Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi sanoo rakastavansa sinua?

Vierailija
01.02.2024 |

Olen vajaa viiskymppinen nainen ja ollut mieheni kanssa melkein 30 vuotta. Alkuvuosina useinkin hän sanoi rakastavansa minua, spontaanisti usein, mutta viime vuosina ei kyllä ole kuulunut kertaakaan. Enpä toisaalta itsekään liikoja sitä toitota, mutta joskus olen kyllä sen sanonut. Uskon kyllä että edelleen rakastaa, ihan samanlainen mies kuin ennenkin joten onkohan jotain ikääntymiseen liittyvää ja kun ollaan näin kauan yhdessä oltu niin nämä tärkeät asiat ja sanat alkavat unohtua..? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan kertaakaan mies sanonut. Ja en minäkään vuosikymmeniin, kun tunne on 40 vuoden jälkeen jotain muuta kuin mitä rakkaudeksi kutsuisin.

N 61

Vierailija
42/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna mua ärsyttäisi jos monta kertaa päivässä hoettaisi rakastan sinua rakastan sinua rakastan sinua. Enkä edes usko että kukaan monta kertaa päivässä tuollaista puhuu. Kyllä se rakkaus tulee ilmi muutenkin kuin hokemalla.

Sanat ja teot pitää olla samansuuntaisia. Monesti nuo hokijat ovat jotenkin epärehellisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, ei vain tunnu hänestä luontevalta. Eikä se haittaa lainkaan, koska hän osoittaa kyllä teoin ja käytöksellään rakastavansa minua.

Vierailija
44/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tai ainakin lähes joka päivä sanotaan puolin ja toisin.

Yhdessä 14v

Ollaan 40+

Vierailija
45/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon monta kertaa päivässä, vaikka vaimoni on jo kuollut.

M 53

Vierailija
46/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän olisi paljon helpompaa sanoa: Ti amo. Tai I love you...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän