Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi sanoo rakastavansa sinua?

Vierailija
01.02.2024 |

Olen vajaa viiskymppinen nainen ja ollut mieheni kanssa melkein 30 vuotta. Alkuvuosina useinkin hän sanoi rakastavansa minua, spontaanisti usein, mutta viime vuosina ei kyllä ole kuulunut kertaakaan. Enpä toisaalta itsekään liikoja sitä toitota, mutta joskus olen kyllä sen sanonut. Uskon kyllä että edelleen rakastaa, ihan samanlainen mies kuin ennenkin joten onkohan jotain ikääntymiseen liittyvää ja kun ollaan näin kauan yhdessä oltu niin nämä tärkeät asiat ja sanat alkavat unohtua..? 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ihan joka päivä se sanotaan. 52v aviossa. Viimeistään illalla.

Joskus tulisen riidankin aikana.

Vierailija
22/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekee työtä perheensä hyväksi, tukee ja kannustaa lähimpään. Se on miehen sanatonta rakkauden kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset hokee ja lässyttää kokoajan mutta tarkoittaako sitä. Harvemmin kun sanoo niin sitä aidommalta kuulostaa eikä hoe joka välissä. 

Tämä totta! Jos mun mies alkaisi yhtäkkiä nyt hokemaan rakkauttaan niin kyllä hälytyskellot alkaisi soimaan. En myöskään tykkää imelistä miehistä, jotka lässyttävät jotain rakkausjuttuja koko ajan. Mieluummin harvemmin mutta aidosti. 

Vierailija
24/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanoo ehkä viikoittain että oon tärkeä. Mutta pari krt vuodessa että rakastaa. En odota että sanoisi useammin enkä itse sano myöskään. En jaksaisi jokailtaista rakkaudentunnustusta, ennemmin harvakseltaan. 

N. Naimisissa 20v 

Vierailija
25/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies hokee rakkauttaan kaverilleni koko ajan. Kuitenkin sikailee, pettää, tekee ohareita eli siis valehtelee koska nuo teot ja rakkaus eivät voi kohdistua samaan ihmiseen.

Mun mies ei sano koskaan, mutta näyttää teoillaan joka päivä. 

Olihan se kiva jos olisi sekä sanat että teot, mutta jos noista pitää valita niin jälkimmäinen on tärkeämpi.

Vierailija
26/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo laskenut.

On se luvannut ilmoittaa jos tilanne muuttuu.

Riittää mulle, en oo romantikko.

Vierailija
27/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa ja se tuntuu hyvältä. Hyvin rakastava mies myös teoissa. Tässä kuussa vietämme hääpäivää numero 31.

Vierailija
28/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai samaa asiaa pitäisi koko ajan hokea?

Vierailija
29/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni sanoi sitä päivittäin tai lähes päivittäin, mutta minulle ne oli ihan tyhjiä sanoja. Hänen käytöksensä minua kohtaan ei pahemmin huokunut rakkautta. 

Joskus miehet jotka puhuvat rakkaudesta ovat sarjapettäjiä. Narsistisia piirteitä ilmentäviä pahantahtoisia ihmiskuoria.

Vierailija
30/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista milloin olisi sanonut. En ole tosin itse sanonut hänelle kertaakaan nyt seitsemän vuoden seurustelun aikana. 

Vierailija
31/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen" jälkeen  tai muuten nukkumaan mennessä sanoo noin kerran kuukaudessa. 20 vuotta naimisissa, ei lapsia.

Vierailija
32/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta, ennen nukkumaanmenoa <3

Vierailija
33/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015 keväällä viimeksi. Ei haittaa.

Vierailija
34/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies sanoo ehkä viikoittain että oon tärkeä. Mutta pari krt vuodessa että rakastaa. En odota että sanoisi useammin enkä itse sano myöskään. En jaksaisi jokailtaista rakkaudentunnustusta, ennemmin harvakseltaan. 

N. Naimisissa 20v 

Anteeksi, mutta tämä nauratti kun on jotenkin niin suomalainen kommentti. Rakkaudentunnustus on niin iso ponnistus, ettei sitä jaksa kuunnella joka ilta :D

Vierailija
35/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!

ei mulla muuta..

Vierailija
36/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset hokee ja lässyttää kokoajan mutta tarkoittaako sitä. Harvemmin kun sanoo niin sitä aidommalta kuulostaa eikä hoe joka välissä. 

On ihan julkisuutta myöten tapauksia sellaisista jotka tuota lässytystä harjoittavat mutta teot toisen selän takana ovat kaikkea muuta.

Vierailija
37/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. Naimisissa 20v 

Anteeksi, mutta tämä nauratti kun on jotenkin niin suomalainen kommentti. Rakkaudentunnustus on niin iso ponnistus, ettei sitä jaksa kuunnella joka ilta :D

Riippuu siitä onko se aito vai valheellista feikkiä. 

Vierailija
38/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna mua ärsyttäisi jos monta kertaa päivässä hoettaisi rakastan sinua rakastan sinua rakastan sinua. Enkä edes usko että kukaan monta kertaa päivässä tuollaista puhuu. Kyllä se rakkaus tulee ilmi muutenkin kuin hokemalla.

Vierailija
39/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo joka  päivä  ainakin kerran. Niin sanon minäkin. Tärkeää ja tärkein on osoittaa se myös teoin. Olemme myös olleet yhdessä liki 30 vuotta.

Vierailija
40/46 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano, mutta ohimennen koskettaa nenän päätä, aamuisin keittää kahvin herätessään valmiiksi myös minulle ja aamulla töihin lähtiessään antaa aamusuukon. Hän ilmaisee rakkauttaan teoin eikä niinkään sanoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme