Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vanhat ihmiset ovat yllättävän suvaitsevaisia. Aloittaja on väärässä.
Antonio on osallistunut ahkerasti tositeevee-ohjelmiin: Tanssii tähtien kanssa, Olen julkkis - päästäkää minut pois -ohjelma ja Farmi Suomi. Matkustellut ilman Pekkaa ympäri Eurooppaa paljon. Sanoo rakastavansa elämäänsä eläessään sitä näin. Omistaa kampaamon. Asuu Pekan kanssa kahdestaan 400 neliön kartanossa Kulosaaressa. Perheeseen ei kuulu lemmikkejä. Pekka omistaa suuren määrän keräilemiään kuplavolkkareita.
Suzanne on tehnyt töitä juristina, kasvattanut lapsiaan ja tukenut puolisoaan, tavannut lähipiiriään. On myös Suomen kansalainen (vuodesta 2017), puhuu suomea sekä ruotsia. Vaikuttaa tavalliselta suomalaiselta perheenäidiltä. Asuu perheensä, Alex + 2 lasta kanssa 200 neliön paritalossa Espoossa. Perheessä on lemmikkinä 2 kissaa. Omistaa sähköauton, puolisonsa Alex ei omista autoa. Suzannen sukujuuret ovat Skotlannista, Alexin Keski-Pohjanmaalta ja alunperin Karjalasta sekä äidin puolelta Kokemäeltä.
Minä vähän järkytyin kun Stubbi ja vaimonsa pussasivat siellä telviissiossa kaiken kansan nähden. Ei sovi meille sellainen. Haavisto ja Antoonio tyytyivät pitämään toisiaan kädestä kiinni, se on parempi.
-mummo 78 v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä homoja oli sotaveteraaneissakin, joutuivat vain pysymään kaapissa.
Tom of Finland esimerkiksi.
Maailma muuttuu.
Luulisi etenkin perussuomalaisten olevan homoparin puolella, sillä käsittääkseni nämä vieroksuvat kaikkea, mitä esimerkiksi lähi-idän kulttuurissa hyväksytään.
Puolustamalla homoja perussuomalaiset puolustaisivat suomalaista ja sivistynyttä kulttuuria, eivätkä taantuisi yhtä takapajuisiksi, kuin lähi-idän kulttuurit.
Vierailija kirjoitti:
Minä vähän järkytyin kun Stubbi ja vaimonsa pussasivat siellä telviissiossa kaiken kansan nähden. Ei sovi meille sellainen. Haavisto ja Antoonio tyytyivät pitämään toisiaan kädestä kiinni, se on parempi.
-mummo 78 v.
Hienoa, mummo 78 v. Sinua varmasti helpottaa myös kovasti se, että Antonio ja Pekka matkustelevat tahoillaan Euroopassa, siis yksinään ei yhdessä. Huhupuheiden, siis vain huhupuheiden mukaan homopareilla on joskus normaalia solmia "sopimuksia". En sano, että tässä tapauksessa olisi niin. Mutta ainahan voit ajatella näin, jos se helpottaa. Näin sinun ei tarvitse edes kuvitelmissasi nähdä "mitään" yhteistä Pekan ja Antonion välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mummo 78 v.
Hienoa, mummo 78 v. Sinua varmasti helpottaa myös kovasti se, että Antonio ja Pekka matkustelevat tahoillaan Euroopassa, siis yksinään ei yhdessä. Huhupuheiden, siis vain huhupuheiden mukaan homopareilla on joskus normaalia solmia "sopimuksia". En sano, että tässä tapauksessa olisi niin. Mutta ainahan voit ajatella näin, jos se helpottaa. Näin sinun ei tarvitse edes kuvitelmissasi nähdä "mitään" yhteistä Pekan ja Antonion välillä.
Kyllä se on tyylikkäämpää kun kuitenkaan vähemmistö ei ärsytä moralisteja julkipusuilla. Teatteria se on heteroillaki , häntäheikki jussikin pussaa vaimoaan kulissiliitosaan.
Ajatella, täällä nuoret suvaitsemattomat syyttävät vanhoja ahdasmielisyydestä? Ettekö huomaa mitään outoa, juuri te vastustatte erilaisia ihmisiä.
Kas kun sentään avoliiton, ehkäisyn, vapaan seksin hyväksytte, naisten pääsyn ravintolaan hyväksytte. Asiat, jotka me nyt kahdeksankymppiset saimme aikaan.
Tämä uusin puolue, jolla on puolueohjelmansa hyväksyttämisessä ollut vaikeutta , on niin lähellä islamia kuin voi olla.
Ei hyväksy esiaviollisia suhteita, homoutta, naisen paikka on kotona, ei alkoholia, ei tupakkaa. En tiedä hyväksyvätkö ehkäisyäkään.
Koominen ketju, kun ensin toitotetaan että vanhukset järkyttyisivät ja sitten kauhea määrä kommentteja, joissa kerrotaan ettei mitenkään järkytä :)
Ei kaikki vanhukset. Vaan homofoobikot kuten muissakin ikäryhmissä. Oma on häpeänsä. Mun 98v mummoni on niin kauan kuin muistan vastustanut homofobiaa ja kannattanut ihmisten oikeutta avioitua sen kanssa jota rakastaa sukupuolesta riippumatta. Mummo on mun sankari!
Vierailija kirjoitti:
Maailma muuttuu.
Luulisi etenkin perussuomalaisten olevan homoparin puolella, sillä käsittääkseni nämä vieroksuvat kaikkea, mitä esimerkiksi lähi-idän kulttuurissa hyväksytään.
Puolustamalla homoja perussuomalaiset puolustaisivat suomalaista ja sivistynyttä kulttuuria, eivätkä taantuisi yhtä takapajuisiksi, kuin lähi-idän kulttuurit.
Niin, no, perussuomalaisten eduskuntaryhmässä on kaksi julkihomoa, joten kaipa homous ei ainakaan kaikille perussuomalaisille ole mikään kauhistus.
Miten niin järkyttyisivät? Heissäkin on saman sukupuolisia pareja. Mun vanha täti äänesti jo Haavistoa kun oli ehdokkaana silloin joskus aiemmin , minä järkytyin.
Te homouden kauhistelijat 50 ja nuoremnat ette tietenkään muista mitkä ikäpolvet "taistelivat" että homous ensin poistettiin sairauksista, sitten poistettiin rikoksista. Ette olleet syntyneetkään kun homot saivat ihmisoikeudet rakastaa rauhassa muuallakin kuin komeroissa.
Ja te luulette vanhojen kauhistelevan.
Eipä oo eroa, olipa bi-tai homoseksuaalinen. Toinen löyty kummastakin ehdokkaasta. Rauhallisuus, neuvotteleva, lojaalisuus ja hyvä paineensietokyky on plussaa.
Homoja ja lesboja on ollut kautta aikain , luuleeko ap, että se on uusi ilmiö.
Hetero
Sellanen vanha "mummu" invamopolla, pyöri aikoinaan siellä rautatientorin leirillä hakien ruokajonoista ruokaa maidanille, tekee youtubeja. Katsoin yhden , kun sain vinkin.
Hän ajelee Hakaniemen torilla vaalikampanjatelttojen luona. Odotteli että vihreä tulee tarjoamaan pekan mainoslappua. Tiuskaisi hänelle etten sitä ruskean ..... Ritaria äänestä, ja muuta rivoutta perään. Kauempana oli toinen vihreiden teltta, sama toistui.
Mummu innoissaan uhosi, sainpas sanottua, mitä halusin ja olin suunnitellut.
Eli kyllä vanhoissa on yhtä ahdasmielisiä kuin alle viiskymppisissäkin. Heitä yhdistää paitsi tää j- viha, piikkivastaisius, litteä maa, kem vanat, väestönvaihto, yleinen yhteiskuntavastaisuus, siksi pienpuolueita, ps.
En ole vanhus enkä edes iäkäs. Enkä ole ääri ainesta vasemmalta enkä oikealta. Silti homot ja muut vastaavat voisivat mielestäni olla pois linnanjuhlista. Kohta ne on siellä lateksi pride asussa tekemässä junan boolin voimalla.
Kaikkein suvaitsemattomimpia ovat nuoret ikäryhmät oikeassa olemisen vimmassaan.