Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jiipee Kukkonen myöntää Netan olleen elämänsä huonoin sijoitus

Vierailija
02.02.2024 |

Mutta kuitenkin lähti samaisen tyypin kanssa eron jälkeen vielä Dubaihin asti.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota ukkoa minä ihmettelen. Nuoret naisethan nyt ovat tuollaisia, joilla ei kunnollista omaa uraa ole.

Miksi muiden valintoja ihmettelet? Eiköhän ukkokin saanut jotain haluamaansa, älä ole tuntemattomasta aikuisesta ihmisestä huolissasi. 

Vierailija
42/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkosen kannattaa ottaa thaivaimo seuraavaksi.

Ei sillä niin huonosti mene, saa kyllä vielä suomalaisenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstahullu ei saa tarpeekseen kukkosista 🥱🥱🥱

Mene sinä väsynyt ämmänraato lopultakin nukkumaan niin ei tartte taas täällä haukotella.

Onko sulla palstahullu taas lääkkeet loppu vai miksi olet noin pahalla tuulella? 

Moi Netta! Sulla on näköjään sekä rahat että lääkkeet loppu. Näyttää ottavan päähän ja pahasti.

Moi psykoosipää, sä et nyt valitettavasti kirjoittele Netan kanssa vaikka niin näytät kuvittelevan :D :D

No eihän tuota varastelevaa wt-akkaa kukaan muu voi puolustaa, paitsi ehkä hänen ainoa kaverinsa. Mutta ihan sama mulle kuka id ari siellä jankkaa.

Vierailija
44/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus kuuluu, että don't make a hoe a housewife.

Vierailija
45/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä väsynyt ämmänraato lopultakin nukkumaan niin ei tartte taas täällä haukotella.

Onko sulla palstahullu taas lääkkeet loppu vai miksi olet noin pahalla tuulella? 

Moi Netta! Sulla on näköjään sekä rahat että lääkkeet loppu. Näyttää ottavan päähän ja pahasti.

Moi psykoosipää, sä et nyt valitettavasti kirjoittele Netan kanssa vaikka niin näytät kuvittelevan :D :D

No eihän tuota varastelevaa wt-akkaa kukaan muu voi puolustaa, paitsi ehkä hänen ainoa kaverinsa. Mutta ihan sama mulle kuka id ari siellä jankkaa.<

Miksi sulle palstahullu kaikki eri mieltä oleminen on aina puolustamista? Et taida tajuta kuinka vajaalta se normaaliälyisten korviin kuulostaa. 

Vierailija
46/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä että julkisuudessa ja palstoilla Netasta tehdään kaikkeen mahdolliseen syntipukki ja joku "superrikollinen", mitä hän ei ole. Ei voi tietää mitä aiemmin on tapahtunut, mistä asiat johtuvat. On kyseessä kuitenkin nuori neito jolla olisi elämä edessä ja jokainen tarvitsee uusia mahdollisuuksia. Myös miehen omaan rahankäyttöön naisesta tehdään heti syyllinen, jonka mies on itse valinnut. Matkat eivät ole huono asia tai matkustus. Kyllä tietenkin voi valita mihin laittaa rahaa ja paljonko. No muiden asiat eivät kuulu meille.

Sellaiset nyyhkystoorit sieltä XD

Ei ole kyseessä mikään itkutarina. Miltä tuntuisi itsestäsi jos haukuttaisi kuten Nettaa palstoilla ja olisit kaikkeen syyllinen palstoilla. Kasvakaa aikuiseksi oikeasti. Miksi kiusaatte nuorta naista, jolla ilmeisesti velka painaa, ellei joku ole maksanut sen pois. Nuorena moni erehtyy. Mies olisikin voinut maksaa sen pois samalla hinnalla!

Vierailija
47/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä että julkisuudessa ja palstoilla Netasta tehdään kaikkeen mahdolliseen syntipukki ja joku "superrikollinen", mitä hän ei ole. Ei voi tietää mitä aiemmin on tapahtunut, mistä asiat johtuvat. On kyseessä kuitenkin nuori neito jolla olisi elämä edessä ja jokainen tarvitsee uusia mahdollisuuksia. Myös miehen omaan rahankäyttöön naisesta tehdään heti syyllinen, jonka mies on itse valinnut. Matkat eivät ole huono asia tai matkustus. Kyllä tietenkin voi valita mihin laittaa rahaa ja paljonko. No muiden asiat eivät kuulu meille.

Sellaiset nyyhkystoorit sieltä XD

Ei ole kyseessä mikään itkutarina. Miltä tuntuisi itsestäsi jos haukuttaisi kuten Nettaa palstoilla ja olisit kaikkeen syyllinen palstoilla. Kasvakaa aikuiseksi oikeasti. Miksi kiusaatte nuorta naista, jolla ilmeisesti velka painaa, ellei jo

YHY YHYY

Vierailija
48/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti joku ehdotteli tässäkin ketjussa thaivaimon hakemista. Sieltä et muuta saakaan kuin itseään myyneitä huorrria

Vierailija
49/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"YHY YHYY"

Kuulostaa että olette pelkkiä kiusaajia ja lapsia, palstat täynnä roskaa. Ja alatte kiusaamaan muitakin heti, jos joku huomauttaa että velkavankeus voi kestää koko elämän, ellei joku maksa pois sitä. Se on vakava asia. Joillakin auttaa sukulainen, joillakin ei auta. Nuoren naisen elämän pitäisi alkaa, eikä olla tuhottu. Tuskin juorut auttavat asiaa. Myös mies ihan itse avasi lompakkonsa johonkin, mutta jätti naisen velkoihinsa kärsimään edelleen, reilukerho.

Vierailija
50/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkoshullulla meni kuppi ihan nurin. 😂😂😂😆😆🤡

Vierailija
51/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onno se taas sekoillut? Juorua kuulin että olis taas poliisien kanssa ollut viime viikonloppuna Kämpissä? 

Vierailija
52/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onno se taas sekoillut? Juorua kuulin että olis taas poliisien kanssa ollut viime viikonloppuna Kämpissä? 

Jodelissa oli kuulemm ollut jotain että vkl Kämp/hotel Maria olisi tapahtunut jotain. Siksikö on nyt juorulehdessä iso juttu. 

Vierailija
53/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti joku ehdotteli tässäkin ketjussa thaivaimon hakemista. Sieltä et muuta saakaan kuin itseään myyneitä huorrria

Mitä eroa Nettaan?

Vierailija
54/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP on ilmeisesti syyntakeeton. Tuskin on itse tienannut miljooniaan. Perinyt perheyhtiön, myynyt sen Fazerille, raha polttaa taskuissa. 

Vierailija
55/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JP on ilmeisesti syyntakeeton. Tuskin on itse tienannut miljooniaan. Perinyt perheyhtiön, myynyt sen Fazerille, raha polttaa taskuissa. 

Mitä sillä on väliä miten JP on rahansa saanut? Sillä on 10m euroa ja sulla tai mulla ei

Vierailija
56/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä miten JP on rahansa saanut? Sillä on 10m euroa ja sulla tai mulla ei

Sillä on väliä koska JP esitetään mediassa self made manina

Vierailija
57/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan muukaan. 2023-2024 parasta viihdettä👍

Vierailija
58/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan muukaan. 2023-2024 parasta viihdettä👍

Samaa mieltä! Aki/Rita Manninen pelasti jo joulun ajan tylsyydeltä

Vierailija
59/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luottamukseni rakkauteen koki kovan kolauksen, JP huokaa"😂

Vierailija
60/69 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneksi seiska lehti pelasti kukkosen elämän.olis kiitollinen ,että paljastui rikollinen. netta voisi tehdä parannuksen ja lopettaa rikosten tekeminen niin niin all is well that ends well tms sanonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän