Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haaveilee hienoista illallisista miehen kanssa.

Vierailija
01.02.2024 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aa352bef-61b6-4c59-a8d4-26de0d…

Mies tarjoo niin se on. Rahaa pitää olla koska naiset haaveilee että mies tarjoo aina hienon illallisen.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yksinelävä varakas vanhempi nainen.En ymmärrä miksi täytyy syytää ravintolaan isoja summia, koska itse ainakin rakastan ruoanlaittoa , todella rakastan.Nyt oatin aasialaisen keittokirjan ja piru jos en opi tekemään sushia itse.......... Ja aion muutenkin käydä koko kirjan läpi resepti reseptiltä. 

Minulla tekee kipeää jos menen ravintolaan tuhlaamaan ruokaan isoja summia.Joskus ,joskus menen Grand hotelliin syömään ja otan lasin shampanjaa. Pari kertaa vuodessa. 

No ei kai kaikken kaikkea tarvitse ymmärtää. Minä tykkään syödä gourmet ravintoloissa. Juuri niissä missä on ns. kaksi parsaa ristissä. Miksikö? Siksi, kun olen itsekin hyvä kokki, rakastan ruuanlaittoa ja mulla on siihen varaa. Perusravintoloissa fiilis on usein, että olisin itse tehnyt parempaa. Haluan syödä ravintolassa jotain, mitä en itse osaisi tehdä. Sushi on perheessämme perusruokaa, jopa yläasteikäinen teini osaa tehdä sitä. Itse tehty sushi on paljon parempaa kuin suurimmassa osassa perus sushibuffetteja, joten kannustan kyllä tekemään! 

Vierailija
82/82 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yksinelävä varakas vanhempi nainen.En ymmärrä miksi täytyy syytää ravintolaan isoja summia, koska itse ainakin rakastan ruoanlaittoa , todella rakastan.Nyt oatin aasialaisen keittokirjan ja piru jos en opi tekemään sushia itse.......... Ja aion muutenkin käydä koko kirjan läpi resepti reseptiltä. 

Minulla tekee kipeää jos menen ravintolaan tuhlaamaan ruokaan isoja summia.Joskus ,joskus menen Grand hotelliin syömään ja otan lasin shampanjaa. Pari kertaa vuodessa. 

No ei kai kaikken kaikkea tarvitse ymmärtää. Minä tykkään syödä gourmet ravintoloissa. Juuri niissä missä on ns. kaksi parsaa ristissä. Miksikö? Siksi, kun olen itsekin hyvä kokki, rakastan ruuanlaittoa ja mulla on siihen varaa. Perusravintoloissa fiilis on usein, että olisin itse tehnyt parempaa. Haluan syödä ravintolassa jotain, mitä en itse osaisi tehdä. Sushi on perheessämme perusruo

Tämä, plus että fine dining -paikoissa on aivan ihanat viinit, tavaraa jota paikallien sommelier on haalinut suoraan tuottajilta, mitä ei Alkosta todellakaan saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme