Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Sinun sanojesi todellisuuspohja on samaa tasoa kuin sen, joka täällä kirjoitti tietävänsä kaksi jannua, joilla on ollut sutinaa A. Stubbin kanssa.
OK. Uskotaan sitten molempia väitteitä sinun logiikallasi. Wikipedian tieto oli siis lisätty ihan läpällä, mutta tämä homofiiliksi aivan todistetusti (tukenut innokkaasti LGBT oikeuksia) ehdokas on kahden jannun kanssa ollut läheisissä väleissä.
Paitsi että Stubb ei oikeasti ole koskaan sanonut missään olevansa bi. Se wikipedian läppä oli siellä kaksi viikkoa kesällä 2011 ennenkuin se poistettiin. Sen voi käydä tarkistamassa wikipedian historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karmivaa, että Suomi on edelleen näin järkyttävä takapajula. Täysin käsittämätöntä ja häpeällistä, että jonkun mielestä h o m o s e k s u a a l i s u u s on este virassa toimimiseen. Mikä jengiä vaivaa?
Homoseksuaalisuus ei myöskään tee paremmaksi presidentiksi eikä homoseksuaalisuuden takia äänestäminen ja siitä toitottaminen tee paremmaksi ihmiseksi.
Onko joku sitten niin väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karmivaa, että Suomi on edelleen näin järkyttävä takapajula. Täysin käsittämätöntä ja häpeällistä, että jonkun mielestä h o m o s e k s u a a l i s u u s on este virassa toimimiseen. Mikä jengiä vaivaa?
Homoseksuaalisuus ei myöskään tee paremmaksi presidentiksi eikä homoseksuaalisuuden takia äänestäminen ja siitä toitottaminen tee paremmaksi ihmiseksi.
Onko joku sitten niin väittänyt?
Aika moni performoi edistyksellisyyttään ja moraalista ylemmyyttään korostamalla Haaviston homoutta. "Minä olen parempi ihminen, minä haluan homopresidentin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottekos ikinä miettinyt että mitä jos Stubb onkin bi tai omaa muuten vaan erinäisiä fetissejä. Mitäs siihen sanotte? Sopiiko silloin presidentiksi?
Olen mutta tullut tulokseen ettei ole ainakaan bi. On sen verran kova äijä että jos olisi niin olisi sen uskaltanut kertoa avoimesti.
mutta on kertonut Nykypäivä-lehdessä uransa alkuaikoina.
Ei ole.
"Case solved. AP kävi lehden lukemassa. Lopputulos: Stubb ei ole sanonut olevansa biseksuaali Nykypäivä 3/2004 lehdessä."
Valehtelet. Ei sitä lehteä voi missään netissä enää lukea. Pitää tilata arkistosta, jos haluaa lukea. Tilasitko? Laita tänne sitten.
Kyllä nyt joillakin kiire pestä Stubbia heteroksi.
Ei mun tarttee kun löytyy netistä jo.
Googlaa
satunnainen/132868153
pääset yliksen lankaan jossa lopussa kuvat mainitun lehden artikkeleista joissa Stubb.
Miten joku voi olla niin tyhmä että luulee ton jutun olleen totta? Kerro se meille. Vai trollaatko vain? Jos vaan trollaat niin miten joku haluaa tietoisesti tehdä itsestään noin juntin?
Miksi nyt noita homppeleita on nii paljo enenpi ko lepakoita?
Vierailija kirjoitti:
Mikä este se nyt aktuaalisesti muka olisi?
Kyse on siitä että äänestää mieluummin heteroa - ja hyvää sellaista - ehdokasta kun nyt sellainen vaihtoehto kerran on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vanhus mutta järkyttyisin silti. Ei siksi, että homoudessa olisi jotain pahaa, vaan siksi, että Pride-väki riemastuisi ja ottaisi vallan vielä entistä vahvemmin itselleen.
Ei Pekka ole mikään erityisen "pride".
Pikemminkin tuolla näytettäisiin, ettei ole homoilla esteitä. Ja valituksen (joita jotkut harrastavat) voisi lopettaa.
Mä käytän vain sun logiikkaa.
Stubb on ollut hyvinkin "pride".
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001084104.html
https://www.thepinknews.com/2008/04/03/finland-appoints-gay-rights-camp…
https://web.archive.org/web/20101108132948/http://www.mtv3.fi/viihde/uu…
Eipä noita puolisoita muutenkaan paljoa näy, kunhan on ajan tasalla Pressa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottekos ikinä miettinyt että mitä jos Stubb onkin bi tai omaa muuten vaan erinäisiä fetissejä. Mitäs siihen sanotte? Sopiiko silloin presidentiksi?
Olen mutta tullut tulokseen ettei ole ainakaan bi. On sen verran kova äijä että jos olisi niin olisi sen uskaltanut kertoa avoimesti.
Ei ole.
"Case solved. AP kävi lehden lukemassa. Lopputulos: Stubb ei ole sanonut olevansa biseksuaali Nykypäivä 3/2004 lehdessä."
ei pidä paikkansa, ap ei ole käynyt lehteä lukemassa
Tiedätkö mitä lainausmerkit tarkoittavat?
Tuo on lainaus yliksen langasta jossa asia on perinpohjin selvitetty.
Tosin senhän tietysti tiesitkin, mistäs muualta olisit koko jutusta voinut kuulla.
Pelle vaan jaksaa leikkiä vaikka kaikki muut on jo lähteneet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue ylilautaa, kuullut olen, että se on joku paskanjauhantapaikka . Ja tämä wikipedialinkki oli kyllä ihan muualta, mistä sen kopioin.
Nyt en enää sulle vastaa, kun ei kerran mene perille.
Kauan siinä kestikin että jaksoit jauhaa asiasta joka ei pidä paikkaansa.
Kuten todettu,kyseinen lehti, paperiversiona, on haettu arkistosta esiin ja skannauksin esitetty foorumilla.
"Case solved. AP kävi lehden lukemassa. Lopputulos: Stubb ei ole sanonut olevansa biseksuaali Nykypäivä 3/2004 lehdessä"
Laita se lehtiskannaus tänne, niin uskon (siis se, ettei siinä lehtiartikkelissa asiaa sanota). Muussa tapauksessa en usko.
Googlaa
satunnainen/132868153
pääset yliksen lank
Valehtelet. Tuo skannattu lehtileike oli tammikuulta 2004 eli vuosi oikein, mutta väärä kuukausi.
Miksi se on niin vaikea hyväksyä, että Stubb on BI?
Mitä väliä?
Miksi tämä asiaton keskustelu saa olla täällä ja asiallisemmat presidenttikeskustelut poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
ei pidä paikkansa, ap ei ole käynyt lehteä lukemassa
Tiedätkö mitä lainausmerkit tarkoittava
Ei ole selvitetty. Siinä on väärä päivämäärä ja kuukausi. NIH!
Bi on bi eikä muuksi muutu. Miksi se haittaa? Mitä sen on välii?
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Tuo skannattu lehtileike oli tammikuulta 2004 eli vuosi oikein, mutta väärä kuukausi.
Miksi se on niin vaikea hyväksyä, että Stubb on BI?
Mitä väliä?
Pelle. Toi lehti ilmestyi viikoittain tuohon aikaan. Toi on juurikin se numero 3/2004 mistä wikipediassa väitettiin mainitun sitaatin löytyvän.
Mitä väliä? Kerro sinä kun niin kovasti uskot siihen että maapallo on litteä.
Onko vassaritrollin vaikaa niellä sitä tosiasiaa että sua on kusetettu 13 vuoden takaa? :D Ajatella.
Mun mummo 85 on äänestämässä Haavistoa. Koska Stubb on sikamainen hänen mielestä
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmaan ole koskaan kaivanut itseään niin monta kertaa, niin syvään monttuun kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Valehtelet. Ei sitä lehteä voi missään netissä enää lukea. Pitää tilata arkistosta, jos haluaa lukea. Tilasitko? Laita tänne sitten.
Kyllä nyt joill
Edelleen, ihan sama onko Stubb hetero vai bi! Elää kuitenkin ydinperhe-elämää, on vaimo ja kahden lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin perustellaan että löytyy "todisteita". Ja kuka tahansa omilla aivoillaan operoiva näkee että koko juttu oli tekaistu. Sitten kun joku jaksaa oikeasti kaivaa todisteet esiin että koko juttu yllätys yllätys olikin tosiaan läppä, niin sinä sankari sitten alat trollaamaan että mitä väliä?
No, mitä muuta voi odottaa 14v pelleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Valehtelet. Ei sitä lehteä voi missään netissä enää lukea. Pitää tilata arkistosta, jos haluaa lukea. Tilasi
Joku tarttuu lauseeseen niin tarkennan: hänellä on vaimo ja on kahden lapsen isä.
Onko persunaisiin kohdistuva misogynia sitä parempaa naisvihaa? #eriasia