Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haaveilee hienoista illallisista miehen kanssa.

Vierailija
01.02.2024 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aa352bef-61b6-4c59-a8d4-26de0d…

Mies tarjoo niin se on. Rahaa pitää olla koska naiset haaveilee että mies tarjoo aina hienon illallisen.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa taas niitä naisia joille raha on tärkeintä. Eivät koskaan pääse hyvään parisuhteeseen. Kyllä mies voi maksaa jos saa säännöllisetä seksiä naiselta.

Vierailija
22/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä hienoista illallisista. Ilahdun jos mies tarjoaa alkuillasta oluen lähiöbaarissa. Yhden oluen jälkeen jaksaa sitten kotona halia. Halimisen jälkeen voi tehdä vaikka voileivän ja katsoa telkkaria. Toinen mistä tykkään on pullakahvit huoltiksella. Ja olen nainen, äitikin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä hienoista illallisista. Ilahdun jos mies tarjoaa alkuillasta oluen lähiöbaarissa. Yhden oluen jälkeen jaksaa sitten kotona halia. Halimisen jälkeen voi tehdä vaikka voileivän ja katsoa telkkaria. Toinen mistä tykkään on pullakahvit huoltiksella. Ja olen nainen, äitikin :)

Eräs mies haki minut Fiat Puntolla ja vei ABC:lle pahvimukikahville :)

Vierailija
24/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alma on sen kaltainen nainen, joka haluaa näitä kuuluisia "yhteiskunnallisia keskusteluita punaviinilasillisen ääressä". Harva mies jaksaa tuollaista. Työpäivän jälkeen päivällinen perheen kanssa, kuulumisten vaihtoa ja sitten rentoutumista.

Eli nainen käy kaupassa, tekee ruoan sä saat rentoutua ja se siivoo.

Tietenkin. Eihän Almalla ole mitään muita töitä.

Vierailija
25/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit siis ihannenainen kiltille miehelle. Minä osaan leipoa pullaa ja tehdä kotona ruokaa.

Vierailija
26/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vara itse maksaa hyvät ruoat.Mutta oishan se kiva saada fiksua seuraa. 

Vierailija
27/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen ihan hyvin menestynyt yrittäjä, ja pidän kovasti hyvästä ruoasta ja viinistä. Käyn siis mielelläni syömässä hyvin, eikä kalliinkaan päivällisen tarjoaminen ole ongelma, jos treffikumppanin kanssa synkkaa. Kuitenkin, muuta huomio: - Naiset aika usein ovat varuillaan kalliimpia treffejä tarjoavien miesten suhteen. Asia ei suinkaan ole noin, että naiset yleisesti haaveilisivat hienoista, tarjotuista illallisista. - Tämän Alman kohdalla taas ihmettelen että miten hän, tuollaisena elämäntapavähävaraisena, voisi tulla toimeen ihmisen kanssa joka arvostaa työntekoa ja siitä saatavaa palkkaa, jolla sitten voi kustantaa näitä hienoja päivällisiä? Omalla kohdallani en oikein usko että viihtyisin treffeillä sellaisen ihmisen kanssa joka selvästi paheksuu tai vähättelee omia arvojani. Eikö nuo Alman kaltaiset yleensä itsekin etsi ennemmin köyhää taiteilijaa tms jonka kanssa olisi enemmän yhteistä?

Eivät pelkästään varuillaan, vaan osa tulee peräti aika aggressiivisiksi.

Mutta aika äkkiä sitä oppii virheistään.

Vierailija
28/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alman kannattais opiskella hyvin työllistävälle ja kunnolla palkatulle alalle. OF ja vastaavat on vähän riskialtista, mutta it-puoli ja yleisemmin tekniikan alat pääsääntöisesti työllistää suht hyvin ja niistä hommista ihan maksetaankin. 

Ei tarttis sitten kaipailla jotain ukkoa makselemaan niitä sapuskoita kun voisi ihan itse latoa pötäkät pöytään ja syödä haluamansa piffin ja piperrykset paikallista Rossoa paremmassa ruokapaikassa.

Kyllä. Ja voisi olla taiteilija sitten vapaa-ajallaan. Myös ekonomit,juristit ja lääkärit tienaa hyvin, samoin moni "duunari", kuten esim putkimies tai sähkömies.

Vierailija
29/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihana jos olisi mies joka itse joskus laittaisi ruokaa, vaikka vain lämmittäisi pakastepizzan ja tarjoaisi halpaa viiniä. Itse toki tekisin samaa,mutta minuun tekisi vaikutuksen se, että toinen näkee vaivaa vuokseni, ei se raha.

Vierailija
30/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viddu mitä lööperiä

Vierailija
31/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden kirjastoon

Vierailija
32/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään hienoista illallisista, mutta meillä niitä kokkaillaan monesti myös ihan kotosalla; joko kaksin tai sitten toinen kokkaa. 

Vierailija
33/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen ihan hyvin menestynyt yrittäjä, ja pidän kovasti hyvästä ruoasta ja viinistä. Käyn siis mielelläni syömässä hyvin, eikä kalliinkaan päivällisen tarjoaminen ole ongelma, jos treffikumppanin kanssa synkkaa. Kuitenkin, muuta huomio: - Naiset aika usein ovat varuillaan kalliimpia treffejä tarjoavien miesten suhteen. Asia ei suinkaan ole noin, että naiset yleisesti haaveilisivat hienoista, tarjotuista illallisista. - Tämän Alman kohdalla taas ihmettelen että miten hän, tuollaisena elämäntapavähävaraisena, voisi tulla toimeen ihmisen kanssa joka arvostaa työntekoa ja siitä saatavaa palkkaa, jolla sitten voi kustantaa näitä hienoja päivällisiä? Omalla kohdallani en oikein usko että viihtyisin treffeillä sellaisen ihmisen kanssa joka selvästi paheksuu tai vähättelee omia arvojani. Eikö nuo Alman kaltaiset yleensä itsekin etsi ennemmin köyhää taiteilijaa tms jonka kanssa olisi enemmän yhteistä?

No tämä! Mieheni on kovapalkkanen. Hän tarjoaa minulle aika useinkin hienon päivällisen viineineen. Otan sen vastaan, koska hän haluaa tarjota ja tiedän, ettei hän tee tarjotessaan henkilökohtaista konkurssia. Minä olen itsekin ylimmässä tulokymmenyksessä, joten voisin maksaa sen illallisen itsekin. En oikein usko, että mieheni olisi halunnut kumppanikseen taiteilijaluonteista. Me kumpikin arvostamme työtekoa. Ikinä emme valita toistemme työmatkoista tai iltapalavereista. Elämäntapavähävarainen ei ehkä ymmärrä mitä johtajatason kokonaispalkkaus käytännön tasolla tarkoittaa. Miten iso osa elämää tuö silloin on.

Vierailija
34/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tä? Ei saisi enää edes illallisesta nauttia. Nämä on ihan perusjuttuja, kuinka köyhää väkeä täällä on. Hankkikaa elanto! 

Vierailija
35/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilija on ihan ammatti. Tekee taidetta. Maailma olisi aika tylsä paikka ilman taidetta. Te tienaavat muka hyvissä ammateissa olette ihan turhaa porukkaa, kuka muistaa teitä kuoltuanne. Turha keulia. 

Vierailija
36/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteilija on ihan ammatti. Tekee taidetta. Maailma olisi aika tylsä paikka ilman taidetta. Te tienaavat muka hyvissä ammateissa olette ihan turhaa porukkaa, kuka muistaa teitä kuoltuanne. Turha keulia. 

Juu ei kukaan väitä etteikö taiteilija olisi ammatti. Pointti oli että se on ammatti jossa ei juurikaan tienaa, kun kukaan ei ole valmis maksamaan mitään isoja summia tästä taiteesta. Toki maailmalla on hyvin tienaavia taiteilijoita myös, mut jos nyt puhutaan vaikka tästä Almasta. Sitten kun ei tienata, ja ollaan sitä mieltä (kuten sinä tuossa) että rahakkaammassa ammateissa olevat ovat jotenkin huonoja tai turhia, niin miten kuvittelet että esim minä haluaisin viettää deitti-iltani tällaisen taiteilijan kanssa? Joka toisaalta haluaa minun maksavan kaiken, mutta samalla väheksyy minua ihmisenä, kun eihän kukaan muista minua kuoltuani?

Vierailija
37/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut ainakin 1000 eurolla naisille illallisia eikä ole toisia treffejä tullut.

Vierailija
38/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kukaan väitä etteikö taiteilija olisi ammatti. Pointti oli että se on ammatti jossa ei juurikaan tienaa, kun kukaan ei ole valmis maksamaan mitään isoja summia tästä taiteesta. Toki maailmalla on hyvin tienaavia taiteilijoita myös, mut jos nyt puhutaan vaikka tästä Almasta. Sitten kun ei tienata, ja ollaan sitä mieltä (kuten sinä tuossa) että rahakkaammassa ammateissa olevat ovat jotenkin huonoja tai turhia, niin miten kuvittelet että esim minä haluaisin viettää deitti-iltani tällaisen taiteilijan kanssa? Joka toisaalta haluaa minun maksavan kaiken, mutta samalla väheksyy minua ihmisenä, kun eihän kukaan muista minua kuoltuani?

Olisi kyllä kiva tietää mitä tällaisen taiteilijan päässä liikkuu. Mitä hän kokee antavansa treffikumppanilleen, joka maksaa kaiken? Kivaa seuraa hän ei ainakaan anna kutsumalla toisen ammattia turhaksi. Upean, mahtavan seuransa, jota hyvin tienaava urpo ei ymmärrä tai edes ansaitse? Miksi hän kuvittelee ansaitsevansa toisen omalla työllään ansaitsemat rahat? 

Vierailija
39/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä on kyse jonkinlaisesta sukupolvierosta myös? Nykyään nuoret oppivat että heillä on vain oikeuksia, yhteiskunnalla vain velvollisuuksia. Jokainen haluaa erikoiskohtelua ja kokee olevansa oikeutettu siihen. Jokainen haluaa olla huomion keskipisteenä, "tässä olen, viihdyttäkää minua". Kun treffeille mennään, oletetaan myös että treffikumppani on velvollinen paitsi maksamaan, myös viihdyttämään itseä, mutta itsellä ei ole mitään velvollisuutta olla mukava. Voidaan avoimesti halveksia toisen elämäntapaa, mutta itselle pitää tulla erikoiskohtelua. Netti tietysti pönkittää tällaisten ihmisten egoa, suositut saavat hurjasti huomioita ilman sen suurempaa vaivannäköä. Sitten realiteetit iskevät aika ikävästi päin näköä. Jonkun aikaa voi vielä treffiskenessä yrittää syyttää muita, mutta sama ikävä realiteetti on edessä myös työelämässä. Ei pomoa kiinnosta pönkittää tuollaisen egomaanikon itsetuntoa. Sitten voikin sopivasti uhriutua ja syyttää esim valtarakenteita tai mitä nyt milloinkin haluaa.

Vierailija
40/82 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alman kannattais opiskella hyvin työllistävälle ja kunnolla palkatulle alalle. OF ja vastaavat on vähän riskialtista, mutta it-puoli ja yleisemmin tekniikan alat pääsääntöisesti työllistää suht hyvin ja niistä hommista ihan maksetaankin. 

Ei tarttis sitten kaipailla jotain ukkoa makselemaan niitä sapuskoita kun voisi ihan itse latoa pötäkät pöytään ja syödä haluamansa piffin ja piperrykset paikallista Rossoa paremmassa ruokapaikassa.

Mutta Alman mielestä työsuhde on toksinen. Ei hän voi töissä käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan