Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Äitini, 84 v, äänestää Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraanit ovat jo sen verran vanhoja, että ei taida aivotkaan pelittää suurimmalla osalla kunnolla. Usein iäkkäät ihmiset ovat paljon suvaitsevaisempia sitä paitsi, koska ovat nähneet niin paljon kaikenlaista.
Jaaha vasemmisto herjaa jo sotavet.älykkyydelle...mitä vielä
En järkyttyisi kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta. Enemmän olen huolissani koko ap:n avauksesta, josta syyttää vanhuksia, ihan kuin heillä ei olisi älyä lainkaan. Tämä yhteiskunta ei enää arvosta vanhoja ihmisiä tai vanhuksia. Ja nuoret piiskovat vanhoja ihmisiä siten, että kunnioitus pitää ansaita? Miten nämä nuoremmat sitten ansaitsevat sen kunnioituksen heitä kohtaan? Kun saa kuulla tätä; "mummo ei ymmärrä mitään?" Jokainen ihminen on syntynyt silloin, kun on syntynyt, ei kukaan sen ajan ihminen voinut vaikuttaa suuresti poliitikkaan tai muihin asiohin. Kun suuri osa teki vain töitä, mitä sai ja teki töitä, että saa rahat maksettua vuokran, sähkölaskun ja laskut. Minua hävettää tämä nuoriso, joka syyttää vanhoja ihmisiä, joka ei tiedä oikeasti mitä se elämä oli silloin? Mun elämä oli sitä, että minun äiti elätti kolmea lasta vanhusten hoitajana ja palkka ei riittänyt silloin 60- ei 70- luvulla, koska naisille maksettiin niin vähän palkkaa, että sillä meidän perhe ei elänyt. Mun äiti teki myös toisia töitä, että raha riittää. Mutta miesten valtio ei toki maksanut naisille kunnon palkkaa aikonaan, ei vieläkään, että sillä rahalla voi tulla toimeen. Muistan vieläkin 60-luvulla, että jääkaapissa ei ollut lainkaan ruokaa. Näin miehet tuhosi siis naisten palkat. Ja lisäksi vielä, mun isä huorasi muiden naisten kanssa ja käytti minua lapsena seksuaalisesti hyväkseen. Suomen valtiolle olen lähettänyt tästä viestiä mutta vastassa oli vain ilkeä nainen. Että tämän kaltaista kohtelua saa Suomen valtiolta. Olen todella pettynyt koko järjestelmään, niitä joita raiskattiin 60-70- ja 80-luvulla, niin Suomen valtio ei auta. Heiltä tuli vain todella monimutkainen kommentti, että mitä jatkossa teen? Eli ei siis yhtään mitään?!!
Isänmaalliset vuan aattelee mitähän ne muut ja eri uskoiset meis aattelloo.
Ei mitään itsetuntoa, ollaan vielä itsenäinen valtio. Diplomaatit eivät voi sanella asioitamme.
Eivätpä nuo ole järkyttyneet namusedästäkään ja olihan se Manninenkin, vai mikä se oli, myöskin homppeli.
Kai persut tajuaa, että tämän päivän vanhukset oli nuoria villillä 70-luvulla, milloin oli huumeita tarjolla ja vapaa seksi oli ekaa kertaa tapetilla, kun e-pillerit tuli yleisiksi?
Niillä on niin surkea tieto historiasta, että ne luulevat nykyvanhusten eläneen pullossa koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Dementiaa alkaa pukata tuossa iässä...
Taitaa olla niin, että tuollainen ahdasmielisyys rajoittuu kovin pieniin piireihin. Ja sitäpaitti, kielletäänhän Raamatussa sianlihankin syöntikin sekä pukeutuminen kahdesta eri kankaasta valmistettuun palttooseen.
Ja onkohan pedeofiili presidenttinä suosionsa huipulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa se on sama vaikka siellä olis sammakot kättelemässä. On tässä isompiakin murheita. Juttelin äitini (83v) kanssa tästä ja hän sanoi että minulle se on aivan sama mitä ne makuuhuoneessa tekee kunhan hoitaa Suomen asiat
Ei taida pelkkässä makuuhuoneessa. Pervoilevat keittiössäkin
Eikös heteroidenkin suurinta huvia ole panna keittiön pöydällä? Luuletko oikeasti, että heterot pervoilee vain makkarissa???? Vähänpä tiedät.
Ja jokainenhan saa tehdä keittiössään mitä haluaa, niin homo, kuin heterokin. Ei se kennellekkään kuulu.
Yäk, vetää ka lun lauettuaan peräaukosta ja s
Sitten vieraat kahvittelevat samassa paikassa
Olen senioritalossa töissä ja vein 99 vuotiaan mummon äänestystiloihin. Hän kertoi äänestäneensä Stubbia koska hänen mielestään homous on epänormaalia 🤔 oikaisin kyllä asian.
Vierailija kirjoitti:
Arabivieraat linnan juhlissa jo kieltäytyvät kättelemästä presidentin naispuolisoa. Mites sitten kun kumpikin homoseksuaaleja niin ei varmaan kätellä enää ketään. Koominen tilanne varmasti kun siinä vaan tekohymyä vedetään kädet suorana vaikka toisen kättelemättömyys on sama kuin sanoisi että "heitä h*mo voltti".
Luuletko, että arabimaat valitsevat omat poliitikkonsa miettien, että kenestäkähän ne suomalaiset tykkäisivät eniten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle se näytti pukkaavan jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten niillä sotaveteraaneillakin, ja muilla järkyttyvillä vanhuksilla?
Vai järkyttyisi ne 'vanhukset'. Ketkähän ne oikeasti järkyttyy?
Muistan elävästi, kun siirryttiin markasta euroon ja kun laskettiin kassoilla, että ton verran menee markkoja (että pääsi niistä eroon) ja sit loput euroilla. Silloin oli vielä käteistä käytössä. Eräs tuttavani, n. 40-vuotias nainen, oli raivoissaan ja paasasi aina, että kyllä käy niiiiiiiiiin sääliksi vanhuksia. Kun ei osannut itse laskea, meni aina ihan puihin.
Ja sitten yhtenä kertana oltiin taas K-kaupan kassalla ja tämä tuttavani tyrkkäsi rahansa vain kassalle, että laske siitä ja aloitti kovan paasaamisensa, kuinka niin säälittää nuo vanhukset ja loi meidän takana olevaan vanhempaan naiseen 'myötätuntoisen' katseen. Tämä rouva takanamme mulkaisi halveksivasti tuttavaani ja tokaisi, että 'entisenä matikanopena luulen kyllä selviytyväni vallan mainiosti, kiitosta vain'.
Toinen hupaisa tapaus liittyy elokuvaan Rukajärven tie, jossa pääosapariskunta mm. harrasti suuseksiä. Ohjaajan puheille oli ensi-illassa tullut närkästynyt nuori mies, joka oli paasannut, että 'ei ennen mitään suuseksiä ole harrastettu, kyllä vanhukset nyt järkyttyy'. Jep. Pimeessä peiton alla perinteisellä tyylillä ne antiikin Roomassakin vain harrasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arabivieraat linnan juhlissa jo kieltäytyvät kättelemästä presidentin naispuolisoa. Mites sitten kun kumpikin homoseksuaaleja niin ei varmaan kätellä enää ketään. Koominen tilanne varmasti kun siinä vaan tekohymyä vedetään kädet suorana vaikka toisen kättelemättömyys on sama kuin sanoisi että "heitä h*mo voltti".
Luuletko, että arabimaat valitsevat omat poliitikkonsa miettien, että kenestäkähän ne suomalaiset tykkäisivät eniten?
Mutta kun persut tykkää arabimuslimeista niin paljon, että niiden mielipide on persuille se tärkein asia 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun persut tykkää arabimuslimeista niin paljon, että niiden mielipide on persuille se tärkein asia 😁
Ne on niiiin samiksii noi persut ja musut. (ja vähän Putlerin Venäjäkin)
Pekka Haavisto olisi voitto Suomelle, imagovoitto. Voisikoenää selvemmin erottautua Putlerin Venäjästä. Samalla se olisi kannustin sille liberaalimmalla ja demokraattisemmalla osalle venäläisiä, että käykää vastarintaan, vaikka se vaikeaa onkin.
Mutta näyttää siltä, että suomalaiset valitsee mielluummin rikkaiden juoksupojan, kiusaaja-Stubbin. Se on imagotappio, tuo höhlä on niin ylimielinen sählä, että Trumppikin vaikuttaa älyköltä sen rinnalla. Hyvin on nimittäin muistissa se Stubbin pyrähdys ja törähdys pääministerinä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmisoikeuksia polkevat Arabimaatko sanelevat sen miten suomalaiset elävät? Luulin, että tässä valitaan johtajaa Suomen kansalle ei Saudi-Arabialle, te varmaan myös mietitte kenet Putin haluaisi Suomen presideksi...
Kyllä itse asiassa sanelevat, koska olemme vielä hyvin riippuvaisia tuosta mustasta kullasta jonka päällä ne istuksivat. Joten heille kannattaa olla hyvin kiltti ja mielistellä.
No jos ei ole tuohon ikään mennessä tajunneet, että maailmassa on homoseksuaaleja ja että elämme maassa, jossa vallitsee tasa-arvo niin jo on heidän aika oppia ja saa puolestani järkyttyä.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole tuohon ikään mennessä tajunneet, että maailmassa on homoseksuaaleja ja että elämme maassa, jossa vallitsee tasa-arvo niin jo on heidän aika oppia ja saa puolestani järkyttyä.
Jo vaan ovat tajunneet. Pressan asema ja arvo on sitten rajana. Muilla tahoilla homot tms voivat toimia kuten ovat toimineetkin. Mutta raja on olemassa.
Elämäni aikana oli homous ensin rikos, sitten psyykkinen sairaus ja sen jälkeen vain yksi hyväksyttävä seksuaalisuuden muoto. Näin siis virallisesti. Minusta nuo pride-kulkueet ja lähes jatkuva aiheesta puhuminen ovat tuntuneet tähän mennessä aika kyllästyttäviltä ja liiallisilta. Itse näen homouden olevan yksi elämisen muoto. Mutta lukiessani näitä kommentteja Haavistosta tajuan, ettei asiasta ole vieläkään puhuttu tarpeeksi. Niin paljon takapajuisia ihmisiä on vielä olemassa.