Naiset haaveilee hienoista illallisista miehen kanssa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aa352bef-61b6-4c59-a8d4-26de0d…
Mies tarjoo niin se on. Rahaa pitää olla koska naiset haaveilee että mies tarjoo aina hienon illallisen.
Kommentit (82)
No mikä siinä on sitten pahaa? Mielummin hyvälle illalliselle hyvään ravintolaan kun jollekin ankeille - kumpikin maksaa omat kahvinsa-treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alman kannattais opiskella hyvin työllistävälle ja kunnolla palkatulle alalle. OF ja vastaavat on vähän riskialtista, mutta it-puoli ja yleisemmin tekniikan alat pääsääntöisesti työllistää suht hyvin ja niistä hommista ihan maksetaankin.
Ehdottakaa joskus hyvin työllistävää ja hyväpalkkaista alaa matemaattisesti lahjattomalle. Eivät kaikki voi ruveta it-alalle, eikä niitä töitä kohta riittäisikään jos kaikki sitä yrittäisivät.
Enkä tarkoita että OF olisi todellakaan näille hyvä vaihtoehto, ihan tosissani haluan tietää muitakin ehdotuksia.
Urheilija, tosin päästäkseen huippupalkoille pitää olla mies. Influensseri, jos olet mukaansatempaava persoona ja sinulla on mielenkiintoisia aiheita. Suosituilla näyttelijöillä ja juontajilla on erittäin hyvät tulot. Myös bändin jäsenenä voi tienata. Putkimieskin pääsee hyville palkoille ja on hyvin työllistetty ammatti. Lääkärillä luonnontieteet on tärkeitä, matemaattinen osaaminen ei niinkään. Kyllä niitä ammatteja riittää joissa on mahdollista tienata hyvin omaamatta loistavaa laskupäätä, mutta ei se uramenestys yleensä taivaasta tipu kenellekään.
Eikä edes IT-alalla tarvitse olla matemaattisesti lahjakas, koodaus on lähempänä kielenopiskelua kuin matematiikkaa.
Riippuu naisesta, jos on tasoa, niin ei vaadi, kuten esimerkiksi lääkärinaiset, kokemusta on. Voin kyllä kuvitella, että joku tyypillinen av-mamma olettaa, että kaikki maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alma on sen kaltainen nainen, joka haluaa näitä kuuluisia "yhteiskunnallisia keskusteluita punaviinilasillisen ääressä". Harva mies jaksaa tuollaista. Työpäivän jälkeen päivällinen perheen kanssa, kuulumisten vaihtoa ja sitten rentoutumista.
Eli nainen käy kaupassa, tekee ruoan sä saat rentoutua ja se siivoo.
Jos on ideologisesti työtön ja haluaa miehen kustantavan hänen elämäänsä, niin kaupassakäyntiä, ruoanlaittoa ja siivoamista voi kohtuudella odottaa.
Alkaa naiset näyttää siltä, että syöpöttelevät jo useamman miehen piikkiin.
Mun mielestäni iltapäivälehden tosi-tv-sarjasta kirjoittamasta jutusta ei pitäisi tehdä mitään yleisiä päätelmiä. Henkilöt edustavat siinä ainoastaan omia mielipiteitään, ja ne mielipiteetkin on tosi-tv:tä varten käsikirjoitettu herättämään kohua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alma on sen kaltainen nainen, joka haluaa näitä kuuluisia "yhteiskunnallisia keskusteluita punaviinilasillisen ääressä". Harva mies jaksaa tuollaista. Työpäivän jälkeen päivällinen perheen kanssa, kuulumisten vaihtoa ja sitten rentoutumista.
Kirjoitinko näin?
Sun ei tarvitse edes sitä kirjoittaa, ihan sitä pidät oletuksena.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en välitä hienoista illallisista. Ilahdun jos mies tarjoaa alkuillasta oluen lähiöbaarissa. Yhden oluen jälkeen jaksaa sitten kotona halia. Halimisen jälkeen voi tehdä vaikka voileivän ja katsoa telkkaria. Toinen mistä tykkään on pullakahvit huoltiksella. Ja olen nainen, äitikin :)
Minusta olisi ihana jos olisi mies joka itse joskus laittaisi ruokaa, vaikka vain lämmittäisi pakastepizzan ja tarjoaisi halpaa viiniä. Itse toki tekisin samaa,mutta minuun tekisi vaikutuksen se, että toinen näkee vaivaa vuokseni, ei se raha.
Vielä: Olen itse tarjonnut miehille itse tekemääni ruokaa. En ole hyvä kokki, mutta vaivaa ja aikaa nähnyt. Toisella miehistä oli erikoistuokavalio, ja näin vaivaa aineksien eteen. Kumpikaan ei edes kiittänyt ruuasta. Toinen vielä alkoi kertomaan, että miten ruuasta olisi saanut parempaa. Eikä ollut kokki ammatiltaan. Että kyllä miehissä on paljon törttöjä ja kiittämättömiä moukkia. Tällä palstalla vain naisia haukutaan loisiksi ja lokeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole köyhä
Hyvä neuvo, persaukisen/pienituloisen kannattaakin sijoittaa kaikki mahdollinen kryptoihin.
Ostan maksullisen naisen 300 eurolla niin saa rahalle vastinetta enemmän kuin tarjoaisi naiselle 100 euron illallisen.
Kelpaako naiselle jos mennään vaan mäkkäriin? Tarjoan hamppariaterian?
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinko näin?
Sun ei tarvitse edes sitä kirjoittaa, ihan sitä pidät oletuksena.
Eri
Jos kuulet päässäsi muiden ajatuksia, niin kannattaa hakea apua. Sitä paitsi, jos kyseessä on ideologisesti työtön, joka haluaa miehen kustantavan hänen elämäänsä, niin mitä ihmettä se nainen tuo suhteeseen, jos ei mitään halua tehdä kotona?
En haaveile miesten maksamista illallisista, minulla on varaa maksaa omat illalliseni silloin kun niillä käyn. Mieluiten syön yksin tai parhaan ystävän kanssa.
Minä haaveilen vaan hienosta miehestä tavallisen illallisen kanssa
Se maksaa jolla on rahaa. Ja se antaa p*llua jolla p*llu on. Jokainen kykyjensä mukaan, niin elämä on sopuisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en välitä hienoista illallisista. Ilahdun jos mies tarjoaa alkuillasta oluen lähiöbaarissa. Yhden oluen jälkeen jaksaa sitten kotona halia. Halimisen jälkeen voi tehdä vaikka voileivän ja katsoa telkkaria. Toinen mistä tykkään on pullakahvit huoltiksella. Ja olen nainen, äitikin :)
Minusta olisi ihana jos olisi mies joka itse joskus laittaisi ruokaa, vaikka vain lämmittäisi pakastepizzan ja tarjoaisi halpaa viiniä. Itse toki tekisin samaa,mutta minuun tekisi vaikutuksen se, että toinen näkee vaivaa vuokseni, ei se raha.
Vielä: Olen itse tarjonnut miehille itse tekemääni ruokaa. En ole hyvä kokki, mutta vaivaa ja aikaa nähnyt. Toisella miehistä oli erikoistuokavalio, ja näin vaivaa aineksien eteen. Kumpikaan ei edes kiittänyt ruuasta. Toinen vielä alkoi kertomaan, että miten ruuasta olisi saanut pare
Heh, minullakin on kokemusta tuollaisesta miehestä, joka keksi aina parannettavaa minun ruuissani, vaikka hän itse oli ihan surkea kokki ja minä sentään ihan hyvä.
Maksaisin 300 euroa illallisesta mutta ei kukaan nainen lähde kanssani treffeille ja syömään.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Mahtaako Alma olla sellainen, jonka kanssa kannattaa mennä hienoon ravintolaan? Siellä on tietyt normit, koodisto ja käyttäytymissäännöt. Elämäntapataiteilijat ja ideologiset työttömät sopivat hienon ravintolan ilmapiiriin kuin mekko porsaalle.
Pillulla voi yleensä maksaa, jos on antautunut miehen matkaan rahattomana ja moraalittomana! So easy!
Ehdottakaa joskus hyvin työllistävää ja hyväpalkkaista alaa matemaattisesti lahjattomalle. Eivät kaikki voi ruveta it-alalle, eikä niitä töitä kohta riittäisikään jos kaikki sitä yrittäisivät.
Enkä tarkoita että OF olisi todellakaan näille hyvä vaihtoehto, ihan tosissani haluan tietää muitakin ehdotuksia.