Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt selvinnyt keski-iän/esivaihdevuosien tuomista ulkonäköhaasteista seuraavasti

Vierailija
01.02.2024 |

*Happokuorinta kasvoille säännöllisesti, hyvä kosteutus. Biothermin salisyylihappo-kosteuttaja nyt käytössä.

*Ei enää edes cc-voidetta kuin hyvin harvinaisissa poikkeustapauksissa

*Peitevoidetta säästeliäästi. Luomille pohjustus, jos haluaa tehdä silmämeikin

*Huulten rajaus ulkoapäin (esim. peitevoiteen applikaattorilla tai peite/valokynällä

*Heleät nudesävyt poskiin huuliin usein jopa iltameikissä paremmat

*Enemmän hohdetta kuin tummia sävyjä

*OTSATUKKA vähentää ryppyvitutusta, itselläni on lähinnä sibeliukset, joita muilla pidän ikään kuuluvana, itselläni ärsyttävät

*Säännöllinen seksi parantaa unen laatua ja naaman ilmettä, kumppanin puute ei ole este (olen itse etäsuhteessa)

*Jouduin vaihtamaan rintaliivien kokoa ja valmistajaa, vaikka vaatekoko on sama

Muita vinkkejä?

N46

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vegaanisesti, en juo alkoholia, en polta, nukun tarpeeksi ja harrastan liikuntaa. Olen 43-vuotias ja keskimäärin minua luullaan 35-vuotiaaksi.

Olen kasvissyöjä (en siis vegaani), juon kun tekee mieli enkä nyt puhu mistään muutamasta sidukasta. Itseasiassa siideri on pahaa, Jallu*a tai muuta hyvää sen olla pitää. Poltan sekä röökiä että hatsia silloin tällöin. Kärsin unettomuudesta enkä harrasta muuta kuin hyötyliikuntaa. Olen 43-vuotias ja henkkarit kysyttiin kassalla viimeksi toissapäivänä. Yleensä veikataan 3-kymppiseksi. Että joo...

Vierailija
22/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten selviää kun ymmärtää, ettei ole mitään syytä tehdå mitään temppuja peittääkseen iän tuomia merkkejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi happokuorinta on hyvä, käytän joka ilta. Kasvot on paljon heleämmät. Meikkipuuterin ja mineraalipuuterien käyttö piti lopettaa ja vaihtaa ohueeseen cc-voiteeseen, puuterit korostivat silmänalueen hienoja ryppyjä ja yli nelikymppisenä mattaiho ei enää näytä hyvältä. 

Kosmetologi täällä hei! En suosittele käyttämään happokuorintaa joka ilta. Se ei ole hyväksi kuin 1-2 kertaa viikossa. 2 kertaakin saattaa joissain tapauksissa olla liikaa.

Hei vaan, minäkin olen kosmetologi, entinen sellainen😄 Kuorinta on mieto ja sopii kasvoilleni hyvin. 

Vierailija
24/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyväksynyt aina ikäni. Nyt olen täysin harmaa hiuksinen viisikymppinen nainen. Kasvoihin laitan perusvoidetta. Eipä ole ryppyjä. Juuri instassaan Hanna Sumari mainostaa kalliita seerumeja ja rasvoja. Ihan ikäiseltään näyttää. Ei tuollaiset kalliitkaan tuotteet nuorenna. 

Vierailija
25/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi happokuorinta on hyvä, käytän joka ilta. Kasvot on paljon heleämmät. Meikkipuuterin ja mineraalipuuterien käyttö piti lopettaa ja vaihtaa ohueeseen cc-voiteeseen, puuterit korostivat silmänalueen hienoja ryppyjä ja yli nelikymppisenä mattaiho ei enää näytä hyvältä. 

Kosmetologi täällä hei! En suosittele käyttämään happokuorintaa joka ilta. Se ei ole hyväksi kuin 1-2 kertaa viikossa. 2 kertaakin saattaa joissain tapauksissa olla liikaa.

Hei vaan, minäkin olen kosmetologi, entinen sellainen😄 Kuorinta on mieto ja sopii kasvoilleni hyvin. 

Kyseessä on joku happoja sisältävä seerumi eikä varsinainen kuorintatuote?

Vierailija
26/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee kuka on 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95, 100. Kauppojen henkkareiden kysely sekoittaa ihmisten käsitystä omasta nyorekkuudesta ja kasvoselfiet, joissa on filtteri.

Se on se olemus. Kokonaisuus.

Mutta nautitaan elämästä ja pidetään hyvää huolta itsestämme ja terveydestämme. Olen mielelläni ihan ikäiseni näköinen, mutta sporttinen ja kivan tyylinen.

Ei kannata olla kateellinen nuorille. Me olemme jo olleet nuoria. Nyt olemme keski-ikäisiä. 

Vierailija
27/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellävarainen pesu, kunnollinen kosteutus ja tarvittaessa aurinkosuoja iholle. Vähän väriä ripsiin ja kulmiin. Päivittäistä liikuntaa ja kohtuullinen ruokavalio. Ei ole ulkonäköongelmia, kun pitää itsestään huolta ja hyväksyy oman ikänsä.

Vierailija
28/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaaja reilusti 

se on tämän mamman lääke..ihan kaikkeen! 

Tämä! Aloitin 45v viime syyskuussa kunnon liikunnan: kävelen - säässä kuin säässä - kolme km suuntaansa uimahallille, kävin sitkeästi aikuisten tekniikka-uimakoulun. Nyt uin sujuvasti oikeata rintauintia tunnin neljä krt/vko. Kroppa on kiinteytynyt, iho kaikkialta sileämpi ja kuulaampi. Kunto on kohentunut huikeasti ja mieliala myös. Millään rasvoilla/kuorinnoilla tms. ei päihitetä rehtiä liikuntaa!

Vierailija
29/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle moniteholasit ovat olleet yllättävä haaste. Kaikkeen muuhun on valmistautunut edes jollakin tasolla paitsi siihen, että yhtäkkiä linssin yläosa pienentää silmiä ja alaosa suurentaa mustia renkaita, juonteita ja silmäpusseja. Meikkaaminen menee taas uusiksi.

Vierailija
30/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muutama vuosi sitten keräsin juuri vastaavia vinkkejä joilla voittaa "haasteita" mutta jossain kohtaa tajusin että minkä ihmeen takia koen normaalit asiat haasteina. Ulkonäkö muuttuu koko eliniän ajan, joten miksi ihmeessä keski-ikä on se kohta, kun se ei muka enää saisi muuttua? Tajusin, että joudun keksimään aina uusia ja uusia vinkkejä koko loppuelämän ajan jos siihen lähden. Pysyvämpi ratkaisu on tarkastella sitä, miksi itse tekee elämäänsä haasteita ja miksi kokee että tietyn iän jälkeen ei enää saisi vanheta ulkonäöltään.

Vierailija
31/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään haasteita joten en myöskään ole muuttanut mitään. Joka vuosi olen vanhempi, mitä sitten? Niin kaikki muutkin.

N43

Vierailija
32/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin muutama vuosi sitten keräsin juuri vastaavia vinkkejä joilla voittaa "haasteita" mutta jossain kohtaa tajusin että minkä ihmeen takia koen normaalit asiat haasteina. Ulkonäkö muuttuu koko eliniän ajan, joten miksi ihmeessä keski-ikä on se kohta, kun se ei muka enää saisi muuttua? Tajusin, että joudun keksimään aina uusia ja uusia vinkkejä koko loppuelämän ajan jos siihen lähden. Pysyvämpi ratkaisu on tarkastella sitä, miksi itse tekee elämäänsä haasteita ja miksi kokee että tietyn iän jälkeen ei enää saisi vanheta ulkonäöltään.

Hyviä ajatuksia. Jos yrittää paeta ikääntymistään, sitä joutuu tekemään lopun elämää eikä ole koskaan tyytyväinen. Miksi keski-ikäisen pitäisi näyttää kolmikymppiseltä?

Vierailija
33/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tympeältä tanttapissikseltä.

Vierailija
34/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selvinnyt siitä sillä, ettei onneksi enää kiinnosta ulkonäkö ollenkaan. Ei oma eikä toisten. - nainen 49 v

Vierailija
35/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinpä, lisäksi mitä iloa on näyttää 10-20-30v nuoremmalta, eihän sitä kuitenkaan hengaile siinä seurassa. Terveellä tavalla nuorekkaaseen olemuksen pyrkiminen(liikunta, ruokavalio, ihonhoito) on ihan jees, mutta pakkomielteinen en saa näyttää vanhalta(ikäiseltäni) ei niinkään. Se pakkomielle tuottaa juuri näitä kauneuskirurgisia ja muita arvelluttavia toimenpiteitä, mitkä näkyy jo kilsan päähän että jotakin on tehty eli kukaan ei pidä sua oikeasti nuorempana. enkä väitä itsekään reilu nelikymppisenä innosta hyppivänä kun oikein väsyneen päivän päätteeksi vilkaisee peiliin, mutta tätä tää on.

Vierailija
36/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne terveet elintavat ja geenit on se mitkä pääasiassa ikääntymiseen vaikuttavat eikä niinkään se, paljonko on lätrännyt erilaisia kemikaaleilla kyllästettyjä voiteita naamaansa

Vierailija
37/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on joku happoja sisältävä seerumi eikä varsinainen kuorintatuote?

https://geekandgorgeous.com/collections/exfoliants/products/smooth-out

Vierailija
38/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei cc-voidetta?

Se(kin) on minulle liian paksua, huokoset näkyvät. Hyvällä ihonhoidolla minulle riittää, kun peittää mahdolliset virheet sekä silmänalusten sisänurkat ja rajaa lisäksi huulet. Varmasti cc on monelle hyvä vaihtoehto, mutta minulla toimii parhaiten näin. 

ap

Vierailija
39/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohde ei nimenomaan sovi ryppyiselle iholle, vaan korostaa ryppyjä. Ihan mattakaan kyllä ei ole kaunis.

En olekaan (vielä) erityisen ryppyinen. Huomaan, että aiemmin käyttämäni tummempi silmämeikki näyttää nykyään raskaalta ja vanhentaa. Sen sijaan pehmeä, vaaleahko voidemainen luomiväri ja sen päällä kevyt hohde näyttää kivalta, samoin esim. poskipäissä. Ei sillä hohteellakaan tarvitse lutrata. 

Ap

Vierailija
40/81 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten selviää kun ymmärtää, ettei ole mitään syytä tehdå mitään temppuja peittääkseen iän tuomia merkkejä. 

Ei kuitenkaan tarvitse lakata meikkaamasta ellei halua, eikä myöskään käyttää itselleen epäedullisia sävyjä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan