.