Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sanna Marin vielä vasemmistolainen?

Vierailija
02.02.2024 |

Jos on, missä se näkyy?

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustankin Kieltolakipuolueen ja kuvaan samalla ryyppyreissujani someen.

Vierailija
62/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin voisi kyllä näyttää esimerkkiä, ja lahjoittaa tuohon ökyilyyn palavat rahat sellaisille, jotka sitä rahaa oikeasti tarvitsevat ihan perustarpeiden täyttämiseen. Kaikkien idealistien tulisi ottaa mallia Pentti Linkolasta, oli hänen ajatuksistaan mitä mieltä tahansa niin hän ainakin eli itse niinkuin opetti.

Miten paljon sua itkettää, ketkä jakaa saamaansa palkkaa. Jaakko Purra, Orpo, ym... Riittää että maksaa paljon veroja Suomeen.. Ne piirtää kenellä on liitua, ja nauttii työstään saamillaan rahoilla, näin kaikki tekee... 😄😄😄😄😄😄😄

Näinhän se markkinataloudessa on, eikä siinä mitään. Ongelma on siinä, että poliittisesti paasataan jotain ihan muuta. Jos minä vaatisin veganismia lailla pakolliseksi ja heiluisin kuitenkin harva se ilta pihvit ja makkarat suussa

No siis jos Marin kieltäytyisi maksamasta veroja tai estäisi fyysisesti sairaita pääsemästä palveluihin ja köyhiä Kelaan ja laittaisi niistä kuvan instaan, niin pitäisin kaksinaismoralistisena. Demarit eivät ole erityisesti menestystä ja rikastumista vastaan, kunhan heikommin pärjäävistä pidetään myös kollektiivisesti huolta. Ei tämä ole vaikea yhtälö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin voisi kyllä näyttää esimerkkiä, ja lahjoittaa tuohon ökyilyyn palavat rahat sellaisille, jotka sitä rahaa oikeasti tarvitsevat ihan perustarpeiden täyttämiseen. Kaikkien idealistien tulisi ottaa mallia Pentti Linkolasta, oli hänen ajatuksistaan mitä mieltä tahansa niin hän ainakin eli itse niinkuin opetti.

Miten paljon sua itkettää, ketkä jakaa saamaansa palkkaa. Jaakko Purra, Orpo, ym... Riittää että maksaa paljon veroja Suomeen.. Ne piirtää kenellä on liitua, ja nauttii työstään saamillaan rahoilla, näin kaikki tekee... 😄😄😄😄😄😄😄

Näinhän se markkinataloudessa on, eikä siinä mitään. Ongelma on siinä, että poliittisesti paasataan jotain ihan muuta. Jos minä vaatisin veganismia lailla pakolliseksi ja heiluisi

demarit haluavat vain paisuttaa julkista sektoria. Se ei ole kenellekään loppupeleissä hyväksi 

Vierailija
64/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi taas aloitat jankkauksen? Sanna Marin ei ole enää politiikassa mukana. Oletko naisvihamielinen, kateellinen vai molempia?

Olen kateellinen, kun Zelenskin valitsi korkea arvoisen työryhmään Marinin yksityishenkilönä.. Emme voi määräillä häntä.. Eikä Niinistö määrittele hänen Zelenskin kanssa asioiden hoidoissa.. 

Tämä nimenomaan minua lämmittää ja naurattaa, että tästä Marinin työstä on Niinistön kynnet irti...   Luulen kun pressaa vaihtuu, niin varmaan ottaa kontaktia.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
65/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus, tuo suomalaisten ehtymätön luonnonvara 😂.

Siinä tapauksessa suuta soukemmalle arvostellessa  muita. Sinäkin varmasti halkeat kateudesta kritisoidessasi ihmisiä, jotka eivät jaa kanssasi samoja mielipiteitä?

Esim. Riikka Purraa haukkuessa ei suinkaan kyse ole naisvihasta tai kateudesta, kuten Marinin kohdalla? 

Purraa voi haukkua, koska hän tuntuu aina tykänneen haukkumisesta itsekin. 

Älä jaksa. Marinin boomerit ym. kansaa kahtia jakaneet haukkumiset ja ylimielinen käytös muita kohtaan ovat vielä tuoreessa muistissa. 

Itse hän kuittasi kaiken kritiikin naisviha-korttia heiluttaen. Purra ei näin ole tehnyt, joten tekopyhää selitellä, miksi Marin olisi tämän kaiken yläpuolella. 

Vierailija
66/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule rahat otetaan menoihin veroista. Mitä siitäkin tulisi, jos jokaisen kohdalla perustuisi lahjoituksiin herran jestas. Jokainen voi laittaa sitten lisää ihan omantunnon mukaan, mutta vapaaehtoisesti. Johan olisi jos hyväntekeväisyyteen ihan pitäisi ryöstää joidenkin rahoja.

Vierailija
67/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen viime maailmansotaa puhuttiin shampanjasosialisteista. Sellainen La Bella Sanna on.

Vierailija
68/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Sanna sulle opetti? Linkki?

Eri, minulle opetti nuorena naisena että sitkeydellä ja osaamisella naisena kummasti menestyy ja saa maailmalla arvostusta. 👍👍👍👍👍

Ei siihen muuta tarvita kuin nuoruus, häikäilemätön pyrkyryys ja ulkonäköä. 

Vierailija
69/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotan jokaiselle suomalaiselle omatuntoveroa eli jokaisella velvollisuus lahjoittaa tuloistaan pienet kymmenykset jollekin hyvää tarkoittavalle taholle!

Tähän määrättäisiin joku kyttäyskomitea ja kymmenykset vaikka väkisin tai rikollisin keinoin! Hyvään tarkoitukseen!

Vierailija
70/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ex-pääministerit suhtautuu pääministeriyteen ja kotimaan politiikkaan niin vastahakoisesti että pääministerin duunin täytyy olla yksi kusisimmista viroista ikinä. Mikään muu ei selitä.

Tämä. Ja suurin osa ex-pääministerit ovat jättäneet politiikan ja monet muuttaneet ulkomaille ja kaikkia heitä yhdistää sama ongelma, etteivät enää halua olla kansan kusitolppana ja haukuttavana,  kuten Juha Sipilä sanoi.  Tämä pääministeri hullut ovat kuin hyeenat kiinni ja haukkumassa. 

Näin on käynyt Jyrki Kataiselle, Alexander Stubbille, Matti Vanhaselle, Juha Sipille, Sanna Marinille ja niin tulee käymään myös Petteri Orvolle. 

Marin ja Sipilä ovat ainoita ex-pääministereitä, jotka maksavat vielä veronsa Suomeen, mutta miten kauan. 

Ap. aloitus on taas kerran hyvä esimerkki Suomen ex-pääministerin vainoamista, haukkumisesta, vaikka kaikki ed.mainitut ovat yksityishenkilöitä ja itse rahoittavat elämänsä ja kulunsa, paitsi Orpo. 

Ja tämä on lopputulos, kun mt-ongelmaiset ovat avohoidossa, eikä neljän seinän sisällä laitoksissa. 

Vierailija
71/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi taas aloitat jankkauksen? Sanna Marin ei ole enää politiikassa mukana. Oletko naisvihamielinen, kateellinen vai molempia?

Olen kateellinen, kun Zelenskin valitsi korkea arvoisen työryhmään Marinin yksityishenkilönä.. Emme voi määräillä häntä.. Eikä Niinistö määrittele hänen Zelenskin kanssa asioiden hoidoissa.. 

Täällä ovat kyslleet onko Marin ilmoittanut uudesta työstä Ukrainassa pääministerille tai presidentille.. Kummastakin sanottiin että ei ole. Se mistä nautin ihan helvetisti on, että yksityishenkilönä hänellä ei ole mikään pakko ilmoitella näille yhtään mitään.. Kertoo jos itse haluaa.. Ei ole kytköksissä missään Suomeen... Varmasti kumminkin edustaa Suomea parhaalla tavalla... Onnea Sanna tälläkin saralla.. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tämä. Marinilta on suurta viisautta toimia yksityishenkilönä ja luopua luottamustehtävistä, muuten nämä hyenat olisi ihan konkreettisesti kimpussa, nyt keskittyvät vain somealustoille. 

Marin ei ole antanut yhtään haastattelua suomaiselle medialle, kun erosi pj tehtävistä. Ja sekös sapettaa näitä hyenaja. Toisin, Marin näyttää saavan vastaavasti kansainvälistä mediatilaa ja kutsuja ympäri maailmaa. 

Vierailija
72/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan vasemmistopoliitikko ei ole vasemmistolainen, ratsastavat vaan sillä mikä on tällä hetkellä pop ja helppoa.

Näkeehän tuosta Sannan nykytouhusta sokeakin, että esitys on ohi. Vain valta kiinnostaa.

Vierailija
73/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että rikkaat sosialistitkin tarvitsisivat valtiota komentamaan itseään, jotta luopuisivat rikkauksistaan. Kuka estää lahjoittamasta mediaanitulon ylittävää osaa tuloista valtiolle tai erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin? Kuka näistä tekee näin, ei kukaan. Rikkaan sosialistin pitäisi olla oksymoron.

Tuskin ovat sinulle tilivelvollisia tai kenelläkään muille, mihin rahansa laittavat tai tekevätkö hyväntekeväisyyttä vai ei. Yksityishenkilönä voi tehdä mitå huvittaa. Ihan niin kuin sinäkin, ketään ei kiinnosta sun rahat.

Vierailija
74/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa toveri Stalinin sanat: "Sosialidemokraatteja pitää lyödä aina."

Vierailija
75/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIETENKIN ON. Nuori kaunis nainen tekee mitä haluaa, vaikka onkin seiskan silmätikku.

Vierailija
76/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista jos kiinnostaa jonkun rahat, mutta jos lähtee ihan laittomasti urkkimaan jonkun rahaliikennettä,niin siinä mennään jo liian pitkälle. Kysellä ja pohtia saa ja toinen voi vastata jos haluaa.

Vierailija
77/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa suuta soukemmalle arvostellessa  muita. Sinäkin varmasti halkeat kateudesta kritisoidessasi ihmisiä, jotka eivät jaa kanssasi samoja mielipiteitä?

Esim. Riikka Purraa haukkuessa ei suinkaan kyse ole naisvihasta tai kateudesta, kuten Marinin kohdalla? 

Älä jaksa. Marinin boomerit ym. kansaa kahtia jakaneet haukkumiset ja ylimielinen käytös muita kohtaan ovat vielä tuoreessa muistissa. 

Itse hän kuittasi kaiken kritiikin naisviha-korttia heiluttaen. Purra ei näin ole tehnyt, joten tekopyhää selite

Et sitten muuta haukkumista keksinyt kuin yhden boomer-heiton 🙂? Käypä lukemassa Riikkulin scripta-kirjoituksia ja tule sitten uudestaan kertomaan näkemyksiäsi kielenkäytöstä.

Vierailija
78/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan vasemmistopoliitikko ei ole vasemmistolainen, ratsastavat vaan sillä mikä on tällä hetkellä pop ja helppoa.

Näkeehän tuosta Sannan nykytouhusta sokeakin, että esitys on ohi. Vain valta kiinnostaa.

Kyllä minuakin valta kiinnostaa. Ketäpä älykästä ihmistä ei kiinnostaisi? Jostain syystä tämä nähdään naiselle viaksi, koska naisen pitäisi olla sopuisa ja aina muita ja heidän halujaan ajatteleva. Ei kiinnosta. Valta on ihanaa.

Vierailija
79/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistit eivät koskaan ole vasemmistolaisia. He laskevat päätyvänsä sosialismissa puolue-eliittiin, joka omistaa koko maan.

Vierailija
80/178 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hän kuittasi kaiken kritiikin naisviha-korttia heiluttaen.

Purra ei sentään kirjoittanut tekstejä ollessaan ministeri. Marin haukkui omia äänestäjiään boomereiksi PÄÄministerinä. Oho mites kummassa hävisi vaalit, ihme juttu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän