Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EK-johtaja ay-liikkeelle: Uskokaa nyt että kansan valitsema hallitus tekee päätökset Suomessa

Vierailija
02.02.2024 |

näin on

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

O r p o kummpaneineen ovat p u t l e r i n puolen pelaajia, koska p u t l e r näkee märkää unta Suomen kahtia jakautumisesta. Lisäksi hallituksen, O r p o n johdolla, käyttämä metodi on sama kun p u t l e r i l l a. Käskytetään, ei neuvotella ja valehdellaan kunnes se muuttuu totuudeksi. Kyllä nämä metodit tunnetaan. Nyt lisäksi kykypuolueen ehdokas pyrkii maan johtoon ja viimeisin uutinen kykypuolueelta on A r v o s e n nimittäminen muiden huomattavasti pätevämpinen ohi EU-edustuston päälliköksi. Haluammeko todella tästä puolueesta maalle presidentin? Oletteko sokeita ja kuuroja tms. vai ettekö todellakaan tajua mitä on meneillään?

Vierailija
42/47 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ay-liikeet eivät neuvottele minun ehtoja työnantajalle,"

Kyllä neuvottelevat. Ne ovat neuvotelleet koko sen perustan jonka päälle voit sitten sopia pienistä detaljeista sen työnantajasi kanssa.Vai mistä ajattelet tuleen 8 tunnin työpäivä, viisipäiväinen työviikko, vuosilomat, lomarahat, irtisanomisperusteet jne? Ei niitä kukaan Erkki ole itse työnantajansa kanssa neuvotellut vaan AY-liike ne on sinulle ja minulle aikanaan hankkinut. 

Joskus ay-liikkeet olivat työntekijän asialla. Eivät enää. Painukoot vassaroimaan ihan minne haluavat, mutta nykypäivän ay-liikkeet eivät aja työntekijöiden etuja. Eihän ay-liikkeet olleet vastustamassa halpatyövoiman tuontia, kun vassarit olivat sitä organisoimassa. Näin esimerkkinä.

Kuka sen työvoiman alipalkkauksesta nostaa oikeusjutun jos ei AY-liike? Edes poliisi ei ole saanut esitutkintaa käyntiin todella räikeässä ihmiskauppa jutuissa ilman AY-liikkeen puuttumista. 

Luuleeko jengi että perskokkareet yrittää estää työvoiman riistoa? Jengi on niin pihalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No EK-johtaja tietää ihan hyvin, että työelämää koskevissa uudistuksissa myös työmarkkinajärjestöjen sana perinteisesti painaa paljon. Mutta vanhaa sopimusjärjestelmäö halutaan ilmeisesti EK:n taholta muuttaa. 

Vierailija
44/47 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se EK-johtaja on hallituksen puolesta puhumaan!?!

EK pomo tehnyt hallitusohjelman.

Vierailija
45/47 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joskus ay-liikkeet olivat työntekijän asialla. Eivät enää. Painukoot vassaroimaan ihan minne haluavat, mutta nykypäivän ay-liikkeet eivät aja työntekijöiden etuja."

Sinulle kelpaa kyllä saavutetut edut mutta et tajua että jos AY-liikettä ei olisi tai se heikentyisi huomattavasti niin sinunkin etusi rapistuisivat pikkuhiljaa. Et sinä pysty itse sopimalla pitämään kiinni kaikeista eduista jos ei ole mitään isompaa selkänojaa takana.

Ei muuten rapistuisi. Minun edut ovat parantuneet enemmän kuin mitä ay-liike on saanut edistettyä. Eihän ay-liike ole keskittynyt viimevuosina kuin vassareiden tukemiseen. 

Vierailija
46/47 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ay-liikeet eivät neuvottele minun ehtoja työnantajalle,"

Kyllä neuvottelevat. Ne ovat neuvotelleet koko sen perustan jonka päälle voit sitten sopia pienistä detaljeista sen työnantajasi kanssa.Vai mistä ajattelet tuleen 8 tunnin työpäivä, viisipäiväinen työviikko, vuosilomat, lomarahat, irtisanomisperusteet jne? Ei niitä kukaan Erkki ole itse työnantajansa kanssa neuvotellut vaan AY-liike ne on sinulle ja minulle aikanaan hankkinut. 

Joskus ay-liikkeet olivat työntekijän asialla. Eivät enää. Painukoot vassaroimaan ihan minne haluavat, mutta nykypäivän ay-liikkeet eivät aja työntekijöiden etuja. Eihän ay-liikkeet olleet vastustamassa halpatyövoiman tuontia, kun vassarit olivat sitä organisoimassa. Näin esimerkkinä.

Kuka sen työvoiman alipalkkauksesta nostaa oikeusjutun jos ei AY-liike?

Hyvinhän ovat toimineet. Eiku.. Kaikki muut patsi persut vastustivat 1700 euron kuukausipalkan nostamista ulkomaisille työntekijöille. Ay-liikkeet ovat olleet aiheesta viime vuodet aika hiljaa.

Vierailija
47/47 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkalla ei tarvitse tulla toimeen, koska valtio tukee pienipalkkaisia. Mites nyt sitten, kun tuet ollaan poistamassa ja kannattaa olla työtön, että saa jostain tuloja?

https://www.iltalehti.fi/talous/a/0a74cd38-3f05-43ea-ad7b-a086d6f5e6d2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan