Oletko vahingossa nähnyt toisten perhekalleuksia?
Milloin, missä, miten? Oliko hassu, neutraali vai järkyttävä näky?
(Vahingossa-määritelmä ei koske yhteisiä pesutiloja tai pukuhuoneita.)
Kommentit (47)
Vierailija:
Siskon mies oli kylpyammeessa ja menin pesuhuoneeseen puhumaan hänelle jotain ja samalla näin kun pippeli vilahti vedessä.
Kyllä minua jotenkin sitten häiritsi, että näin sen, en olisi halunnut. Mutta itseppähän änkesin samaan huoneeseen höpöttämään.
Istuimme työporukan kanssa nurmikolla piknikillä ja pomolla oli yllään lyhyet shortsit ja kangasboxerit - voitte kuvitella loput.
Lahkeesta näkyi pippeli. Oli aika kivan näköinen. *tunnustaa nolona*
Vierailija:
Leikkasin nurmikkoa (olin siis töissä, nuorena) ja siellä piknikilllä istuskeli ukko akkoineen ja munat vilkkuivat sortsien lahkeesta. :D
Ollaan naurettu tätä juttua monesti.
t. toinen kaksosista :)
mies käveli laiturilla ja korjaili uimapöksyjään niin kuinka ollakkaan kun siltä luiskahti vehkeet sieltä lahkeesta... meitä nauratti ja se mies oli ihan nolona ja punaisena :))
meillä 10 kanssa varmaan sama appiukko : D
...teinityttönä repesin kerran, kun enoni kaameassa humalatilassa kävi mummulan pihalla tyhjennyksellä eikä saanut vehjettä nopeasti takaisin housuihin vaan hortoili ympäri pihaa kalleudet heiluen XDDD
Mieheni polttarikuvissa yhdeltä sun toiselta vilkkui pyyhkeen alta. Liimasin kuvan tahallani polttarikansioon kaiken kansan katsottavaksi. Kirjoitin alle, että Lihajaloste Oy.
Kyllä nolotti nähdä ne perhekalleudet!
kun käyvät kauppaamassa niitä pitsiliinojaan.
vastasitte väärään pinoon. Nuohan on teidän perhekalleuksia, nyt oli kyse TOISTEN perhekalleuksista. :)
Kyllä sä nyt olet erehtynyt. Mummun kalleudet ei ole mun kalleuksia, ainakin ne perinnönjaossa meni sivu suun.
25
www . googlefight . com/index . php?lang=en_GB&word1=perhekalleudet&word2=sukukalleudet
mutta kun mä saan katsella jätkien vehkeitä joka päivä duunissa ihan loputtomiin, niin en ole enää vuosiin jaksanut innostua moisesta...
olen sairaanhoitaja neurologisella vuodeosastolla. Meidän potilaista on 90% jollain lailla autettavia, eli vähintään pitää saattaa vessaan ja laskea housut. Tai pissattaa pulloon. Tai katetroida. Tai pestä suihkussa tai tehdä vuodepesut. Niin että kyllä sitä on kymmenen vuoden työuralla ko. osastolla tullut nähdyksi yks jos toinenkin vehje...
Ketkähän kaksoset lie kyseessä....?
Tämä tapahtui siis pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla... :)
-ap
Vierailija:
Vierailija:
Leikkasin nurmikkoa (olin siis töissä, nuorena) ja siellä piknikilllä istuskeli ukko akkoineen ja munat vilkkuivat sortsien lahkeesta. :DOllaan naurettu tätä juttua monesti.
t. toinen kaksosista :)
Olin silloin jotain 15v ja asuin vielä kotona. Yhtäkkiä isä alkoi huutaa, että " tuo laastaria" ja ryntäsin laastarin kanssa pesuhuoneeseen. Työkaverinsa oli särkenyt jalkapohjansa saunanlauteeseen. En tiedä miten, mutta verta siitä tuli. Siellä ihmettelivät tapahtunutta kelteisillään.
kun rouva oli kyykkytupakalla kylpytakissa!
Siskon mies oli kylpyammeessa ja menin pesuhuoneeseen puhumaan hänelle jotain ja samalla näin kun pippeli vilahti vedessä.