Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haaveilee hienoista illallisista miehen kanssa.

Vierailija
01.02.2024 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aa352bef-61b6-4c59-a8d4-26de0d…

Mies tarjoo niin se on. Rahaa pitää olla koska naiset haaveilee että mies tarjoo aina hienon illallisen.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies taas haaveilee, että nainen kokkaa hänelle 7 päivänä viikossa.

Minä en, koska osaan itse tehdä hyvää ruokaa. Jotain on vikana aikuisessa ihmisessä joka ei osaa tehdä ruokaa ja valmismössön lämmittäminen mikrossa ei ole ruuan tekemistä.

Vierailija
62/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alma on sen kaltainen nainen, joka haluaa näitä kuuluisia "yhteiskunnallisia keskusteluita punaviinilasillisen ääressä". Harva mies jaksaa tuollaista. Työpäivän jälkeen päivällinen perheen kanssa, kuulumisten vaihtoa ja sitten rentoutumista.

Eli nainen käy kaupassa, tekee ruoan sä saat rentoutua ja se siivoo.

Mihin viestiin oikein vastasit? Monikin mies osaa tehdä ruokaa, käydä kaupassa ja siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen jakson, ja eihän hän sanonut tuollaisesta haaveilevansa. Hän sanoi, että on kiva, jos toinen pystyy viemään vähän hienompaan ravintolaan (koska itsellä ei ole sellaiseen varaa), MUTTA että ei hän sellaista odota.

Kokonaan eri juttu tietysti sitten ap:n oma ymmärrys... olet siis katsonut jotain tosi-tv:n viihdeohjelmaa, sinkkurealitya, ja siitä irrotetun yhden lauseen perusteella teet koko väestöä kattavia yleistyksiä? 

64/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa käydä illallisella ystävien tai miesten kanssa. Nautin hyvästä ruuasta ja tunnelmasta

Vierailija
65/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako naiselle jos mennään vaan mäkkäriin? Tarjoan hamppariaterian?

M37

Boikotoin mäkkäriä, enkä tiedä oletko sen arvoinen että lipsuisin periaatteistani. Mutta teen vastaehdotuksen: kesällä rantakioskille, voin tarjota kahvit ja jäätelön.

Vierailija
66/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alman kannattais opiskella hyvin työllistävälle ja kunnolla palkatulle alalle. OF ja vastaavat on vähän riskialtista, mutta it-puoli ja yleisemmin tekniikan alat pääsääntöisesti työllistää suht hyvin ja niistä hommista ihan maksetaankin. 

Ehdottakaa joskus hyvin työllistävää ja hyväpalkkaista alaa matemaattisesti lahjattomalle. Eivät kaikki voi ruveta it-alalle, eikä niitä töitä kohta riittäisikään jos kaikki sitä yrittäisivät.

Enkä tarkoita että OF olisi todellakaan näille hyvä vaihtoehto, ihan tosissani haluan tietää muitakin ehdotuksia.

Urheilija, tosin päästäkseen huippupalkoille pitää olla mies. Influensseri, jos olet mukaansatempaava persoona ja sinulla on mielenkiintoisia aiheita. Suosituilla näyttelijöillä ja juontajilla on erittäin hyvät tulot. Myös bändin jäsene

It-ala ei ole sama asia kuin pelkkä koodaus. Täällä on projektinvetäjiä, tiiminvetäjiä, tuotepäälliköitä, tuoteomistajia, käyttöliittymäsuunnittelijoita, laatupäälliköitä, eri alueiden johtajia, lakiasiantuntijoita, patenttiasiantuntijoita, logistiikkakoordinaattoreita, yms. joille maksetaan hyvin ja ei tarvitse osata koodata. Toki joku relevantti koulutus tarvitaan.

Vierailija
67/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alman kannattais opiskella hyvin työllistävälle ja kunnolla palkatulle alalle. OF ja vastaavat on vähän riskialtista, mutta it-puoli ja yleisemmin tekniikan alat pääsääntöisesti työllistää suht hyvin ja niistä hommista ihan maksetaankin. 

Ehdottakaa joskus hyvin työllistävää ja hyväpalkkaista alaa matemaattisesti lahjattomalle. Eivät kaikki voi ruveta it-alalle, eikä niitä töitä kohta riittäisikään jos kaikki sitä yrittäisivät.

Enkä tarkoita että OF olisi todellakaan näille hyvä vaihtoehto, ihan tosissani haluan tietää muitakin ehdotuksia.

Urheilija, tosin päästäkseen huippupalkoille pitää olla mies. Influensseri, jos olet mukaansatempaava persoona ja sinulla on mielenkiintoisia aiheita. Suosituilla näyttelijöillä ja juontaji

Tuohan onkin vastaus kysyjälle joka halusi suosituksia aloista joissa ei tarvitse osata laskea, ja IT ei kuulemma siksi käynyt.

Vierailija
68/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Miksi just Mäkkäriin? Vähän tylsä valinta. Samalla rahalla saa aterian viihtyisämmästä ravintolasta, jossa ruokakin on maukkaampaa. Treffeillä tuollaiset meluisat, nuorison ja "joutilaiden" kansoittamat pikaruokapaikat ovat aika huono valinta. Halvemmallakin saa järjestettyä kivemmat treffit.

Vierailija
69/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki !  Minulle ei ruualla ole suurta merkitystä ( ei edes arkisin). Ruoka on vain ruokaa !

Kaikki muu merkitsee enemmän.

Vierailija
70/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen hienosta illallisesta. En ole sellaista koskaan saanut. Sellaisen nauttimiseen en miestä tarvitse. En sen puoleen naistakaan. Ei vaan ole koskaan ollut varaa mennä.

Vierailija
71/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmokseen syömään jees

Vierailija
72/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Minulle ei kelpaa.

Vierailija
73/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut haaveilla enemmän halailusta kuin ravintolassa syömisestä.

N26

Vierailija
74/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa niin hienon illallisen kuin viitsii itse tehdä.

Vierailija
75/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on silloin tällöin tapana käydä ns. hienolla illallisella. Sanon ns. koska nämä gourmet-ravintolat jossa on kaksi parsaa ristissä ei ole meidän juttu vaikka olisi kuinka hieno menu.

Hyvää ruokaa ja pari lasia viiniä kivassa ravintolassa joka tekee maukasta ruokaa on kiva juhlistus vaikkapa nimppareille. Päivästä riippuen sitten vuorotellen tarjotaan koska ollaan jo pariskunta. Ja joskus mennään "ulos syömään" snägärille tai johonkin pikaruokapaikkaan :D

Seurusteluaikana se tarjosi jolla oli rahaa, ei se ollut niin tarkkaa kumpi se oli. Mutta tämä olikin vapaata 90-lukua kun ei ollut tämmöisiä lokerointeja kuka tekee mitäkin missäkin ja miten asiat jaetaan varmasti tasan.

Vierailija
76/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yksinelävä varakas vanhempi nainen.En ymmärrä miksi täytyy syytää ravintolaan isoja summia, koska itse ainakin rakastan ruoanlaittoa , todella rakastan.Nyt oatin aasialaisen keittokirjan ja piru jos en opi tekemään sushia itse.......... Ja aion muutenkin käydä koko kirjan läpi resepti reseptiltä. 

Minulla tekee kipeää jos menen ravintolaan tuhlaamaan ruokaan isoja summia.Joskus ,joskus menen Grand hotelliin syömään ja otan lasin shampanjaa. Pari kertaa vuodessa. 

Vierailija
77/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haaveile. Ei klikkitarinoita kannata niin tosissaan ottaa. 

Vierailija
78/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi spämmäät näitä kuvitelmiasi naisten haaveista?

Minä haaveilen kiinnostavista keskusteluista miehen kanssa, luontoretkistä, mökkeilystä. Siitä että mies katsoisi silmiin ja kuuntelisi.

Minä haaveilen kainalossa istumisesta sohvalla tvn ääressä, mutta palstamiesten mukaan tuo on kohtuuton vaatimus. 

Vierailija
79/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ravintola on mielestäni sen arvoinen. Olen tyytyväinen omiin kokkauksiini. 

Vierailija
80/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies vei minua suhteen alkuaikoina hienoille illallisille. Kosmoksessa käytiin monta kertaa, Elitessä. Nykyisin on lapset, niin ei viitsi noissa käydä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi